Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear


    Omassa ilmeisesti letkulämmitin ja kiertopumppu, eka kertaa testailen miten toimii näin pakkasaamuna :eek: (auto hommattu 2 päivää sitten)
     
  2. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    mullakin on jotkin teboilin diesel öljyt, en muista tarkkaan mitä pöntössä luki. mutta häviää se johonkin kuiteski, ei niin pahasti 740 volvon diisselissä sentään (tankkauksen yhteydessä vajaa litraa öljyä koneeseen :D)
    mielessä käynyt, että kokeilis seuraavaksi tuota delvac:ia
     
  3. Rolleri

    Rolleri 1st gear

    Mobilin delvacista on hyvät kokemukset täälläkin. Kesällä 15W-40 ja talvella 10W-30. Eikä ole pahan hintasta, motonetissa 20l kannu 10W-30 maksaa 72.90,-
     
  4. Sturmer

    Sturmer 2nd gear

    Kendallia Niemensivulta.
    Ottakaa oma kannu mukaan. Tynnyri tavara halvempaa kun kannussa.
     
  5. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Sieltä en hae enää ikinä mitään, en tajua miten koko pulju on pystyssä niin paskalla asiakaspalvelulla. Kolmesti oon käyny ja aina saanu ihan suoraa vittuilua päin naamaa (samoten kuin henkilö jolle puhui puhelimessa). Vai onko se sitten jotaki vanhojen ukkojen huumoria, ei ainakaan muhun uponnu.. Niin ja astmaatikoita ja muita tupakansavusta pitämättömiä suosittelen kans välttämään, tupakka palaa sisällä jatkuvasti.
     
  6. gmc_sierra

    gmc_sierra 1st gear

    ^kuulostaa nimenomaan hienolta firmalta.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kuullostaa ihan Niemensivulta!Koskaan ei tosiaan tiedä puhelimesta tulee kun soittaa,joko hyvää palvelua tai vittuilua:)Musseen tuli tilattua sen kautta varmaan 2000e eestä kamaa,mutta välilläolikyllä hankalaa kun oli paskamaista palvelua puhelimessa.Tosin pitää kyllä kehaistakkin,mussesta hajos startti juhannusaatto iltapäivänä n.klo 17.00 soitin lafkat läpi ja kaikki oli kiinni,mutta Seppo vastas että on liikkeeltä jo 60km päässä mutta käänsi auton ja hoiti startin matkahuoltoon.
     
  8. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    joopa,loppu täälläkin sen miehen palvelut.
     
  9. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Palataan vielä tuohon öljy keskusteluun. Mullakin Kuus.vitonen huohottaa öljytikun kautta joskus reilustikkin, osa syynä cdr:n löysä kiinnitys venttiilikoppaan.. Kesällä oli öljyinä neste turbo lxe 15w-40 ja öljyä katos aika reilustikkin, ei kuitenkaan näkyny mihinkään ulospäin valuvan.. Sinistä ei sauhuttanu milloinkaan, valkoista kylläkin( pakkasella ). Nyt kaadoin koneeseen delvac 10w-30. Odotellaan miten käy, vieläkö öljy maistuu sepelimyllylle. :)
     
  10. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Vammanen kysymys :) mitä puretaan että pääsee lamppuja vaihtamaan tuohon 1990 fleetsideen, konehuoneessa on vain liitin mikä näkyy ? etukautta ? vai maski irti ?
     
  11. kompassi

    kompassi 1st gear

  12. mikniemi

    mikniemi 3rd gear

    Ääni myös tälle 8) Samalla myös paineet nousi.
    TB oli jotain moniaste 15w-40:ä ja 10w-30, molemmat samanlaista kuraa, kesti ehkä 500km ajella.
    Delvackki toimii 15w-40, sekä 10w30. Ja käy vielä pyöräänkin tuo 15w40 :lol:
     
  13. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    Eli siis tonkka delvaccia kaupasta joku kerta mukaan ennen seuraavaa öljynvaihtoa tai jos talveks vaihtaa notkeempaa tilalle
     
  14. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Mulla Delvac 1, siis synteettinen 5w40. Ympäri vuoden käytän.Ei tarvi lisäillä vaihtovälillä (10 000 Km)...
     
  15. MickeyH

    MickeyH 1st gear

    Tietääkö joku minkäkokoinen stefa on GMC subbe 1994 6,5 TD turbiinin ja vaihdelaatikon välissä??
    Tai mistä löytyisi hajotuskuva tai tieto ko. stefasta??
     
  16. mustonen

    mustonen 1st gear

    Rock Autossa torque converter seal, sama mitä haet?, merkkiä timken
    Shaft Size 1.998"
    Housing Bore 2.878"
    Width 0.34"
     
  17. MickeyH

    MickeyH 1st gear

    OK, kiitokset tiedosta. On senverran erikoinen mitta että ei löydy omasta hyllystä. Pitänee ostaa alkuperäisosana.
     
  18. kojo

    kojo Gearhead

    saa niitä tarvikkeenakin, mullakin muistaakseni on noita hyllyssä
     
  19. MickeyH

    MickeyH 1st gear

    Annoin tämän projektin jo naapurin autokorjaamolle (itellä ei tiloja) ja ne hommaa tarvikkeet et saadaan laatikon öljyt pysymään siellä missä kuuluukin.
    Pidän mielessä seuraavaa remppaa varten, näiden kanssa niitä näyttää olevan aika ajoin...
     
  20. tzampy

    tzampy Gearhead

    Nyt on korotus palat paikallaan (vihdoin) kiitos vallilan takomon pulttien, tuntuu että rullaakin paremmin kun sai perää ylemmäs. Saa nähä millon pitää jo jälki kiristellä. :D
     

Kerro tästä muillekin!