chrysler 2.7v6 kone

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jatsa67, 29.10.2014.

  1. jatsa67

    jatsa67 1st gear

    otsikon mukainen kone alkaa kalisemaan kun kierrokset ylittävät 1900 ,kierrosten noustessa myös kalina kiihtyy,alle 1900 kierroksen ei minkaanlaisia sivu ääniä,onko kellään ollut samaa vikaa :mad:
     
  2. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Olen 99% varma että jakopää alkaa olemaan sökö. Ketju on venynyt ja kalkattaa. Et kertonut paljonko koneella ajettu?
    Itselläni petti jakopää juurikin tuon "moottorin" kanssa, autolla oli ajettu n 240tkm ja jakoketju poikki :(
    RIP
     
  3. jatsa67

    jatsa67 1st gear

    207TUHATTA MENNYT
     
  4. jusku1

    jusku1 3rd gear

    ^^ varaudu jakopää remppaan...
    Käy ihmeessä tarkastuttamassa tilanne ennen katastrofia
     
  5. jatsa67

    jatsa67 1st gear

    tänää aamulla kun käynnistin hyrslerin ,pikkusen pakkasen puolella niin kone ei ääntänyt ,sitten rupesi ääntää kun lämpesi ,kai se on käytettävä öljypohja pois ja kahtoo kangien laakerit
     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    No kato nyt samalla se ketjukin mistä jusku1 tuossa mainitsi :odroll:
     
  7. gintonicice

    gintonicice 3rd gear

    Ohjurit, ketju ja kiristin vaihtoon ja vesipumppu samalla. Oikeanpuoleinen ohjuri kuluu aikalailla syystä tai toisesta. On sen verran iso revohka, että kannattaa vaihtaa kaikki yhdellä avaamisella.
     
  8. jatsa67

    jatsa67 1st gear

    joo tarkotus käyttää myös jakopää auki
     
  9. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Onko öljyjä vaihdeltu säännöllisesti? ja mitä vuosimallia kone. Tähän viittaan: http://www.oilsludge.com/

    Haulla löytyy netistä paljonkin asiaa. Sludge, Chrysler 2.7
     
  10. jatsa67

    jatsa67 1st gear

    kone nyt auki kone oli sisältä puhdas ei sludgea,2 pytyn kiertokangen laakeri kulunu kalinan syy,jakopää hyvässä kunnossa
     
  11. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Komppaan 100%
    Nämä kannattaa noilla kilometreillä vaihtaa jos auton aikoo pitää :eek:
     

Kerro tästä muillekin!