Chevy/GMC Subbe/Pickup/Van osien Swap meet sivuja...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja sincere 51, 19.8.2009.

  1. Late10

    Late10 1st gear

    Ostetaan rekisterikilven valojen kiinnikkeet, sekä peräkoukku k2500 -96.
     
  2. Incidious

    Incidious 3rd gear

    Haluaisin ostaa GMC pickupin keulaan puskurin alapuolelle tulevan lipan.
     
  3. holmjo

    holmjo 1st gear

    Myydään 4kpl 265/70/16 Michelin Latitude X-Ice North olleet 3 kk käytössä
    Erityisesti SUV-ajoneuvoille suunniteltu nastoitettu talvirengas pohjolan talveen. Tarjoaa erittäin hyvän jääpidon ja kulutuskestävyyden vaikeissa talviolosuhteissa. Renkaat alkuperäisillä GM 8 pulttisilla vanteilla. hinta 700e / tarjouksia kuunellaan
    P. 0400666825
     
  4. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Kävimpä ajamassa tollasen reilun 200km lenkin vaihteeksi Suburbanilla, ja mukavahan sillä on päästellä menemään. JA kyllä, paremmin on koneessa vetoja kuin vakio-Duramaxissa!

    Säälihän tätä olisi purkaa mutta laitetaas siitäkin mahdollisuudesta jotain hintoja esille:

    -moottorin apulaitteineen (täyd. bolt on-vaihtokone) 2200€
    -Täydellinen 8kk vanha WTA-setti kaikkine tarpeineen (bolt-on) 500€
    -Hyväkuntoinen Holset HX35w-ahdin 400€ varattu
    -switch box, nyt sisällä 5 eri lastuohjelmaa (8 max.) 150€ varattu
    -hyvä 4L80-laatikko turbiinin kanssa, mukaan uusi shiftkit 1000€ varattu
    -Jakolaatikko (en muista tyyppiä, kepillä kuitenkin) 300€ varattu
    -Kardaani taakse 250€
    -Akselistot, 3.73 välitykset,G80-lukko, hyvät jarrut. 900€
    -Hyvät takajouset, uudet puslat ja riiput mukaan 300€
    -Hyvä tankki, mukaan lisähinnasta uusi imuputki 200€
    -Korin osat esim. ovet, konepelti, lasit yms. alk. 20€
    -Sisustan osat: penkit, kojetaulu, yms. alk. 10€

    -1tkm ajetut 265/75/16 Cooper Discovery nastarenkaat siisteillä peltivanteilla 650€.

    -Kesärenkaat Kumho?, koko 265/75/16, pintaa 8mm, ei vanteita 250€.

    Nyt tilaisuus varata osia, tarjota saa ja pitääkin. Itse purkaen saa hinnasta kyllä pois, ja sitäkin mahdollista tehdä lämpimässä tallissa. Purkamista harkitaan vakavasti kun osia olisi menossa yli 3000€ edestä.

    P.s Suburban-kaveri kuka soitit tämän viikon maanantaina ja konetta kyselit ja ehkäpä jotain muuta niin soitatko uudestaan, hajos puhelin samana iltana ja numero meni siinä samassa.
     
  5. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead


    mä varailen tosta ainakin ton holsetin ja etukardaanin :poff: .

    ja onhan tossa uudehko iso putkisto sarja ja väliputki.
    kaikki valot uusittu. kait tollasia joku kaipaa.
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mä saattaisin olla kiinnostunut valoraudasta ja noista tupakkalipoista ikkunoihin.
     
  7. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Jos valotellinki ja tupakkilipat kiinnostaa palontietä niin mua kiinnostaa niistä saatava rahallinen korvaus minkä voi laittaa yv:nä. :poff:
     
  8. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Jooo Tapsalle varattu toi etujordaani, enhän mä edes muistanu. Rahaa siitä ei kyllä saa, sen nyt jo tietää. Holsetin kohilla taitaa mennä tarjouskilpailuksi :poff: .
     
  9. 666RPM

    666RPM 1st gear

    Olisiko kellään ylimääräisenä -95 Suburbaniin käypäistä ohjaamon suojaverkkoa? Katsastusmies alkoi moista kaipailemaan...
     
  10. Jampe_

    Jampe_ Gearhead

    Sattuuko kellään olemaan vm 90 C1500 pikkariin lehtijousen eturiipuketta kuskinpuolelle? Tarve olisi kova kun omassa on pahasti mätävikaa :(
     
  11. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Tämä on ainakin mainostanut tekevänsä subbariin moista.
    http://metallityot-soikkeli.com/
     
  12. 666RPM

    666RPM 1st gear


    Juu tämän minäkin bongasin, mutta ajattelin saada halavalla hyvän :). Toisin sanoen, jos sopuhintaan löytyisi käytetty niin ok. Muuten hitsailen itse kasaan...
     
  13. pinemankustom

    pinemankustom 3rd gear

    Yhdet uudet Chevy /GMC pickup,suburban 88-96 valot olisi vielä,hinta 55€ 0400-615979
    [​IMG]
     
  14. ojk58

    ojk58 1st gear

    joko löytyi mulla olis 20e puh.045-2376171
     
  15. jyrsis

    jyrsis 3rd gear

    Tuo jakolaatikko kiinnostaisi jos auto menee purkuun, kunhan vain tyypiltään samainen kun oma? Joten siihen alustava hep!
     
  16. Grandecatastrofo

    Grandecatastrofo 1st gear

    -98 GMC suben keskikonsoli (ilman töllöä ja videoplayeria),pikemminkin ilman moista optionia,väri ruseshtava harmaa. Ilmatteeks joku orig. friikki saa tuommoisen vaihdossa?
     
  17. Grandecatastrofo

    Grandecatastrofo 1st gear

    SIIS ostetaan...
     
  18. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Siis jos tuollaista alkuperäistä kaipaat, niin mulla olisi ylimääräisenä -97 Pickkarissa harmaa keskikonsoli. :eek:
    Kaupan olisi -97 Pickkarin etupenkkien välistä harmaa alkuperäinen keskikonsoli. Kaikki luukut, ym. toimii.
    Etuosassa kannellinen CD-lokero, takana vetolaatikko ja mukiteline, keskellä iso kannellinen lokero. Hinta 100€ ja kuvia saa puhelimeen tai spostiin.
    045-78813138
     
  19. Sierra96

    Sierra96 2nd gear

    Oisko kuvaa laittaa? Itseltä puuttuu kokonaan keskikonsoli.
     
  20. Rolleri

    Rolleri 1st gear


    Varaatko mulle downpipen ja yhdysputken, kitoos!
     

Kerro tästä muillekin!