Chevyn kansien vesikierto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mika.p, 3.5.2009.

  1. mika.p

    mika.p Gearhead

    Pitääkö kansien takaosassakin kiertää nesteet niin kuin etuosassa vai tukinko takaosan? Kyse on siis pikkulohkosta jossa alukannet.
     
  2. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Ööh, mitä sie oot saavuttamassa vesikierron tukkimisella?
    Kyllä kai siellä koko kannen alla tulet on, joten sais se vesi kiertää koko kannessa.
    Lohkostahan nuo ankarat kisaherrat vähentää vesikiertoa tukibetonoinnilla.
    Kansista ei maha kannattaa.
     
  3. mika.p

    mika.p Gearhead

    Olen vain nähnyt joitakin imusarjoja joissa ei ole takaosassa sitä vesikiertoa niin ajattelin että kun omassa imarissa on tuo kierto siellä takanakin. Että jättääkö sen nyt auki vai tukkiiko?
     
  4. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    No mie jättäsin auki, mitä hyötyä tukkimisesta on?
    EGR:n kanavan tukkiminen on iha eri asia sitten, mutta sen kanava on siinä keskellä.
     
  5. paja1

    paja1 Double Gearhead

    TBI:in imusarjassahan on vesitila läpi koko sarjan ja siihen kuuluu sellaset imusarjan tiivisteet joissa takareiät ovat ummessa.
     
  6. 383

    383 Gearhead

Kerro tästä muillekin!