chrysler 300c

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja TeeWee, 8.1.2004.

  1. TeeWee

    TeeWee 3rd gear

  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Moottorin muovinen peitelevy on aivan hirveä. Eipä siinä tosi olisi hienoja venakoppia tai crossram imusarjaa ihmeteltäväksi muutenkaan. :wink:
    Kuitenkin mielenkiintoisin Suomessa myytävä jenkki vuosikausiin.
     
  3. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    On aika muhkean näkönen peli, vaikkei mitenkään sulavalinjainen niin silti hieno, varsinkin uudeks autoks! Harmi vaan että mulla on ehkä fyrkkaa ostaa tommonen sitten kun se on kaikkea muuta kun uus... :sad:
     
  4. bbford

    bbford Gearhead

    En nyt kauniiksi sanoisi...
     
  5. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Maski näyttää kuin se olisi ajettu seinään.
     
  6. Rockin' Reptile

    Rockin' Reptile 1st gear

    musta tuo oli kyllä ruma. kuulus sinne rumin jenkki osastolle. mutta kone rupeaa jo tuntumaan asialliselta. minkäköhän verran tuosta on tehoa revitty irti?
     
  7. Roc

    Roc Gearhead

    Joo ei tosiaankaan oo mikään kaunein auto maailmassa. Mutta todella tervetullut!
     
  8. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mun mielestä toi on taas karun asiallisen näkönen :smile:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Toivotaan että se ei ole luonnossa aivan noin saatanan ruma.Voi olla että se tuleva stw (neliveto?)olisi hiukan sulavamman näköinen.Jos hinta jää johonkin 60k vois sitä farkkua ajatella.
     
  10. Erppa

    Erppa Gearhead

    Lahdessa näin jollain porvarilla sellasen crossfiren ja se oli ainakin ihan
    komeen näköinen talviauto...
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    mustassa crossfiressä mua häiritsee se tuulilasin kehys mikä loistaa valkoisena
    muute nätti peli mutta miks karmi loistaa niin p.......sti? ilmeisesti se näkyy kaikissa autoissa paitsi valkoisessa!!!!! jos mulla olis tuo auto niin maalaisin sen karmin korin väriseksi
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Farkussa on täysin sama takaosa kuin sisarmalli Dodge Magnumissa. Itse pidän Dodgen isoa cross hair säleikköä paremman näköisenä.

    http://www.dodge.com/
    oikeassa alalaidassa linkki Magnumiin (siinä pyörii myös linkki detroitin näyttelyyn)

    Kaksi kuvaa Frankfurtin näyttelyn 300C Touringista.
     
  13. jaketin

    jaketin Gearhead

    en osaa sanoa, että onko se kaunis vaiko ruma. erikoisen näköinen, sitä se on...

    kaakkeja siitä löytyy 340, luin sen jostain...

    varaahan tollaseen ei ole :sad:
     
  14. Timmo

    Timmo 1st gear

    Että ihan HEMI. Nojoo, tuo farmari muistuttaa Skoda Octavia Combia.
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Näyttää tosiaan Skodalta,ihan selvästi joo Skodalta!
     
  16. Amy

    Amy 1st gear

    http://www.allpar.com/cars/lx/300.html

    Tuolta ainakin löytyi tekniset tiedot:

    5.7 HEMI V8, tehoja 340hp/5,000rpm vääntöä 390lb-ft/4,000 rpm ja 0-60 menee aikaan 6.3sekkaa... Ei paha :smile: !

    Korin muotoilua olisi mun mielestä kyllä voinut vielä toisen kerran miettiä :grin:
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pyhäinhäväistys tehdä uusi 300 C ja vielä tuon näköisenä, ei voi muuta sanoa.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Totanoin. Missä valmistetaan suomeen tulevat tollaset? Espanjassa?
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    Miksiköhän eivät tuo tuota Holden/ arabien Chevy Capricea eurooppaan uudeksi Ooppelin
    Admilar/ Diplomat-malleiksi. Noissa 60-70-luvun luxus-ooppeleissahan oli letukan pikkulohkot moottoreina.

    Kyllä 328 hp LS1 5.7L kasilla varustettu iso-ooppeli nostaisi merkin arvostusta. Ooppel-merkki tossa Holdenin keulaassa olisi uskottava.

    http://www.gmarabia.com/content_data/LA ... erview.htm
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tois mieluummin niitä holdeneita ihan holdenina eikä alkais muuttaa merkkiä. Englannissahan myytiin holdeneita ainakin pari vuotta sitten. Nyt vaan keksivät muuttaa merkin sielläkin vauxhaliksi.

    Saakohan tollasen vauxhall monaron rekisteriin suomeen, vai onkohan sillä vain joku englannin maakohtanen hyväksyntä?
     

Kerro tästä muillekin!