Chevy Van TBI- & perä-asiaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja osilpi, 29.10.2007.

  1. osilpi

    osilpi Gearhead

    Onko kokemuksia Chevy Vanista TBI-tekniikalla? Tuommoinen 5.7 TBI olisi tarjolla, perävikaisena. Laatikko TH700 tai TH400, en ole varma. Minkähän verran tuossa on vakiona potkua?

    Onko jotain erityistä, mihin huomiota kannattaisi kiinnittää? TBI on vissiinkin yksinkertaisin mahdollinen ruisku, mutta onko siinä jotain tyyppivikoja tms, mitä kannattaisi tutkia? Mikä noissa useimmiten hajoaa / onko kalliita osia?

    Missä hintaluokassa pyörii lukolliset perät G20:een? Mikähän olisi hyvä välitys käyttövehkeeseen (3?)?
     
  2. osilpi

    osilpi Gearhead

    Eipä tarttunut matkaan.

    Tekniikka olikin 350tbi + th400 ja perällä ajaa korkeintaan satoja kilometrejä (huono perä oli kyllä tiedossa).

    Oli kyllä pohjasta aikas rapean oloinen. Veikkaan, että pohjaa piti kasassa sen päällä oleva 10mm vesivaneri, jonka alla oli aivan märkää.
     

Kerro tästä muillekin!