Chevy SB kansien porttaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Wesku, 19.5.2002.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hups. :oops:
    Niinpä näyttää olevan. Sulla muuten vasen kansi irvistää pahasti, vaikka imari näyttäis kansiin istuvan? Vai näänkö taas väärin?
    Vanha viidakon sanonta; pukinsarvet on paremmat kuin huonot peltisatsit. Näin olen lukenut, mutta mitkä sitten on huonot peltisarjat?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Paiskasin noi kannet tohon vaan kuvan takia.
    Mutta astiaan, muistaakseni nopein LT1 kikkaralla ajettu aika SS Impalalla on 10.6. Hylsyn paino 3800lbs. Konetta on tietenkin modattu mutta omat kannet ja imari jne paikallaan.
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tollanen oli viel puoli vuotta sitten tallissa ja oli aiottu meidän jaggeen.
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Minkäs koneen jaggeenne sit laitoitte?
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    LT1 kikkaran valusatsit on muten aika vinkeän näköiset ja näyttää "rehokkailta".
     
  6. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    V8 magazine on tehny testejä 350 pikkulohkolla.. nro. 8/2006 ja 1/2007

    vakiomosa pukinsarvilla 243hv ja flowtechin peltisrj. 252hv.
    Nokan, imusrj. ja kaasarin vaihdon jälkeen tehot.. Pukit 272hv ja peltisrj. 285hv
     
  7. sbc350

    sbc350 Gearhead

    tossa yks aika huono yritys

    [​IMG]

    :rotfl:

    edit: proot tekee rosterista:

    [​IMG]
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl:

    Öö kun noita pukkiksia on kahdenlaista, isolla ja pienellä lähdöllä, kummat mahto olla siinä testissä??
     
  9. hagle

    hagle Gearhead

    Tais olla 2,5" lähdöllä. Ja on niitä ainakin kolmenlaisia, jos pimppiä lähetään halkomaan.
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jee jee halkotaan nyt sitten. Harvinaisimmat taitaa olla 57 Fuelien sarjat?
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Pillun halkominen on välillä ihan kivaa puuhaa mutta täytyy tsekata mitkä ne mun pukit on, mun tuurilla varmaan jotkut ultraharvinaiset vairhaisajan smogversiot :rotfl: .
    Mutta Rebelille vinks vinks noita LT1 kansia ja imareita saa ihan pilkkahintaan! Toi mun imari maksoi huimat 75$+rahti.
    Halvimmillaan Ebayssa meni kannet mun nenän edestä ostaheti 150taalaan ja vaan sen takia kun kyselin hintaa rahdin kanssa ja vastaus tuli liian myöhään :mad: .
     
  12. atobee

    atobee Gearhead

    Hinta/laatusuhde kohdallaan, omalle työllehän ei lasketa hintaa kun kyseessä on harrastus. :D
     
  13. sportcoupe

    sportcoupe 3rd gear

    2.5" pukinsarvet voipi ostaa uspartsilta, eikä ole edes kalliit=kiinalaiset...
     
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Juu tollasia kiinanpukkeja on tullut pideltyä ja ovat melko köykäsiä.
     
  15. sportcoupe

    sportcoupe 3rd gear

    hyvin on kiinanpukit kestänyt ahdin koneessakin.
     
  16. C73

    C73 1st gear

    Joko on E-Streetit tutkittu?
     
  17. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Dodii veivitkin saapu.
    [​IMG]

    Ei ole tollastakaan tekstiä ennen näkyny :eek: .
    [​IMG]
    Onkos joku pitäny kirjaa pulttien pituuksista? Vai onko toi vaan sen takia että on jotain johon vedota jos ja kun veivit ulkoistaa ittensä koneesta :rotfl: .
     
  18. Cuda

    Cuda 1st gear

    Ei oo tullu mittailtua. Noi Wärtsilät sun muut jokka noita moottoreita tarkasti koittavat tehdä niin niissähän vaikka veivinpultit venytetään pulttitunkeilla sen verran että mutterin saa pyöritettyä helposti paokoilleen ja sitten venytystunkki pois ja pultin momentissa olevan pituuden mittaus.

    Noihan on ARP:n sun muut pultit sellasia et niissä on kummassakin päässä sellanen pikku kolo niin et nillä on just etenkin sen pikku kuopan/kolon pohjasta tietty standardi vakiomitta - ja jos tarkat momentit tahtooo niin ei ruveta arpomaan momenttiavaimesta momentteja jotka valehtelee sen mukaan onko halppis 5W30 tai ARP:n omat molyrasvat vai putsaamattomat paskakierteet mis on vanhat locktitet jne. jne (ei tietty veivipultteihin locktiteä, esimerkinomaisesti maninta vain) - vaan haetaan se oikea kiristystiukkuus pultin venymän perusteella. Niin noi tehdään kun tarkasti tahdotaan tehdä.

    http://www.summitracing.com/search/?key ... etch&dds=1

    ja tietty pulttien vaihto kun ovat venähtäneet niin etteivät pyri/kykene palautumaan enää alkuperäiseen mittaansa vaan jäävät pidemmiksi lepotilassakin - eli ovat menettäneet ominaisuutensa ja tulevat pettämään kovemman rasituksen alla
     
  19. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joissain jenkkipulteissa, ja useemmissa eurovehkeissä toi sama asia haetaan sillä, että on pieni perusmomentti ja sitten käännetään tietty määrä asteita josta tiedetään paljonko pultti venyi. Ei sitte noi pulttien/mutterien kitkat oo muuttujina. Toi "vapaapituus" jos muuttuu, niin sitte pultti on dead, sen pitäis aina palautua alkupeäriseen mittaansa.
     
  20. Ck

    Ck Gearhead

    [​IMG]

    Paljonkos nää saa venyä? :eek:
     

Kerro tästä muillekin!