Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. kojo

    kojo Gearhead

    Jos ylävesiletkun lähtö on 4:llä pultilla kiinni niin on tuplatermarit, jos kahdella niin on vaan yks termari.
    Boxisi on muuten postin kyydillä jo tulossa sinne päin.

    Ps. Hyllyssä on yks tuplatermarikoppa jos joku tarvii.
     
  2. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Siihon termarikopassa on kaksi nystyrää ja termarit pystyssä, ylävesiletku lähtee noin suurinpiirtein hydroboostia kohti. Letkulähtö jalassa neljällä pultilla kiinni.

    Jos yhdellä nii letku lähtee lievästi ylöspäin kohti vas. etukulmaa.

    Edit: hidas, olis pitäny jättää tupakki polttamatta.. :poff: :poff: . Vois kyllä lopettaa kokonaan, huono tapa hyihyi..
     
  3. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    no täytyy laittaa kyselyä paikalliselle "ammattilaiselle" ja kuunnella vastaus.
    mutta mitenkäs sitä pitäisi sitten alkaa todistelemaan?
     
  4. kolli22

    kolli22 2nd gear

    No siinäpä se onkin että peri-aatteessa et saa hinata minkäänlaista kärriä jos rek.otteessa ei ole painoja merkittynä, koska et pysty muuten sitä todistamaan.
     
  5. imohtep

    imohtep 1st gear

    On tää kyllä hyvä maa näitten säännöksienkin puolesta.

    Tästäkään sitten ota mitään tolkkua...
     
  6. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

    Kokonaispaino tai max3500kg. Jääny jostai mieleen. Varmaks en sano ku ei oo lisenssiä sellaiseen. Riippuu varmaa koukustakin :poff:
     
  7. kompassi

    kompassi 1st gear

    :wc: Olis tällänen 6.2 gmc näyttely/rekvisiitta moottori hyvällä pukilla kaupan
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Sijainti turku myydään tarjousten perusteella!
    tarjouksia tulemaan yv:llä
     
  8. raimo3500

    raimo3500 2nd gear


    kolmesta konttorista kuultua ja yhdestä niin hyvää palvelua, että rek.nro katsoi tiedot. sen jälkeen ilmoitti, että 3.5t/750kg ja lisäsi tiedot otteeseen, sekä laittoi postissa tulemaan uuden otteen.

    http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1 ... 257#L5P32a
    tuossa kuulemma määritelty massat

    ja sitten yhdestä paikkaa tuli seuraava:
    "lähtökohtaisesti ajoneuvon valmistaja antaa ajoneuvolle vetomassat.
    Mikäli niitä ei rekisteriotteella ole, ne voivat silti löytyä ajoneuvon
    teknisistä tiedoista ATJ järjestelmästä.
    Jos niitä ei ole sielläkään, ajoneuvon valmistajan kilvessä saattaa olla
    yhdistelmämassa, josta voidaan laskea ajoneuvolle suurin sallittu
    perävaunun massa. Käytännössä nämä tiedot tulisi löytyä 21.5.1998
    jälkeen rekisteröidyistä ajoneuvoista."

    eli eipä siellä tien päällä pitäisi mitään joutua selittelemään, konttorilta rekkarilla uudet tiedot otteeseen ja taas matka jatkuu mutkaista tietä näkymättömiin
     
  9. Rolleri

    Rolleri 1st gear

    Kannattaa myös muistaa että vetokoukun täytyy kestää vedettävä paino. Mulla koukussa lukee 6000 lbs joka on jotain 2800 kg ja tämän merkkasivat otteeseen. Jos koukussa lukee vaikka 2800 kg ja perässä 3500 kg niin vallesmanni pysäyttää kuljetuksen siihen paikkaan ja muistaa toki sakottaa.
     
  10. persus

    persus 3rd gear


    voisko tän palstan käyttää ihan oikeasti johonkin järkevämpään keskusteluun.
     
  11. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    no itse kysyn sillä, jos joku sattuisi muistamaan jonkin asian jo ulkomuistista, vaikka se asia sitten tulee itse selvitettyä henk.koht. jos ei kukaan vastaa mitään.
    ja onhan täällä sekä muilla palstoilla esitetty/keskusteltu ihan samallalailla mitä ihmeellisemmistä asioista
     
  12. kojo

    kojo Gearhead

    No, Mahtuko ne tikkaat?
     
  13. kimbyyri

    kimbyyri 1st gear



    Taitaa sataa vieläkin, ei pääse mittaamaan :pinup:
     
  14. imohtep

    imohtep 1st gear

    Taitaa olla tämä rekisteröity Suomessa jo ennen -98.

    Luulisi tuolla jotain kuormaa pystyvän vetämään, kun Jenkeissä ollut lavalla vetolevy:)

    Takapuskurissa vetonuppi ja puskuri jotain 15 cm. vahvaa rautaputkea (en tiedä, onko 3 osapuolen valmistama, vai itse tehty. Järjettömän vahvaa kamaa kuitenkin).

    Laatikkokin taitaa olla vahvistettu, kun keulalla n. 30 cm.x 40 cm. öljyn jäähdytin...
     
  15. Roju

    Roju 3rd gear

    Musta, oransseilla levikkeillä?
     
  16. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    ei ole ehtinyt vielä (kun on tällä hetkellä muutakin tekemistä), kun autokin on tällä hetkellä sen verran kaukana, jottei viitsi ajaa pelkän mittaamisen takia.
     
  17. Rolleri

    Rolleri 1st gear

    Kerro toki sitten mittaustulos meille kaikille, odotamme malttamattomina..!
     
  18. ToniR-

    ToniR- 2nd gear

    Entisen pikapin lavan hyötymitat (sisämitat) oli muistaakseni 2.4m x 1.5m. Siitä matikkamiehenä laskee ni tulloo 2.83m kulmasta kulmaan. Pieni tietoisku :poff:
     
  19. imohtep

    imohtep 1st gear

    Jep...
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mitäs tyyppiä se kylmäaine olikaan jota näissä -96 malleissa käytetään?Entäs paljonkos meni kylmäainetta missä takana oma kenno?Hiukka ikävä FSD Sivuja :(
     

Kerro tästä muillekin!