Chevy II

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mopar freak, 16.12.2003.

  1. karhu01

    karhu01 2nd gear

  2. FF '65

    FF '65 Gearhead

    Ei käynyt ei
     
  3. FF '65

    FF '65 Gearhead

    Muokattu: 17.12.2016
  4. Bat ass

    Bat ass Gearhead

    Ei jarrukilpi ole pakollinen varuste, kaikissa ei ole edes uutena, jos sellaiset on niin eivät saisi olla kovin ruosteiset, itse olen käyttiksen mädät jarrukilvet poistanut, ja just katsastin sen (2001 volvo) ei sanonut katsuri mitään, ehkä uudemmissa vaaditaan ???
     
  5. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Eihän kellään ukoista sattuisi olemaan '65 Kakkosen papereita...?
     
  6. Haba83

    Haba83 1st gear

    Onpas harmi lähes kaikki vanhat kuvat hävinneet tästäkin keskustelusta. Tai sit mä en vaan osaa käyttää tätä saakelin pilleriä.

    Omakin pikku kakkonen tuli herätettyä (vihdoin) käyntiin. Kaippa siittäkin jo kohta kymmenen vuotta on kun on viimeks käynyt. Kun kerkes jo edellisellä omistajalla seisoon motti vikasena suulin takana. Ehkä joskus vielä saa sen kasaan takasin.
     
    MOPOAUTO 63 tykkää tästä.
  7. 1320

    1320 Gearhead

    Tän ketjun alkupäässä nelossivulta eteenpäin oli juttua '65 Laikka-avosta (VIM-1). Oliskohan kyseessä tää faijan joskus jossain kuvaama laite, tuntomerkit täsmää ainakin suhteellisen hyvin. Olenkin pari kertaa noita kuvia selaillessa miettinyt, että mikähän härveli tää oikein on...

    [​IMG]
     
  8. TJN1

    TJN1 3rd gear

    Olin joskus vim-1 kaupoilla. Ja jollen väärin muista olis kaverin tekemä.
     
  9. manun

    manun Gearhead

  10. manun

    manun Gearhead

    Ei taija tuo kuva näkyä...siirsin sen täältä tabletin kansiosta.pitäskö se olla jossain pilvessä vai
     
  11. manun

    manun Gearhead

  12. manun

    manun Gearhead

  13. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    [​IMG]

    [​IMG]

    Näin ainakin toimii, oikealla hiirellä 'kopioi kuva' ja sitten suoraan tähän kommentointi kenttään 'liitä'

    Tai sitten ei näköjään toimi, helppoja nämä ATK hommat...
     
    Muokattu: 13.7.2017
  14. manun

    manun Gearhead

    Ei nuo näy sinunkaan kuvat
     
  15. manun

    manun Gearhead

    Joo mutta tarkotus oli kuitenkin esitellä tuota omaa chevyä joka löytyi keskeneräisenä projektina purettuna yhestä tallista tietojen mukaan 15vuotta seisseenä.alkuperäinen rekkari vissiin vrb-66 majaillu kai kronobyyssä ennen savoon tuloa
     
  16. Larry

    Larry Double Gearhead

    Joko ne nyt aukeaa?

     
  17. manun

    manun Gearhead

    Mistä kohtaa korista pitäisi löytyä chevystä runkonumero?
     
  18. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Mun autoissa on ollut runkonumero kaikissa (-63 Acadian, -65 Chevy II 2kpl) repsikan puolen etuiskarin vieressä. Iskarista/jousen reijästä muutama sentti keulaan päin...
     
  19. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    Onko kellään tietoa VPK-12 nyky tilasta?
    Tuli Joutsenoon joskus 95? Siitä meni 97 lappeenrantaan josta tais mennä iittalaan eräälle nova harrastajalle?

    [​IMG]
     
  20. manun

    manun Gearhead

    Ei löydy konehuoneesta numeroita mutta kuskin puolen etuoven ovitolpasta saranoitten välistä laatta jossa numero joka täsmää.riittääköhän se vai pitääkö alkaa stanssaamaan numerosarjaa muualle?
     

Kerro tästä muillekin!