chevy pick-up 73-87 aurinkolippa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja paja1, 16.1.2011.

  1. paja1

    paja1 Double Gearhead

  2. hara64

    hara64 1st gear

  3. paja1

    paja1 Double Gearhead

    ei oo... tälle kaverille sitä meinasin tyrkyttääkin jos muotintekoa varten sais lainaksi. mulla oli tossa viimeisessä omassa pikkarissa tollainen ja nyt olis taas tulossa tollainen talouteen niin se huutaa lippaa katolle :wink:
     
  4. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Tätähän ei kysytty, kyseessä on makuasia, jne jne, mutta tuon nyt kuitenkin esille oman näkökantani, mikä on siis sellainen että auto on parempi ilman lippaa. Toki niitä paljon näkee, mutta tulin nyt esittämään tälläsenkin sinänsä turhan mielipiteen.
     
  5. paja1

    paja1 Double Gearhead

    toi mun entinen kuparinvärinen oli nettivaraosassa purettuna jokin aikaa sitten. jos jollain olis tietoa missä se on nyt niin kiinnostais kyllä. Kilpi oli JFS-69 ja viimeinen aken tieto vie parolaan. sillä nimellä ei vaan löydy enirosta tai guuglellakaan yhteystietoa.
     
  6. paasonen

    paasonen Gearhead

    kuvan perusteella näyttää ettå toi lippa ois muokattu dodgen aurinkolipasta,
    saatan olla väärässä.

    tuossa linkissä on lippa joka käy suoraan tuohon autoon.


    http://www.nettivaraosa.com/925927
     
  7. paja1

    paja1 Double Gearhead

    kyllä toi on mun käsittääkseni ihan gm-varuste.
     
  8. paja1

    paja1 Double Gearhead

    eiks kukaa hämeen seudulta tiedä kellä toi olis? tossa autossa oli molemmat tankit ja ostaisin ne vehkeet siitä. ja onko paasosella sellasta dodgen lippaa mistä tollaisen samantyyppisen sais väännettyä?
     

Kerro tästä muillekin!