Chrysler Stratus sytytyksen säätö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kuolinpesä, 30.9.2016.

  1. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    2.5l V6 Lämpövammainen rysky taas työn alla.
    Kuinkas kansalaiset on tuollaisessa hienosäätäneet kipinän leimahdusta?
    Haynes:in kirjasessa kerrotaan kyllä nollakohdan asetus jos jakaja on käytetty irti, mutta ei noilla ohjeilla saa kuin hätinä 2-3 asteen tarkkuudella, jos sitäkään...

    LePakossa pitää käyttää kone kuumaksi, lämpöanturin piuha irti ja strobolla ennakko konehuoneen tarrassa olevaan lukemaan. Ruumisautosta piti nypätä jakajan kyljestä pistoke irti ja tarrasta loput... Tästä en vastaavaa ohjetta löytänyt, joten pitääkö asia ymmärtää niin että perussäädön jälkeen auton aivolaatikko hoitaa loput asentoanturien ym. avulla.

    En jaksa uskoa...o_O
     
  2. kuolinpesä

    kuolinpesä Gearhead

    Asiaa tutkittuani uskon.
     

Kerro tästä muillekin!