chrysler letter serries, mikä ihmeen letter?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Elevator, 28.3.2006.

  1. memmu

    memmu 1st gear

    Life sucks!!

    Tähän elämäntilanteeseen ei just nyt sovi enempää pankkilainaa.

    Hinnathan tuntuu nousevan kokoajan, eli toimia täytyisi ja äkkiä.

    Mutta kyllä mä sen vielä ostan. Kun jostain on pakkomielle niin se on ja pysyy.
     
  2. Elevator

    Elevator 1st gear

    Kai munkin täytyy itte ottaa ja puhaltaa tulta hiillokseen :D Jos vaan rahasta on kiinni niin rahaa saa aina. Tosin ei tietenkään kannata hinnalla millä hyvänsä ostaa mitä tahansa, mutta jos tollasen hurstin itselleen haluaa, se on nyt viimeistään ostettava.

    Memmu, osta vaan se auto:)

    Voihan tuollaisen hurst cloonin väsätä, jos ei nyt sellaista saa vaikka haluaisi jostakin 70stä, mutta eivät ne nekään yleisiä ole. Jos taas hakee sitä aitoa kirjainsarjaa tai epäaidosti kirjainsarjalaista hurstia nii eihän se clone silloin käy :D

    Ootko muuten 2x4bbl tulossa mopar meettiin hankoon?
     
  3. memmu

    memmu 1st gear

    Toi ainakin meni jo.

    Onhan osa ongelmaa myös tietämättömyys.

    Ei se riitä, että huutaa ebaysta auton. On se jotenkin järkättävä tänne kotomaan kamarallekin.

    Tää Hurst tuli niin äkkiä. Pitäis ehkä olla selvät sävelet kuinka toimitaan kun huuto on "voitettu".

    Se on totta, että rahaa saa kyllä pankista, mutta ois se kiva syödä muutakin kuin makaronia.

    Saattaapi olla, että kyseinen Hurst jää kummittelemaan mieleen...
     
  4. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    Kyllä niitä aina välillä näyttää myyntiin tulevan noita Hursteja, ei toi maailman viimeinen ollut. Ja jos oikeesti haluat jonkun auton tuolta ebaysta huutaa, niin täällä meillä päin on ainakin pari kaveria jotka on niitä sieltä huudelleet ja hoitaneet autot tänne kotiin asti kuten mm. ton mun Newportinkin viime syksynä. Muitakin auton tuonnissa kavereita auttaneita täällä on jotka näillä sivuilla kirjoittelevat. Elevatorillakin on kokemuksia kyseisestä aiheesta.

    Ootko muuten tuolta katsonut?
    http://www.collectorcartraderonline.com/
     
  5. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    memmulle - Oikein kun käännetään puukkoa haavassa...

    Eikös tuo osavaltio GA ole Georgia? Siinä naapuriosavaltiossa South Carolinassa asuu meidän kylältä usaan muuttanut harrastaja joka lastaa työkseen autokontteja Suomeen. Toimittanut varmaan satoja autoja tänne mm. minulle yhden -67 Camaron, ym. roinaa..

    http://adcache.collectorcartraderonline ... 629466.htm

    Ai niin - 5000$ > 3750€ - ja jos vielä vähän saa tingittyä..
     
  6. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    "Reserve not met" eli ei sitä eBayn Hurstia ole välttämättä myyty.

    Tuossa Mopar Musclen projektiautossa olisi kyllä tekemistäkin, koritöitä ja verhoilemista ainakin. 36 vuotta Floridassa ei ole välttämättä hyvä asia. Esim. tuossa Mopar Musclen Septemper-numerossa vaihtavat uuden lattiamaton ja siinä samalla paikkaavat lattian pitsisiä ruostereikiä lasikuitukitillä. Toisaalta alustaanhan oli jo aika mukavasti laitettu uutta palikkaa.
     
  7. memmu

    memmu 1st gear

    Poijat yrittää selvästi vahvistaa Mopar kantaa :)

    Tuosta 5000 $ auton kunnosta ei ole oikein tietoa. Needs total resto, täysin kunnostettava, sekin on makuasia.

    Muuten ei kunnolla ole paljon väliä, kunhan ei ole pahasti kolaroitu ja lähes kaikki osat löytyy.

    Mitähän se auton rahti sitten maksaa?

    Taas kuume nousee, isäntä täytyis vaan saada pehmitettyä.
     
  8. ari2004

    ari2004 Gearhead

    Vantaalla olisi kaupan 300L hardtop, eli se vihonviimeinen OIKEA letter car. CA-tuonti vuodelta -90. Kaikinpuolin siisti ja toimiva vaunu. Muuten orggis ja entisöimätön/räpeltämätön paitsi että nahkasisusta on vaihtunut identtiseen keino-sellaiseen ja väärät vanteet alla. Menis varmaan museoleimaan vanteiden vaihdolla ja huolellisella putsauksella, pienillä sähkötöillä ja pakoputkiston päivityksellä. Varusteina mm. tehostajat, tiltti, sähkölasit, sähköpenkki (vain kuskille koska tässähän on vakiona bucketit ja lattia valitsin konsolissa), ilmastointi... Omistaja toivoo n. 10k€:n hintaa. Yhteystiedot yv:llä.
     
  9. SG480

    SG480 1st gear

     
  10. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    Ei muuta kun s.postilla kuvia pyytämään - sehän ei vielä maksa mitään ja sittenhän sen tietää että unohtaako koko jutun vai nouseeko kuume lisää!

    Rahti vois olla tuolta itärannikolta jotain tuhannen euron luokkaa ja jos maakuljetuksia tarvii niin voi laskea noin taala per maili siihen kuljetukseen.

    Isännän pehmityshän nyt pitäis olla helppo nakki - meillä se meni toisin päin piti pehmittää emäntä, ja sekin onnistui.

    Cuda ´70 Eihän tässä ketään olla yllyttämässä satojen tuhansien lainoja ottamaan, eikä mitään pikavippejä joissa korot on ihan mahottomat. Eihän meillä täällä tietysti ole tietoa kenenkään rahatilanteista, mutta nää nyt on mielestäni ihan eri jorinoita mitä täällä höpötellään lainajutuista ja jokainen varmaan itse osaa päättää mitä tekee. Se on totta kyllä mitä sanoit ihmisten ökytaloista ja autoista niitä näkyy olevan täälläkin päin ja samaa oon itsekin ihmetellyt kuinka ne saa ne maksettua? Mutta aina pitää yrittää muita harrastajia rohkaista tekemään se hankintapäätös jos kerran "vipinä" on sellainen.

    Itsellänikin oli vuosia sitten hieman samantapainen tilanne kun unelma-autoni, - joita ei joka päivä ole myyntiin tullut - osui kohdalle ja kun suunnitelmat oli silloin ihan muut. Uuteen taloon oli vielä ulkorakennus tekemättä ja siihen varatut rahat tulikin sitten kuitenkin laitettua tuohon autoon ja siihen juuri liittyi yllä mainittu "emännän pehmitys". Kertaakaan ei ole kuitenkaan tarvinnut silloista päätöstä katua ja nyttemmin se ulkorakennuskin on tullut tehtyä - ja emäntäkin on vielä talossa... Joskus vaan ehkä kannattaa se unelma toteuttaa rohkeasti kun siltä tuntuu, muuten voi käydä niin että se on lopun ikää vain unelma - kerranhan täällä vain ollaan! - vissiin?
     
    Kanki65 tykkää tästä.
  11. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

     
  12. SG480

    SG480 1st gear

    Niin, en mä kenekään kirstunvartija meinaakaan olla mutta oli vaan pakko kommentoida kun näki tommosen tähän aikaan ei niin hirveen yleisesti nähdyn kommentin. Pelkkä autonhankinta ei tosiaankaan kenenkää taloutta varmaan kaada mikäli pohjalla ei ole kuvaamiani vastuita.

    Itse taistelen tällä hetkellä itseni kanssa koska haluasin ostaa yhden Suomessa kaupan olevan kisa-auton. Se olis just SE juttu ja vielä edullinenkin. Olen katsos kokonaan unohtanut paljonko kisaaminen maksaa vaikka aikaa oman kilpurini myynnistä on vain about 3 vuotta.
    Niinpä mun täytyy joka päivä muistuttaa itseäni että mulla ei ole siihen varaa :rotfl:

    Back to business. Hurst on helvatan hieno auto ja kuka semmosen pystyy hankkimaan niin ei kun kaupoille.
     
  13. SG480

    SG480 1st gear

    Sepä se....tosin tosta kunnosta ei ole enää mitäään jäljellä.
     
  14. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    No niin arvelinkin. Hieno auto! Minun osuus on vain se että en ostanut autoa silloin joskus kun se oli myynnissä - vuotta en muista, joskus 90-luvun puoltaväliä? Kuva tuli minulle postissa sieltä teiltä päin autoa myyneeltä henkilöltä, kun kauppoja hierottiin. Tässä taas yksi tapaus joka on jäänyt harmittamaan...
     
  15. waltti

    waltti Gearhead

    "Joskus vaan ehkä kannattaa se unelma toteuttaa rohkeasti kun siltä tuntuu, muuten voi käydä niin että se on lopun ikää vain unelma - kerranhan täällä vain ollaan! - vissiin?"

    Nyt olette jo hiljaa! Meikäläinen joutuu joka päivä kuuntelemaan noista autoista joita työ esittelette ja yllytätte ostamaan. :wink:
    Minä joudun pahaan pulaan(töihin) jos pihaan ilmestyy vielä yksikin projekti. Pitäisihän teidän tietää autokuumeen oireet ja se vielä yhdistetään naiselliseen "tahdon,tahdon,tahdon.." rankuttamiseen 8)
    Yllyttäkää ennemmin vaikka -70 roadrunnerin hommaamiseen.... :lol:
     
  16. SG480

    SG480 1st gear

    Niin, itsekin kävin katsoon tuota ekan kerran joskus 1995. Silloin auto ei kelvannut kaverilleni. Näin myyjää aina silloin tällöin ja ajattelin soitella 2003 että oisko se vielä tallessa. Olihan se ja kaveri vielä oli myyntihaluinen. Lähdin sopimaan kauppoja seuraavana päivänä ja auton hain kotiin tästä 3 päivän päästä. Tosta on paljon kuvia paalupaikan kuvagallerian albumissa Pepen Cuda -projekti jos sattuu kiinnostamaan.
     
  17. memmu

    memmu 1st gear

    Jaa, isäntäkin ottaa osaa keskusteluun :lol:

    En tiiä oonko blondi vai muuten vaan tyhmä, mutta en kyllä hoksaa miten lähetän auton myyjälle mailia. Puhelinnumero näyttää löytyvän mutta mailiosoitetta ei.

    Jotenkin tuntuu, että ei noi projektit voi tosta enää halventua.
     
  18. Elevator

    Elevator 1st gear

    Kai tää elämä on pitkälti sitä priorisointia. Sen oon itte huomannut kun oon 4 auton loukussa et jostakin on varmana luovuttava, et jaksaa elääkkin kaikkien autojensa kanssa. Taitaa se olla aika miettiä tarkkaan et mihin ne rahansa iskee tässä "taloushuumassa" kuten Cuda'70 totesi. Mihinkään sellaiseen ei kannata hankkiutua että valmiiksi pelkää että ei selviäisi. Ja eletäänpä täällä sitten tämänkerran, toistamiseen, ikuisesti tai miten ikinä nii mitä vähemmällä stressillä pääsee nii sitä parempaa se elämä on...

    Kaikkien 24 vuoden ja yhden burnoutin kokemuksella, ironista kyllä :poff:
     
  19. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    Sori vaan waltti & memmu! Toivottavasti en ole ollut osasyyllisenä mihinkään suurempaan perheriitaan. Valitettavasti olen aika höveli antamaan "informaatiota" "oikeanmerkkisistä" autoista kun sitä joku vaan erehtyy kysymään ja memmuhan kysyi :lol:

    Mutta tuo -70 roadrunner on muuten myös yksi minunkin suosikeista! Joten siinähän se tulisi samassa kontissa kun tuo Hurstikin :D :D Voisin ryhtyä myös sellaista metsästämään! Muuten tossa "projekti Hurstin" myynti-ilmoituksessa ei tosiaankaan ole kuin puhelinnumero, mutta voin antaa yhteystiedot kaverista joka voi sitä tiedustella jos ette itse halua soittaa..

    EI JUMA! Nyt mie taidan jo olla hiljaa... :oops:
     
  20. gremlin

    gremlin Gearhead

    Nonnii, asiaan :soosoo: Niita pankkilainoja ja paskahuusiremontteja voi vatvoa tuolla muilla osastoilla :mad:
    Noitten -70 Hurstien valmistus maarat hieman heittelee lahteesta riippuen, mut useimmissa mainitaan toi 485.
    Mutta kyseisesta autosta tehtiin myos erittain harvinainen versio jota kutsuttiin ''Console'' malliksi. Jostain luin etta noista 485sta olisi ollut 7% eli n34 autoa tammoisia. Siina mallissa oli eroina erilliset etupenkit ja keskikonsooli, muista eroista ei oo muistikuvaa. Sita en tieda miks sille sanottiin 7% valm.maaraksi, ja ei mitaan tarkkaa maaraa???!!
    Kaveri toi suomeen tallaisen ''console''mallin kaliforniasta :eek: Nyttemmin myyty Porista, oliskos menny Tanpereelle :odroll:
    Noita demari malleja on varmaan yhta monta kuin koko loppu euroopassa yhteensa. Toi 5-6 on varmaan aika liki.
    Taa koko 300 nimitys tuli alunperin kun -55 Crysler uudisti korimallinsa ja uuteen mallisarjaan tuli 331 hemi missa oli 300hv :eek: -56 tuli jo 354 hemi ja lisaa tehoa.
    -55 oli ensimmainen todellinen muskeliauto, joku carcraft tai vastaava aikansa johtava autolehti testasi uuden 300sen ja huippunopeutta saatiin 204km/h :eek: Oliskos nopein ollu G(-61), pitkalti yli 200km/h, muistasin etta jopa olis mainittu 240, mut en oo ihan varma.
    Noista kirjain autoista oli iso ja hyva juttu joitain vuosia sitten Wheelsissa, tai jossain svedu lehdessa.
     

Kerro tästä muillekin!