Chevyn V6 4.3 käynti ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja sutinen, 11.3.2018.

  1. sutinen

    sutinen Gearhead

    Anturin arvo mitattu anturin 2 nastasta tai sanotaan nastojen väli.
    En tiedä miten sinä mittaa mut kerro lisää mitä tein väärin.
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    -Mittari asentoon Ω
    -Johtosarjan liitin irti anturista
    -Mitataan naturin pinneistä
     
    tukkijulli tykkää tästä.
  3. sutinen

    sutinen Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
    Eikö se näin ollut mitattu... ?
    Likatkaa mittarin kuvaa niin kännykässä kuva isonee mut oikee alue käytössä.
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Jos koneen lämpö on tossa mittauksen hetkellä pikkasen (-2-4C) pakkasen puolella, niin anturi on kunnossa.
     
    sutinen tykkää tästä.
  5. sutinen

    sutinen Gearhead

    Pitää käyttää lämpöseksi ja mitata muuttuuko arvot.
    Tuon voi tilata uuden ei muistaakseni maksanut juuri mitään.
     
  6. sutinen

    sutinen Gearhead

    Tilasin uuden anturin imusarjaa et saa tietokone oikeeta tietoa lämpötilasta.
    Kohta pistetään dynamiittia ja tehdään video kun lähtee kuuta kiertävälle radalle. Muutakin tekemistä olis kuin vikoja kaivella.
    Olis edes joku järkevämpi vika kuin tyhjäkäynti.
    Pitäne toi iac oli venttiili käyttää irti. Ettei se nyt jostain syystä jumi.
    Voiko sitä mitata tai nähdä sen kunto et toimiiko normaalisti.
     
  7. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Voit omalla vastuullas käyttää sitä irtonaisena että liikkuuko se, mutta se pitää sit vetää sisäån ettei pohjaa.
     
  8. sutinen

    sutinen Gearhead

    Mitenkä se vedetään sisään kun ei hallitse kuin työntämisen :D Mut hetkellisesti kun sais leimalle kiekat alas. Joku piuha jostain irti. Käytin yhden auton leimalla ja katsuri tuumi et alta 1000 rpm pitäs tyhjäkäynti olla
    Pitäs jotain keksiä.. Mitä se tuumaa jos ruisku lämpötila anturi yhdistäs tai vastuksen väliin laittas. Siihen imusarjan päällä olevaan anturin liittimeen. Tai joku pytty pimeeksi et käyn 5 llä... niin kiekat laskisko :rolleyes:
     
  9. sutinen

    sutinen Gearhead

    Saiko sen sisään kun virtaa päällä käyttää ja irrottaa liittimen.
     
  10. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Leimalle pyttyjä pimeeks, ei hyvää päivää taas..
     
    Jussi289, Filth, Karpov ja 1 muu tykkäävät tästä.
  11. sutinen

    sutinen Gearhead

    Eikun yks vaan :D hidastasko käynti. On numero kikka 2 ja testaan sen ensin ;)
     
  12. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Ei vittu sä oot tosissas :eek:

    Mahtaa mennä hyvin päästöistä läpi ja ei se edelleenkään pudota tyhjäkäyntiä jos se ecm/iac on väärin oppinu että se hakee sen tyhjäkäynnin sinne reiluun tonniin.... Se vaan työntää enemmän kakkua ja ilmaa että se korvaa sen puuttuvan pytyn.

    Jos nyt vaan kertaalleen vielä ajatuksen kanssa selvinpäin kattosit noi sporttruckin ohjeet/linkit ja tsekkaisit vaikka ne vikakooditkin niin pääsis helpommalla kun tommosellla älyttömällä rahasyytämisellä osiin jotka on todnäk. Ihan ehjiä...

    Vai trollaatko täällä ihan vaan huvikses? o_O
     
    atobee, Jussi289, caprice305 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  13. sutinen

    sutinen Gearhead

    Ihan huvikseni sinun kiusaksi :)
    Noita ohjeita kokeiltu monesti ja huomenna tulee yks anturi lisää.
    Päästö lapun voi hankkia mistä vaan ja vaikka toisesta autosta. Tiedän pari ainetta et konttorin mittari näyttää puhtaita arvoja ;) mut elä sinä tämän tähden yö unia menetä.
     
  14. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Juu ei oo pelkoa että menettäsin, sama se mulle on mihin toiset rahansa hyysäävät ja saahan siinä ostajakin profittia kun lyöt enste 3tonnilla uutta osaa siihen ja sit myyt tonnilla pois :D
     
  15. sutinen

    sutinen Gearhead

    Sama vanhat anturit uusia niin toimii varmennin. Sit ei tarvii etsiä vikaa niistä.
    Mut eikö tuo vika joku päivä selvii.. Vika mahollisuudet pienenee ja vika koodeja ei ole ja engine valokin sammuu.
     
  16. sutinen

    sutinen Gearhead

    Tai lahjotan ilmatteksi tutulle :)
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei se auta anturien vaihto, jos kaiken muun tekee väärin, eikä usko ohjeita.
     
    DX, atobee, Camino'79 ja 1 muu tykkäävät tästä.
  18. sutinen

    sutinen Gearhead

  19. sutinen

    sutinen Gearhead

    No mielipiteitä on monia ja ohjeilla tätä on nollailtu. Vikakin vois olla selvillä :rolleyes:
     
  20. sutinen

    sutinen Gearhead

    Ilmiö se on tämäkin. Keppiä liikuttaa niin kiekat muuttuu.
     

Kerro tästä muillekin!