Chopattu farmari Taunus esitelty v8:sissa ???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja keituri mc, 6.10.2014.

  1. jallu81

    jallu81 3rd gear

    joo noi jutut selvis jo siitä lehtijutustakin. viimeisenä oli että suunnitteli peräkärryn tekoa taunuksesta taunuksen perään ja kasikonetta konehuoneeseen :D
     
  2. keituri mc

    keituri mc 3rd gear

    Kyllä tää mun rojekti taitaa jäädä leimaamatta suomeen.... Tästä jää nyt koko tekniikka ylimääräseks ja kaikki ovet lukuunottamatta takaluukkua. Jos jollai tarvetta ni ottakoon yhteyttä.
    050-5290932 jani
     
  3. Jimi

    Jimi Gearhead

    Omistajalla on ollut vain liian paljon projekteja ja liian vähän aikaa.

    Mutta kyseinen taunus on yhä tallessa samalla omistajalla.
     
  4. M-ajuri

    M-ajuri 3rd gear

    tää taunus on khyll miulle se märkäuni :D
    silloin nuorena poikana yritin rakentaa omaa taunusta samalla reseptillä mutta onnistuin vain purkamaan sen :( ja romu-ukko kiitti.

    toivottavasti ton näkee vielä joskus liikenteessä.
     
  5. electra1

    electra1 Gearhead

    Itse kans onnistuin kolme taunusta purkamaan, mutta yhestäkään ei autoa tullut. Oliko tämä aiheen tanes semmoinen vihertävä ja koko takakyljen mittaiset takalasit? Muistui samoilta ajoilta mieleen 99 saabin esittely, väri oli kans suunnilleen samanlainen, pösön takavalot ja ferrarin kyljet :poff: Ei epäilystä kumpi oli tyylikkäämpi :eek:
     
  6. keituri mc

    keituri mc 3rd gear

    No mites olis electra1?? silppuatko vielä yhen tanarin??? Voisin ehkä myydä tän mun tanarin. Jos yks ukko käy lupauksensa mukaisesti lunastamassa mun kaikki pellin työstövehkeet niin sitte tuo joutas.....
     
  7. keituri mc

    keituri mc 3rd gear

    No niin... Nyt mulla ei oo enää pellintyöstö vehkeitä niin tää mun hankkima STW Tanari joutaa uudelle harrastajalle..... Tässä olis choppaus projektiin hyvä aihio.... Soitelkaa jos kiinnostaa.... 050-5290932 Jani
     

Kerro tästä muillekin!