Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. amaz

    amaz 2nd gear

    Optisen lukupään vikakoodi, ainakin ilmavuoto polttoainelinjassa aiheuttaa tuon koodin... ei liity PMD:hen suoranaisesti.
     
  2. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Oletko uusinut virtalukonpohjan? Vaihdoin PMD:n ja pumpunreleen turhaan kunnes havaitsin että virtalukko temppuilee. Noita samoja koodeja oli mutta mittariston merkkivalot eivät toimineet niillä kerroilla kun oli starttivaikeuksia. Startti pyöritti mutta pumppu ei.
     
  3. rust n loud

    rust n loud 1st gear

    Kiitokset neuvoista kaikille.
    Sijaitseeko optinen anturi ruiskutuspumpussa vai jossain muualla?
    Virtalukon pohjaa ei ole uusittu. Jos uusii pohjan, vaatiiko se jotain erikoistoimenpiteitä avaimen suhteen?
     
  4. rust n loud

    rust n loud 1st gear

    Oletteko lurauttaneet 2T-öljyä dieselin sekaan voitelemaan ruiskupumpun sisuskaluja ja onko se auttanut? Onko siitä jotain haittaa...esim alkaako tuo optinen anturi oireilla? Onko jotain mutu-tuntumaan liittyvää määrää paljonko 2T-öljyä passaa kaataa täyteen tankkiin?
     
  5. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Jotkut käyttää,mutta on tuohon omatkin aineensa: Redline RL-2 käytössä omassani .
     
  6. kojo

    kojo Gearhead

    Kyllä se optinen anturi sijaitsee ruiskupumpussa, mutta voipi tuo koodi johtua muustakin...
    Virtalukon pohja ei vaadi mitään avaintemppuja sinällään.
     
  7. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Minun piti laatia erikoistyökalu niiden kahden naarastorxin irroitukseen, nimittäin suikale kaljatölkistä 4mm hylsyn sisään. Onneksi eivät olleet tiukassa.
     
  8. kojo

    kojo Gearhead

    MOT: Jos nurkissa ei ole yhtään tyhjää kaljatölkkiä niin kannattaa tyhjentää muutama.
     
  9. Timmo

    Timmo 1st gear

    Kellään kiinnostusta ostella pois tuota nopeusmittariviallista Subbea. Kulkee kakkosella ja pakilla, nopeussignaali uupuu...
     
  10. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Lisätietoja ja kuvia autosta: tuomo.virtanen@marakon.fi

    Ja hinta tietenkin.
     
  11. Timmo

    Timmo 1st gear

    Pistin tulemaan.
     
  12. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

  13. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Mikähän laatikko tuossa nv 4500 ? onhan noi manuaalit muutenkin ripeämpiä kun joku laiska laatikko :)
     
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mää voin tulla kisaamaan koska vaan mun laiskalla automaatilla manuaalipaskaa vastaan :poff: .
     
  15. valtope

    valtope Gearhead

    moi

    tarve lisäpeileille, Chevy C1500 Sportside 1991.

    Eli miten järkevästä lisäpeilit, leveämmälle, kun perään 2400mm. leveä peräkärry.
    Onko noihin omiin peileihin saatavana lisäpeilejä ?

    oheisen tyypinen auto.

    http://www.powerful-cars.com/images/che ... ckup2c.jpg

    ps. En laita niitä isoja norsunkorvia etulokareihin/oveen
     
  16. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

    Nv4500, kuulemma 3 vaihteen synkro paskana. Kannattaakoha ees harkita?
     
  17. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    niin määkin :rotfl:
     
  18. kojo

    kojo Gearhead

    hidastaa vielä ilkeesti manuaalin toimintaa jos keppi raahaa asfalttiin kolmoselle vaihtaessa. 8v sitten tohon on laitettu uudet synkat ja lakrut laatikkoon..
     
  19. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

    Ostan automaatin ni ei tartte kuunnella vittuiluja :poff:
     
  20. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    :odroll: Jenkki osaa tehdä automaatin, mutta manuskat.. :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!