Chevy van G20 startti ongelmaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja MR_piikki, 12.2.2017.

  1. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    en mää mistään mittään tiedä mutta voikos turbiini jotenkin "leikata kiinni" että aiheuttais tollasta?
    ja olikos alun perin vika kuitenkaan polttoaineen loppuminen?
     
  2. Jaka94

    Jaka94 1st gear

    Polttoaine loppu, vaikka piti olla vielä ainetta, tuotiin 20 litraa vani lähti käyntiin, sai ajettua pihaan, sen jälkeen ei lähtenyt enää käyntiin. marraskuu. Helmikuu yritettiin käynnistää sitten alko ongelmat. Markku47
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Oliko polttoaineen loppuminen tyypillinen rykii ja ennenkaikkea ryntäilee välillä mallia? Vai hyytykö vaan kerrasta?
     
  4. Jaka94

    Jaka94 1st gear

    Hyyty kerralla. Nyt kun ajattelen niin startin pultit on vaihdettu joskus, toinen 17 kannalla ja toinen 6 kolo avaimella kiristettävä, eikö pultit pitäsis olla semmoset jossa on keskellä vähän paksumpi kohta että se keskittää startin?
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei kuulosta aineen loppumiselta. Orkkis pulteissa on sellasta hammastusta kannan alla tyvessä. Ja ei 17mm kantaa. Mut ne pultit ei nyt taida olla se probleemi. Polttoaineen loppuminen on yleensä samalaista ku reilu ilmavuoto, eli kakomista ja muutama ryntäily kierroksille ennen hyytymistä.
     
  6. Jaka94

    Jaka94 1st gear

    Iteki pähkäilly että vika on virtapuolella, mutta kaikki johdot on käyty läpi plus sekä maa. Joku siellä varmaan koneessa nyt ahistaa vai turbiini-laatikko? Kone on kyllä pelannut tosi hyvin ja paljon pirteempi mitä muilla ajannut.
     
  7. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Nestettä kun on sopivan vähän männän päällä, niin kone vielä pyörii tuskaisesti ympäri. Mulla ainakin pyöri, sitten kun jaksoi vaan aikansa kiusata startilla, niin siitä pikkuhiljaa notkistu. Mutta se kone oli aivan loppu, nestettä ja öljyä piti lisäillä alvariinsa. Toi em.vika olisi se kaikista ikävin vaihtoehto, mutta jospa kuitenkin olisi vaikka se apulaite jumi päällä. Toi laturihihna sulkeinen ei kuulosta terveeltä, olisko laturi on jumissa.
     

Kerro tästä muillekin!