chrysler öljyn vaihto?löysin tollasen ohjeen mitä mieltä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja jussipp, 4.4.2007.

  1. Nakki-

    Nakki- 1st gear

    Muistelisin että tuo motonetistäkin saatava MAG1 +3 kelpaa noin 2000-vuosimalliin asti, josta uudempiin sitten +4, jota saa saman merkkisenä ihan siedettävään hintaan.

    Edittiä: näkyyhän tuota +4 saavan motonetistäkin 8,5e puteli.
     
  2. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    Synteettinen öljy tuppaa maksamaan enemmän kuin mineraali. Taitaa olla sama juttu Mobilillakin.
     
  3. Juola

    Juola 1st gear

    Onko tämä siis tulkittava, että tuota motonetin magiaa uskaltaa kaataa 89 vuosimallisen mopariauton A500 laatikkoon. Tuotahan saa siis litran pulloissa 10 litraa samalla hinnalla kuin moparöljyä 4 litraa!!!
     
  4. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Mun Stratus on -97 ja siihen suositteli varaosakauppias sekä merkkiliike ehdottomasti +4:sta. Menee vähän juupas-eipäs kinaamiseksi. :poff:
     
  5. impala67

    impala67 Double Gearhead

    Kaikissa stratuksissa taitaa aina olla 4-lovinen automaatti. pistä siis siihen sitä +4:ää vaan.

    niissä etuvetomopeissa joissa on 3-vaihteinen automaatti, riittänee +3:nen. uusimmat noilla vanhoilla laatikoilla taitaa olla 99 vanhempia neoneja.
    Eli niihin uskaltautuisin tuota motonetin litkua lotraamaan.
     
  6. Juola

    Juola 1st gear

    ... vaan mulla on vanha TAKAVETOINEN, johon kirja käskee laittaa "Mopar ATF Plus (Mopar ATF Type 7176)" -öljyä, kuten jo yllä kirjoitin. Voinko siis sen sijaan käyttää motonetin Mag1:ä, joka täyttää vaatimukset Chrysler MS-7176, ATF+, ATF+2, ATF+3? (Juu, sori, jankutan ja jankutan ja rautalangasta väännän...)
     
  7. Nakki-

    Nakki- 1st gear

    Wiikin Pekka tuollaisen "nyrkkisäännön" antoi, tietysti jos auto on juuri tuossa tuhannen vaihteessa tehty niin asiaa täytyy vähän varmistella. Tuon mukaan on menty, ja ainakin toistaiseksi on laatikot pelannut. Noin vanhasta en osaa sanoa, mutta voinhan sen tietysti Wiikiltä varmistaa, jos vaan muistan.
     

Kerro tästä muillekin!