Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. kimbyyri

    kimbyyri 1st gear




    ÖÖÖ saako kysyä mikä "korjaamo" se antaa tällaisia neuvoja??
     
  2. ViLU

    ViLU Gearhead

    Sen enempää tietämättä tai tutkimatta kyseistä vuosimallia, niin saa.
     
  3. Ohvi

    Ohvi 1st gear

    Ja tietysti käytöstä riippuen , näihin saa myös palalukkoja yms. mikäli "kovemman" perän tarve löytyy , arb tekee paineilma-versiota myös , tykkään itte arb.n tekeleestä , ei tartte turhaan takuta parkkipaikoilla huonon kääntyvyyden takia , eli ei oristele..vetopitoa tarvittaessa paineet lukolle ja vot
     
  4. Timmo

    Timmo 1st gear

    Mulle on tulossa Powertrax lock-right lukko omaan subbeen. Nimimerkki mazda kertoi sen asentamisesta tässä ketjussa joskus. Jossain vaiheessa varmaan puin itsekkin.
     
  5. tst

    tst 3rd gear

    Huonostipa se valmistaja tekeleensä tuntee jos paljon jenkkejä huoltavassa paikassakin tiedetään paremmin mitä sinne laitetaan :odroll:
    Jos etuperässä on lukko niin onko se sitten samanlainen käkikello ja löytyykö niitä jälkiasennettavina?
     
  6. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Etuperässä ei ole ollut tehtaan toimesta lukkoa ainakaan näissä siviilimalleissa. Jälkiasenteisena löytyy ARB ja E-locker.

    Käkikellolukotin saattaa aiheuttaa melko villiä käytöstä tiellä jos sellasen laittaa etuperään (tuskin edes saa).
     
  7. palontie

    palontie Gearhead

  8. ViLU

    ViLU Gearhead

    Ooksä nyt ihan tosissas ton kommentin kanssa?
     
  9. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Tuola oli vanin siirtopumpusta topikki,onko kukaan vielä joutunu uusimaan walbroa?Jos on,ni meniköhän miten lähelle luvattuja tunteja?
     
  10. ssi

    ssi 2nd gear

    paljonkos noihin periin menee karkeasti öljyä?
     
  11. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    about 100tkm ja 3vuotta ei tarvinnut uusia mutta oli aivan täynnä kuraa pesemällä rokkaa edelleen.
     
  12. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    jos nyt vanhasta muistista heitän arvion, niin reipas pari litraa molempiin.
     
  13. savoa

    savoa 3rd gear

    heittäkääpä arvauksia missä vika kun virtaavainta kääntää niin startti jää päälle eli onko solenoidi vai virtalukon pohja

    edit: eli mittasin solenoidin,herätejohtoon tulee kokoajan virtaa ja tilasin uuden virtalukonpohjan ja lukon jos on vinkkejä vaihtotyöhön niitä otetaan vastaan.. :eek:
     
  14. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Nyt on etukartaani liu'un vaihdossa paikallisella sepällä/kartaani velholla. Uus liuku tulee natikan kuorma-auton kartaanista, voisin epäillä kestävän. Samalla vaihtuu ristikot, mitat on noin 28,6mm x 92/3/4mm. Sisä puolisilla sokilla näyttäisi olevan.
     
  15. raimo3500

    raimo3500 2nd gear


    korjataan tietoa, taakse 3,4L ja eteen 1,66L ja nämä pitäisi päteä tuohon -93 k2500 malliin.
     
  16. mikniemi

    mikniemi 3rd gear

    Löysin tämmöisen maininnan vikakoodista 35.

    Onko tietoa, mistä vuosimallista eteenpäin on tuo 0.75ms?
    Ja voikohan tuota päivittää 1.2 -> 0.75 ms.
     
  17. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    venttiilikopan kansia ei taida saada nostettua niin paljon et sais tiivisteet vaihdettua, jos ei irroita suutinputkia...? ja onhan siinä vielä jotain muutakin rojua vähän tiellä.
     
  18. oobee2.0

    oobee2.0 1st gear

    Ei kyl mahdu joo. Mut eihän se paha homma oo ottaa ahtoputkia,imusarjaa ja suutinputkia irti et saa ne venakopan tiivisteet vaihettua. Samalla voi vaihdella tarpeen mukaan löpöletkuja isommiksi(feed the beast) ja kaikkee muuta ylläpitävää huoltoa... ;)
     
  19. palontie

    palontie Gearhead

    Onkos muuten missään mitään konkreettista faktaa nähtävillä paljonko tuo ftb tuo koneeseen lisää jerkkua?
     
  20. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Nelisen vuotta ollu jympsyttämässä,parikertaa sihti ollu näkyvissä.Ajettu ei noinpaljon.Tuntuu toimivan vielä.
     

Kerro tästä muillekin!