chrysler neon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jiihaa69, 30.11.2005.

  1. jiihaa69

    jiihaa69 1st gear

    ostin tos chrysler neonin käyttöautoks.pitääkö paikkansa et jenkeissä se on dodge neon?ja euroopas chrysler neon. jos on niin, sit tuli tietämättä ostettua toinen godge!
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    On dodge tai plymouth jenkeissä, chrysyt on vientimalleja.
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Nää tuontineonit on nimenomaan Dodgeja maskeiltaan ja muulta koristelultaan. Chrysler teki joskus päätöksen, että eurooppaan tuodaan henkilöautoja vain chrysler merkillä, hyötyajoneuvot on sitten dodgeja. Noilla kun on päällekkäisiä malleja, niin ei olis kovinkaan viisasta tuoda omasta leiristä kilpailijoita vaikkapa Dodge Caravania ja Chrysler Voyageria. Siks meillä on sellastakin eksotiikkaa kuin Chrysler Viper. Toi linja tulee muuttumaan, ja seuraava kompaktimalli joka eisteltänee tän vuoden lopulla tulee kai olemaan dodge myös euroopassa.
     
  4. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Joo

    Esim. henk.kohtasesti kun satun olemaan jämähtänyt noihin Rotkeihin, niin on ollut kauhee homma löytää esim. tuo nykyinen Dodge Caravan käyttis......
     
  5. jiihaa69

    jiihaa69 1st gear

    on muuten aika näpsä peli toi 2001 neoni.ei tarvinnu kun kerran koe ajaa ja olin valmis ostaan.hinta oli huomattavasti halvenpi kun muilla saman kokoluokan vempaimilla.enkä oo kuullu et nois olis jotain ongelmia ollu.aika näyttää!!!!!!!
     
  6. hansa

    hansa 1st gear

    Chrysler neon: canadassa on myyty vuodesta 2001 lähtien
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Älä Kimmo selitä! Sama Chysler Voyager sulla on kun mullakin, sä oot vaan vaihtanut siihen Dodgen merkit. :rotfl:
     
  8. McLeod

    McLeod 1st gear

    Oli harkinnassa Chrysler Neon emännälle. Yhdessä liikkeessä olikin passeliin hintaan vm. 2000, vähän yli 100 tkm ajettu ilmastoinnilla varustettu Neon. Siinä liikkeessä myyjänä oleva kaveri sanoi kyllä aika tylysti, että ei mielellään myisi Neonia kaverille, koska niissä on niin paljon ongelmia. Ei taida uskaltaa sellaista hankkia.
     
  9. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    En tiedä liekö tuuri käynyt vai mikä, mutta kaks noita on ollut käytettynä ostettua joilla yhteensä meillä ajettu vajaa pari satkua. Kertaakaan ei oo tarvinut jäädä tielle, yhden kerran n. 50000 kilsaa sitten nykyisessä sytty ABS merkkivalo kun oli joku anturin liitos hapettunut, meni takuuseen. Tohon 90000 ajettuun on normaali öljyjen vaihdon lisäks vaihdettu hiljattain alatukivarren puslat, yks raidetangon pää ja jarrupalat sekä akku. Edellisessä, jolla ajettiin reilu 80000 ja koknaismäärä 140000, vaihdettiin jarrulevyt ja jarrukengät. Mitä tossa seurailee duunikavereiden autoturailuja, niin on päässyt ton kanssa hyvin pienellä. Seuraavakin käyttis tulee melkosella todennäköisyydellä olemaan tollanen chryslerin tai dodgen automaattikinneri.
     
  10. Cartman2000

    Cartman2000 1st gear

    Olet varmaan jo lukenutkin tuolta lisää:

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... sc&start=0
     
  11. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Kaverisi ei tiedä mistä puhuu. Tuo uuden korimallin Neoni varsin huoleton peli.
     
  12. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Uudesta korimallista en osaa sanoa, mutta sen vanhemman neuvoisin kiertämään kaukaa, ellei sitten kohdalle osu aivan helmi tapaus...

    Itelläni on ollu '96 malli, ja se on tähän asti uusin auto mitä oo omistanu, ja myös p**kin niistä :-?
     
  13. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mulla oli eka '96 ja sitten toi nykyinen 2002. Ei ollu meidän 1996:ssakaan varsinaisia vikoja lainkaan, etulevyt vaihdoin kun pikkasen täristin ja takakengästä lähti pinta. Näissähän oli jonkinlaista murhetta kannentiivisteen kanssa, mutta tossa meidän kinnerissä ei oltu sitä ikinä vaihdettu. Pikkasen se öljyä tihku. Autoa ei ollut ruostesuojattu uutena, ja kevyttä ruostumisen alkua oli nähtävissä jo 2002 kun se meni vaihtoon. Toinen asia josta oon kuullut jenkesitä valitusta, on ollut automaattiloota. Mulla ei niidenkään kanssa oo ollut ongelmia, johtuneeko suositellun ja vähän vaikeemmin saatavissa olevan ATF3+ :n käytöstä?
     
  14. Bronto

    Bronto 3rd gear

    Neon

    Neonista kuulee vähän väliä epäluuloisia kommentteja, vaikka on varsin luotettava, yksinkertainen ja primitiivinen laite ainakin manuaalivaihteisena.
    Eihän siinä ole mitään, mikä voisi hajota, kun ei ole mitään varusteitakaan.

    Kaiken huippu epäluuloista, mitä on vastaan tullut: Eräässä suomalaisessa autolehdessä väitettiin käsijarrukahvan nousevan Neonissa käytettynä huomattavasti enemmän ylös, kuin uutena. Toimittaja ei varmaan tiennyt, että Neonin käsijarrukahvassa on erittäin hienohampainen automaattisäätö vaijerille ja kahva nousee suurin piirtein aina saman verran ylös. :poff:
     
  15. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    hyvia peleja!! Pitka kokemus niista. Niille kun valittaa toivon ooppelia seuraavaksi autoksi.

    Mielenkiintoinen kokemus taalta ojan takaa - ovat kalliimpia taal ku suomes!
     
  16. Aako

    Aako 1st gear

    Noissa ainakin vnahemman mallisissa kannattaa seurata tankin täyttöputken kuntoa, tuossa on muutama yksilö tullut ehjättyä, kun on täyttöputki ruostunut puhki ja rengas heittää vettä/kuraa tankkiin, parikytä litraa ollu pahimmassa :rotfl: . Sitten se vesi/kura syö siitopumpun paskaks ja oikeastaan akikki polttainelinjassa on vaihtokunnossa, suuttimet muuten ei ole halvat!!

    Eli jos tommosta autoa havittelee, niin ensimmäisenä tutkisin sen täyttöputken kunnon, pahin tapaus oli senverran huono, että meni rysy osiks...
     
  17. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    Onkos tommoseen -96 automaattiin paha vaihtaa koneen takastefa? Puskee aika rajusti öljyä lootan ja koneen välistä.. Kellään kokemusta tommosesta rojektista?
     
  18. virta

    virta Gearhead

    No kyllä noissa hankalaa vikaa piisaa....Mitä teet kun automaatin öljyt ja jäähdytinnesteet menee rikkinäisessä syylärissä sekaisin,korjauskulut ylittää äkkiä auton arvon.Sit tuo koneen takastefan vuoto ihan vakiovika,vaihteiston joutuu käyttämään irti että saa vaihettua.
     
  19. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    Yleensä joo joutuu ottamaan lootan irti :lol: mutta kyse olikin juuri siitä lootan irrottamisesta, notta onko paha homma vai "putooko syliin"?
     
  20. Aako

    Aako 1st gear

    Keskiverto etuvetosen lootan irrotus, ei mitään ihmeellistä...
     

Kerro tästä muillekin!