chrysler neon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jiihaa69, 30.11.2005.

  1. usparts

    usparts 1st gear

    Us-Partsista löytyy hyllystä 00-05 Neonin syylarit
    hintaan 177,00.
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    Hei, hienoo huutokauppaa! :lol:
    Seuraavaks varmaan sen saa joltain asennettuna ja vähän bensarahaa mukaan. 8)
     
  3. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Paljonko sitä takaiskarin helaa pitää lyhentää? Itellä nyt muutaman tuhannen naputellut montuissa kuskin puoli. Korjaamo ei vikaa paikallistanut, eikä katsastusmies löytänyt vaikka molemmille kerroin äänestä.
    Eteen tukivarren puslat vaihdettu, takajarrut meni kokonaan uusiin puihin, kun tärähti käsijarrulta jotain paskaksi ajossa ja takpyörä jumiin. Onnneksi ei ollu paljon vauhtia ja paikalliseen korjaamoon oli siitä matkaa puolisen kilsaa niin ajettiin kostealla tien pinnalla pyörä jumissa korjaamon pihaan, ei siis jättänyt tielle:)
    Ohjaustehostimen paineanturi meni vaihtoon, kun poltti huoltovaloa. Vikakoodit ilmoittaa ihan selkeinä numeroina mittaristossa, virrat peäälle-pois 5 kertaa ja viimeisellä kerralla jättää päälle niin ilmoittaa kooodit, näin muistaakseni.
    Kyseessä siis 2001 se malli ja kipakka on manuaalilla, kuten oli -96 1-koppanenkin. Tomaatilla ei ottaisi. Maantiellä menee alle 7 litraan helposti, enkä ole saanut yli 8 litraa menemään edes pyörityksessä. Saa nähdä nyt sitten pakkasilla, josko maaginen raja ylittyy. Teho/kulutus suhde on järjettömän hyvä.
    Käytiin pitkä reissu joulun aikaan isolla lastilla ja kyllä on leppoisa matkakumppani. Paljon parjattu rengasmelu ei nyt aivan päätä huimaavalla tasolla ole ja riippuu paljon myös renkaista. Omilla misukan talvirenkailla on aivan kohtuullinen. Edellinen neon nokialaisilla oli pahempi kyllä. 90 vauhdista kolmonen pesään ja ohitukset sujuu todella rivakasti, ei tarvi olla liikenteen tukkona. Hyvä auto arvoonsa nähden!
     
  4. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Onko kellään idioottivarmaa ratkaisua, millä estää takaovien jäätyminen kiinni? Silikonipuikkoa olen tiivisteille hieronut, mutta yleisesti tunnetusta syystä en silikonin kanssa ala kunnolla lutraamaan. Toimisiko glykoli paremmin?

    Kuskin ovi ei jäädy kun sitä auotaan jatkuvasti, mutta kun noita takaovia aukoo kerran kahdessa viikossa niin, siinähän jäätyvät. Eka kerta tänä talvena, ja tuossa parin tunnin päästä pitäisi päästä liikkeelle ja nyt on toinen takaovi "yhdellä hampaalla" kiinni kun on yritetty aukoa.
     
  5. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

    Takaiskarin helan vaihtoon edelleen kaipais niukasti vinkkiä helan lyhentämisestä?
     
  6. mikko_s

    mikko_s 1st gear

    Onko näissä kaikissa Neoneissa ensimmäisistä malleista lähtien ollut se ajonesto kakessa?

    Kävin tuossa yhtä yksilöä katsomassa. Vanhempikoppanen SE 99vm. Kaukosäädin ei toiminut, eikä näyttänyt alkuperäiseltä. Keskuslukko ei pelittänyt oven lukosta kääntämällä, ainoastaan oven kytkimestä josta keskuslukko kyllä pelitti. Voiko olla mahdollista, että koko ajonesto olisi kokonaan ohitettu, vai onko edes mahdollista? Mukana ei tulis kuin tuo risa kaukosäädin ja yksi avain, joten saakohan tuohon teetettyä sitten toimivaa toista avainta järkihintaan?

    Muuten onko vajaa tonni liikaa vanhakoppasesta ilmastoimattomasta 3v automaatti Neonista? Ajettu reilu 200tkm, kahdet hyvät(halpis) renkaat ajoaikaa puoli vuotta. Tikissä kunnossa mitä nyt on todella laiskan tuntonen.

    Hintaa siksi mietin kun näyttää, että joskun on mennyt nettoautossa uudempia ilmastoitujakin tuohon hintaan. Onko uudempikoppasessa muuten jotain paljon parempaa? Yhtä sellaista kävin koeajamassa mutta tuntui huonommalta, kömpelömmältä, laiskemmalta. Vedot oli täysin kadoksissa alta 3000 rpm:n tosin tais olla jotain vikaa, kun nyki oudosti ja laatikko vaihteli jotenkin laiskasti.
     

Kerro tästä muillekin!