41 kyllä kestää yleensä hyvin, huollot ajallaan ja lisälauhdutin sille sen alkuperäisen rinnalle. Huoltoväliä saa kyllä tiukentaa jos vetäåä jotain. Vetopainoista en tiedä, mutta jos saa vetää niin hyvä yhdistelmä. Koneesta ei lopu voima ja laatikko kestää kun sen huoltoja ei laiminlyö joka on se yleisin ongelma näissä. Bensahan tuolle maistuu luonnollisesti.
Mä hain oman auton trailerilla toissa talvena voikkarilla, matkaa noin ehkä 120km. Raskas kärry ja oma pulkka painaa liki paritonnia. Gasoo palo perkeleesti.
Aivan, ei ole mikään pisaralla pisimmälle kun laitetaan painoa perään. 20l/100km on varmaan aika realistinen arvio kun tuollaista vetää. Koneenahan 3.3 on yksi parhaista, se kestää kyllä vaikka ja mitä eikä sitä oikein rikkikään saa, ainakaan ihan helposti.
Tuli tuo aiempi Voyager myytyä pois ja eihän sitä malttanut kauan olla ilman kun pihaan jo ilmestyi 2002 vuoden 3.3 koneella oleva toosa. Kilsoja taulussa 240 tonnia. Harmi vaan kun tämä uudempi on joku neekerimalli, ei ole edes ajotietokonetta katossa. Ilmastointi sentään löytyy, joka on se tärkein varuste. Jotenkin tuntuu, että tää uudempi on ärhäkämpi kulkemaan, tiedä sitten.
Mulla ois tallissa AWD projekti (vm.94) joka vie turhaan tilaa siellä. Mukaan ehjä jakolaatikko. Keulalla varustettu karjapuskurilla, isoilla lisävaloilla sekä vinssillä...ja kiinnikkeet auralle. Aurakin mukaan. Yv jos kiinnostaa
minkä näkönen se on? mulla on yks irrallinen soitin 96 mallisesta, jenkkimalli tosin. cd ei toimi. kasetti toimi. ja radio. kahteen muuhun noi on jo vaihtunu 1 din mankkoihin. kolmehan noita jo on, kaikki 96 ja 3.8l tuontiautoja. sairaus se on sekin. yks on varaosina, ostin toisen tilalle kun hajos lasinpyyhkijän moottori. jännä juttu kun noi "kuulemma" on kovin huonoja noi automaatit noissa, yhtään ei ole menny rikki viidessä vuodessa. airbag valo joskus kiukkuilee, onkohan siinä joku tyyppivika? abs yksikkö meni diagnoosin mukaan yhestä.
Paras Chrysler merkkihuollon testerin jälkeen lienee WiTech MicroPod 2 klooni. Vaatii erillisen läppärin, johon kovalevy asennetaan. Softa on valmiiksi asennettuna kovalevylla W7 käyttöjärjestelmän kansssa. Löytyy Aliexpressistä noin 150 taalan hintaan. Asiasta kukkaruukkuun. Aloin etsiä omasta koslasta EGR:ää, mutta ilokseni huomasin että sellaista ei edes ole koko koneessa.
Tuollainen oli asennettu mun Grand Cherokee Jeeppiin vm. 1995 niitä on myös Chryslereissä, Mopariaikaan.... Uudemmissa >-96 Jeepeissä on sellainen pyöreäkulmainen se taas ei käy vanhemman mallin koetaulun radionreikään....
Voyagerin(-96-99 asti ainakin) soitin passaa etupaneelin vaihdolla Jeepin kojetaulun kiinnikkeisiin. Runko soittimissa on sama, mutta tuossa muovisessa etupaneelissa on valettuna ne kiinnikkeet eri suuntiin.. Nuo CD-versiot on aika harvinaisia, mutta on ne ollu saatavilla jo ainakin -93 malliseen Jeeppiin(Grand Cherokee). Jossain näin tuon vuotisen Jeepulan mainoksen, jossa oli CD-version soitin kojelaudassa. Yleensä Vojakkerissa on ollut kasettipesällinen soitin ja tarvittaessa kuskin penkin alla kuuden levyn CD-vaihtaja.
Löytyisiköhän täältä hyviä ehdotuksia vian etsintään? Voyager 2.8 diesel, vm 2004 jätti tielle kun kaasu lakkasi reagoimasta. Auto pysyi koko ajan kuitenkin käynnissä. Korjaamolla tallissa seistyään lähti käyntiin useamman kerran mutta pakkasyön jälkeen ei mitään toivoa. Aikaisemmin ollut ongelmaa käynnistyksessä - kaasulla pitänyt auttaa jotta jaksaa pysyä käynnissä. Käynnistyttyään toiminut hyvin. Luistonesto on viime aikoina raksutellut satunnaisesti.
Vika jäi toistaiseksi selvittämättä, eilen tallista lämpimänä käyntiin ja tänään käynnistyi kylmänäkin, tosin pakkasta enää vaan 6 astetta. Eilen n. joka toisella käynnistyksellä luistonesto sytytti vikavalon ja pariin kertaan mittarit kävi ääriasennossa ja palautuivat takaisin. Akku testerin mukaan kunnossa, mutta on motonetin halppis ja tarkastussilmässä oleva vihreä merkki kyllä ei ole enää näkyvissä. Jotain sähkövikaa? Akku vaihtoon kuitenkin? Ja siis kaasu toimii normaalisti. Key dance antaa vikakoodin p0514 - google sanoo battery temperature sensor.
Lienee sellainen sensori joka nuuhkii ulkolämpötilaa ja annostelee latausjännitettä sen mukaan, kylmällä snadisti enemmän.
Pitäisi vaihtaa raidetangon sisäpäät. Onko kokemusta, onnistuuko vaihto raidetangon ollessa kiinni autossa?