Chevy II

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mopar freak, 16.12.2003.

  1. Katsu0611

    Katsu0611 Gearhead

    Onnea metsästykseen!!! Kyl sä jostain vielä kakkosen itelleskin saat hommattua!!
     
  2. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    Kiitoksia ja up!!!!!!!!!!!!!!!
     
  3. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    No. lisää chevy II omistajia. kertokaa kokemuksia.
     
  4. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    Hei missä kaikki chevy kakkoset oikein on?

    Kun lukee vanhoja kaseja niin melkein jokasessa on ainakin yksi chevy II myytävänä. Muttei vaan enää nykysin oo.

    Eli lisää juttuja chevy II sista.
     
  5. suomine

    suomine 1st gear

    No oishan täällä Imatralla tekeillä yksi Pikkukakkonen tai oikeestaan Nova vuodelta 63. Auto on kovakattonen ja kasitekniikalla, 350+350+10b. Se on tuotu ruotsista joskus 2000 vuonna ja sen jälkeen majaillut Lappeenrannassa josta sen hain. Verot on jo hoidettu, mutta kilpiä ei vielä oo. Tekniikka alkaa olemaan jo ok, mut korissa on vielä puuhaa maalauksen merkeissä...niin ja sähköissäkin on askartelua. Mutta tehdään kun keritään ja ajamaan pääsis varmaan -05 kesällä (toivottavasti)!!
     
  6. bbford

    bbford Gearhead

  7. Savo

    Savo 1st gear

    Löytyyhän näitä keskusteluja edelleen. Mitähän mahtaa kuulua tämän aiheen chevy II:sien omistajille ja jokohan on auto aiheen aloittajalle löytynyt.

    Kuten jo kirjottelin tuohon toiseen aiheeseen niin laitellaan tännekkiin.

    Pakko nostella näitä ylös kun näistä ei hirveästi keskusteluja ole. :D
     
  8. TJN1

    TJN1 3rd gear

    multa löytyis kans chevy II sellanen levitetty, chopattu ja keltainen
     
  9. tonsku78

    tonsku78 Gearhead

    nova

    Multa löytyy -66SS:n lisäksi -65 2d kanssa, kilpuriaihio joka on ollut valmistumassa jo ainakin neljä vuotta!
    Ihan hyviä kikottimia kunhan etupää on kunnossa, kulmat paikalleen vaikka silmämääräsesti ja antaa ihan mukavaa kyytiä vaikka olis tehoakin.

    Levyjarrut eteen, niin väheni sydämentykytykset puolella, vanhoilla 1-piiri rummuilla kun ei tiennyt mihin lähtee kun hipasi jarrua...

    Kannattaa kattoa myös topikki -66-67 novat suomessa, siellä muistaakseni juttua tuosta etupäästä ja muustakin enempi, sama alusta noissa kaikissa 62-67.
     
  10. Cleveland_400

    Cleveland_400 1st gear

    Mä oon nähny monta kertaa semmosen harmaan farmarin.Hesassa.
     
  11. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    Multa löytyy kans 65 pikku kakkonen,laikka-avo. 8)
     
  12. ACC

    ACC Gearhead

    Mulle tuli ruotsista noin kuukausi sitten 1962 Nova 2dht projketi suora kuutoskone ja kolme vaihteinen manuali. Auto on poistettu liikenteestä vuonna 1976.... tekemistä kyllä löytyy 8)
    Tarkoitus on rakentaa sleeperin....!
     
  13. montego

    montego 1st gear

    Mulla löytyy kans tallista 65-vuoden pikkukakkonen. 305 ja TH250r4,kaksovinen,lasikuitu ovet,sohvapenkit,sähkölukot,sähkölasit(nousee ja laskee sähköisesti) varashälyttimet yms. En oo ite laittanut vaan,tämä tuli mulle mulle vaihdossa syksyllä.
    Pieni muotoinen projekti,olis nurkassa hiluxin lukkoperä odottamassa asennusta,lattiasifteri ja öljynsuodattimensiirtosarja yms pientä juttua.... tähän mennessä olen ollut erittäin tyytyväinen kamppeeseen.... tarvis vielä tuollaiset 63-vuoden vastaavan lampun kehykset.Niin ja jarrut muutin jo kaks piirisiksi.
     
  14. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Montego, jääkö orkkisperä ylimääräseks? Meinaatko vaihtaa maskin ja vanhempaan? Voi olla aika omituisen näkönen kuusvitosen keulakamppeilla jos pelkät kehykset on vanhemmat... Mulla pitäis olla noita kehyksiä jonkunlaisia, tarttis tonkia.
     
  15. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Onks tää se VIM-1 kilpinen?
     
  16. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Onneks olkoon, HT on hieno kori! Laitahan kuvia näytille! Kyllä mäkin joskus isona vielä HT:n ostan, tai farkun...
     
  17. montego

    montego 1st gear

    Joo meinaan,se maskikin kiinnostas.Kyllähän se orggisperä jää yli,kunhan ehtis vaihtaan.
     
  18. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Tähänkö en ole ilmoittautunut? Mulla on jostain vuosituhannen alusta saakka ollut Nova 2D HT -62. SbC, TH 350 ja 8,2". Kohtuullisen hyväkuntoinen, ehkä jo ensi kesänä liikenteessä? Pieniä puutteita siinä on, kuten etupuskuri ja sen kiinnitysraudat.
     
  19. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    Tämä on joo VIMI. Meni impala työn alle ja piti pariks kesäks hommata kulkine, nyt on tosin impala koskematta ja vimin työstö käynnissä. :rotfl:
     
  20. ACC

    ACC Gearhead

    Tässä kuva Novasta... niinkuin kuvassa näkyy niin tekemistä riittää mutta hyvä puoli on että auto on täysin koskematon, kukaan ei oo hitsannut eikä paklannut mitään...!!

    Ostan nova osia.... tarjotkaa kaikenlaista 050-5875716 tai yv tai mail

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!