Chevy pick-up lift

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja juhhi, 13.1.2017.

  1. juhhi

    juhhi Gearhead

    Moro. Mulla ollu vuodesta 2000 -92 4x4 Silverado ja nyttemmin ollut muutaman vuoden käytöstä poistettu ja odotellut jotain autotallissa... Tuli joku inspis ja aloin katteleen saiskos ajopelin vaikka tyttärelle joka on parin vuoden päästä ajokortti-iässä. Ruostevaurioita siis jonkun verran mutta ei mielestäni katasroofimaista. Hytin takakulmissa ja etulokareissa normipaikoissa. Tänään nostettiin lava ylös jotta sais runkoa putsattua ja uudet maalit ja suojaukset. Näitähän on tehty maailmalla tiedän. Nälkä kasvaa syödessä tiedän senkin... Kytenyt mielessä että jos sitä koria nostais. Siis kysymys arvon OD:ilaisille: Minkälainen homma? Noita lift kittejä näyttäis olevan myynnissä jos minkälaista. Lavan nostaminen tuntuis teoriassa ihan yksinkertaiselta, palat vaan rungon ja lavan väliin. Mutta mites toi hytti? Nouseehan sekin, mutta mitä kaikkee joutuu muuttamaan jotta onnistuu? Vaihteisto, ohjaus ym? Miten ootte tehnyt ja mitä huomioita. Projekti on siis Chevy -92 Silverado 1500 4x4 rekisteröity pakettiautoksi. Kone v6 4,3.[​IMG]
     
  2. Morbidelli

    Morbidelli 2nd gear

    Tuolla Chevy/GMC Subbe/ Pickup topikissa on ollu paljon asiaa kyseisen vekottimen korotuksesta.
    Itte korotin 3" koria rungosta korotuspaloilla. Valmiita sarjoja saatavilla, mutta voi tehdä korotuspalat itsekin. Ohjaukseen tai vaihteistoon ei tarvi tehdä muutoksia. Käsijarrua täytyy muuttaa, etupuskurille tarvii tehdä uudet kiinnikkeet, jäähdyttimen tuulitunnelia pitää muokata ja polttoaineen täyttöputkea pitää jatkaa. Suurin työ taitaa olla kiinniruostuneet korin ja lavan kiinnitys pultit :D
    Ja vielä lisää korotusta saa kun laittaa 2" korokepalat jousen ja akselin väliin taakse ja edestä kiristää jousituksen vääntösauvat.
     
    KajS, Anza ja juhhi tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!