Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Hyvin on defan letkulämppäri toiminut + kiertovesipumppu !
     
  2. Rolleri

    Rolleri 1st gear

    Kyllä ne vallilan takomolla suosittelee sitä jälkikiristystä 500 km ajon jälkeen.
     
  3. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    etuperä, -93 gmc pickup

    öljyksi 80-90/75-90 hypoid vai käykö myös jokin perus 75-90 vaihteisto/peräöljy?
     
  4. Late10

    Late10 1st gear

    Auto -96 fleetside pickup ja kun laittaa pitkät päälle, niin pelkät parkit jää palamaan. Mistä kannattais alottaa vianetsintä?
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Valovaihtokatkaisijasta,joka sijaitsee rattiputkessa.
     
  6. tst

    tst Gearhead

    Ei niis liittimis ollu vikaa, 2 Dtechiä vaan oli mykkänä ja lopuissa vastukset mitä sattuu joten ruuvasin vanhat AC:t koneeseen ja taas lähtee käyntiin mutta pitänee kuitenkin uudet tilata. Noissa vanhoissa ac:n tulpissa lukee 9g rockauton tulpat on 60g, onko ne sitten kuumempia vai mitä se g-luku kertoo?
     
  7. kojo

    kojo Gearhead

    ei se mikään g luku ole vaan varaosanumero..
     
  8. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Oma yksilö onkin mielenkiintoinen tapaus, K1500 mutta kantavuus 3/4 tonnisen, tähän ruksittu HD alusta tehtaalta lähtiessään :)

    Ilmeisesti isommat jarrut ja tuhdimpaa tukivartta edessä + enemmän lateja takana ?
     
  9. 66monaco

    66monaco Gearhead

    paljos tarviis olla rengaspainetta 285/75 16 hakkis lt2 nastoissa? auto '96 gmc k2500 ja suurimmaks osaks ilmankuormaa ajoa...?
     
  10. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Eteen n. 3bar, taakse voi laittaa vähän vähemmän jos ei oo kuormaa. Ite ajelin tollasilla paineilla kun samanlaiset renkaat oli Suburbanin alla, Duramaxiin kun ne sitten vaihdoin niin taakse laitoin jotain 2,7 bar.
     
  11. 66monaco

    66monaco Gearhead

    ok, tänks! duunin kautta sain moiset 850e 4kpl, hyvintä kumeiltä näyttävät..
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Taitaa olla parasta talvirillaa jota näihin saa.Itsellä uuden karheet marhallin nastat ja hyvä pito näissäkin,vaikka epäilin aluksi.
     
  13. Rolleri

    Rolleri 1st gear

    Sait muuten halvalla! Itte laittasin noihin 3,5 bar..
     
  14. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    kun alusta on vähän jäykähkö, niin cooper discoverer mt 2,2 eessä ja takana 2,6 kun joutuu tavaraa kuskaa.
    ja ihan hyvin menee nuilla paineilla ja en huomaa mitään ihmeellisiä kulumiskohtiakaan, että kuluis reunat tai keskusta. ja kuluuhan ne kun ei pyöräkulmatkaan ole ihan täydelliset
     
  15. 66monaco

    66monaco Gearhead

    mitens ootte 6,5l td:stä vaihtanu oikeanpuolen hehkut? downpipe tulee ainakin yhden hehkun kohdalle aika kivasti....
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Houdinin hommia,iteltäkin jäi vaitamatta pari vuotta sitten,jotkut on ottaneet kuulemma sisäloksun irti niin saa enemmän tilaa.
     
  17. Broadspeed

    Broadspeed 1st gear

    Omasta otin vänkärin renkaan irti. Sitten vaihtui 3kpl helposti, mutta takimmainen jäi vielä vaihtamatta..

    E: Siis sisälokaria en irrottanu, ainoastaan sen kumirämmäleen siitä roikkumasta
     
  18. 66monaco

    66monaco Gearhead

    millä sait sen missä on pakoputki tosi lähellä? ja irroititko pakosarjasta ne hekutulppien peltisuojat? nii ja onks sulla turbollinen?
     
  19. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Melkonen temppu on jos vaihtaa turbollisessa viimesen hehkun downpipe paikallaan. Tietty jos siinä putkessa on sellanen "asennusreikä" niin sit tietysti onnistuu.

    Sisälokari irti niin onnistuu helposti, ja tietty se downpipe.
     
  20. tst

    tst Gearhead

    Ei tuos kolmen tuuman korikorotetus ainakaan ollut hehkujen vaihto ongelmia,lähti tosin ihan pikkuräikällä kun eivät kauaa ehtineet olla.
     

Kerro tästä muillekin!