Chevyn 6,5 TD

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja WSE, 8.10.2004.

  1. WSE

    WSE 1st gear

    ...Capricen nokalle mietin tuommoista, pakettiauto kun on. Mitä noissa on teho/vääntölukemat ja mitäköhän tuommoinen kustantaa, siis käytettynä?
    (jos kerta dieselöidään niin dieselöidään sitten kunnolla!)
     
  2. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    No et ole ainut, jolla on käynyt mielessä. Metro-auton esitteessä 6.5TD vanille luvattiin 190hp ja 520Nm. Muistaakseni jossain on puhuttu myös 195hp.

    Kattelin kerran vähän sillä silmällä Suburbanin sovellusta, se saattaisi olla helpommin sovitettavissa farmariin, siinähän on ne tarvittavat lisähärvelit "levällään" eikä päällekkäin kuten vanissa.

    Mutta ei taida saada halvalla hyvää tekniikkaa, ei ole sitä lottovoittoakaan tullut vielä.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Eipä taida sopia kummankaan orkkis pakosarjat farkkuun!! kun ei vanhaan pick-uppiinkaan mahdu jos on ilmastointi. Sovittamalla saa tietenkin mitä vain mihin vain :lol: .
     
  4. JPA

    JPA 3rd gear

    Taannoin kysyin tarjouksen yhdestä putiikista, missä oli vähän ajettu -99 vani romutettuna ja siitä tollanen kone apulaitteineen ja hiluineen.
    pyynti oli 9900€ ja tuohon hintaan taisi tulla myös laatikko mukaan.
     

Kerro tästä muillekin!