Chrysler Newportin jarrut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja doggydog, 3.1.2007.

  1. doggydog

    doggydog 1st gear

    Löytyykö vm 1961 crysseen jarrukenkiä vai pitääkö hommata uudet pinnat?
    Missä saa parhaan pinnoituksen?
     
  2. TheJokke

    TheJokke 1st gear

    Vähän huonosti noita taitaa olla saatavilla. Välillä on näkynt eBayllä olevan kaupan sellaisia.

    Kitkapinta Lahdessa ja Kitkaliimaus pääkaupunkiseudulla liimailee pintoja. On varmasti muitakin. Haulla voi löytyä apuja, kun noiden pintojen liimauksesta on ollu ennenki juttua.

    Sit jos pinnoitat uusiks ja saat valita, ni ota kovat pinnat. Noi nykyiset massapinnat on (mun mielestä) vähän liian pehmeetä tavaraa. Saahan niillä paremmin pitävät jarrut, mut saattaa poikia sitte käytöshäiriöitä muuten idiottivarmoihin Mopsin jarruihin :lol:
     
  3. MH

    MH 3rd gear

    Tuolta löytyy kivasti kulutusosaa:http://www.oldmoparts.com/
     
  4. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    kuinka leveet noi on, mulla on yhdet vanhat kengät (uudet)
     
  5. Matti_H

    Matti_H 1st gear

  6. doggydog

    doggydog 1st gear

    Ne on 64-65 mm leveät.
     
  7. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    nää on ilmeisesti 2" leveet
     
  8. sysler

    sysler 1st gear

    Kitkaliimaus Vantaalla Kelatiellä (korso) tekee sulle uudet pinnat kenkiin.Olen itse teettänyt jo pariin otteeseen siellä.Hyvää jälkeä kohtuu edullisesti..
     
  9. doggydog

    doggydog 1st gear

    ^Joo sinne olen nyt lähettämässä.
    Toivotaan että tulee hyvät ja pitävät. :D
     
  10. doggydog

    doggydog 1st gear

    Edelleen kyselen löytyiskö jarrukenkää chrysler newport 61?

    Kitkaliimaus pilasi yhden jarrukengän. Eivät kyllä suostuneet ottamaan vastuuta asiasta :mad: eli joku on sitten postissa avannut paketin ja hakannut kiinnityslenkin sisään yhdestä kengästä :(
     

Kerro tästä muillekin!