Chrysler PT Cruiser

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja JariV, 15.10.2013.

  1. JariV

    JariV 2nd gear

    Vaimo sai just kortin taskuun ja tollasesta tykkäis. Eli tollanen pitää kauppakassiks hommata lähitulevaisuudessa sit kai.

    En tiedä juurikaan mitään noista, joten kyselisin että mitä juttuja noista pitää tarkistaa mitkä ei oo niitä ilmeisiä juttuja? Ja onks noissa joitain huonosti suunniteltuja asioita? Tyyliin jakohihna? Huono automaattiaski? Vai?
     
  2. 383

    383 Gearhead

  3. JariV

    JariV 2nd gear

    Kiitos T, täytyy mennä lukemaan.
     
  4. Protype

    Protype 1st gear

    Itse ajelin reilu 5v GT PT:llä ja jotain pikku juttuja siinä vaan oli. Jakoremmin vaihto oli aika tyyris.
    Kuten huollot yleensäkin. Alatukivarren puslat oli vaihdettava vuosittain kunnes vaihdoin uretaaniset.

    Itsellä ei ollut automaattinen joten siitä en osaa sen enempiä sanoa, mutta suhteellisen vakaa ajettava. Tosin Capriceen kun totuin alkoi PT tuntumaan kivireeltä :D

    mut ei se huono auto ollut kun oli mulla sentäs 5v. Iltalehti sitä tosin tuossa taannoin haukku huonnoimmaksi mahdolliseksi autoksi, mutta omassa käytössä ei ollut valittamista.
     
  5. pile

    pile Gearhead

    mulla oli se perusversio ja siihen ei kenenkää kannata rahojaan laittaa.tai siis jos tykkää nuhapumpun ja pensarosvon yhdistelmästä niin voi laittaakin.sitten esinm.niveliä alustaan laitetiin jo 40 t kohdalla ehkä kaikkein eniten koko paskas vitutti se ku sitä yritti kaupata niin se oli kuin väärää rahaa olis tarjonnu. Nyt kait noita saa jo tonnilla parilla kohtuu hyviäki jos hyvä sanaa voi cryslerin kans käyttää.
     
  6. JariV

    JariV 2nd gear

    Tarkotus onkin katella joku halpa ropponen parilla tonnilla. Hyvä että tulee mielipiteitä puolin ja toisin, auttavat vähän hahmottamisessa kun en ite aja koskaan noilla rälläköillä (lue=etuveto) vaan nelikoilla ja takavetoisilla.
     
  7. Fuell

    Fuell Gearhead

    Mulla kans jo kolmas menossa ja isoin tyyppivika taitaa olla noi ala-tukivarren takapuslat, muuten ollu tyytyväinen kun on kun pieni pakettiauto kun nappaa takapenkit pikalukituksella pois, mihinkäänhän se ei kiihdy vaik 2,4 ja nurkilla kulutus 11,7 ja matkalla vähän yli kymppi, mulla ainakaan ei muuten ollu isompia vikoja..
     
  8. Protype

    Protype 1st gear

    kyllä GT liikahti ihan kivasti ja kulutus oli sen mukainen :D
     

Kerro tästä muillekin!