Chrysler Turbine car

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Wolfheart, 17.2.2009.

  1. Wolfheart

    Wolfheart 1st gear

  2. homer

    homer Double Gearhead

    Oli ihan hyvä filmin pätkä. No eivät nuo äänet kovin kummoiset olleet. Kyyti kuulemma kuin suihkulentoloneessa.
    Mitähän noille prototyypeille oikein lopulta tapahtui? Menivät kaikki romuksi?
     
  3. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Suurin osa romutettiin, täältä löytyy tietoa säilyneistä (ja mitä tapahtui muille, RIP):
    Survivors
    Tuolla on muutenkin aika reippaasti tietoa aiheesta:
    Turbine Car

    En muuten tiennytkään että se oli käynyt näytillä Tukholmassa...
     
  4. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Kyllä olis hirveetä kuunnella koko ajan tollasta imurointia auton käydessä... :lol:
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Luinpa eräästä ameriikan joen MoPar-lehdestä, haastattelivat vanhempaa herrasmiestä, "mites se turbiiniauto , näitkö ikinä livenä?", "joo, näin, olin vapaapäivällä ja pikkasen ottanut olutta kun bensa-aseman pihaan pysähty semmonen, kuski kävi ostamassa jotain ja kysyin kuskilta et mikäs toi on, kuski tietysti vastas et Chryslerin turbiiniauto, no mä siihen et kyllähän mä vähän ottanut olen mut en mä sentään kaikkee tuubaa usko..."
    Toi oli vapaa Suomennos mut jotenkin tolleen se meni, aika harvassahan noi oli jo sillon eli piti käydä melkein lottovoiton mukanen tuuri et pääsi tommosta turbiinivaunuu lähelle, ilman autonäyttelyy...
     

Kerro tästä muillekin!