Classic car safety

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja slitre, 4.8.2005.

  1. slitre

    slitre 1st gear

  2. bdr529

    bdr529 1st gear

    Periaatteessahan jotkut noista nyt voimassa olevista määräyksistä (mm. työmatka-ajokielto New Yorkin valtiossa) ei Suomen mr-säännöistä paljoa poikkea. Jos ajoluvan edellytyksenä meilläkin olisi auton saattaminen nykystandardeja vastaavalle tasolle mm. jarrujen ja renkaiden suhteen, saattaisi SAHK:lla tulla asennoitumisongelmia :)

    Ajolupa vain näyttelyihin ja kokoontumisiin kulostaa hankalalta. Toisaalta Suomi on yhdistysten luvattu maa ja tuon seurauksena eri puolille maata syntyisi kolmen jäsenen jenkkiautokerhoja jotka alkaisivat pitää kokoontumisiaan joka ilta paikallisella essolla. Turhaa byrokratiaa siis, liian tulkinnanvaraista ja hankala valvoa.
     
  3. Chrome

    Chrome 1st gear

    Jos museoautoille tulisi tuo vain näyttelyihin ajolupa niin kanttimobilistitkin innostuisivat tosissaan luomaan harrasteajoneuvoluokkaa :)

    Olihan tuolla se ettei saisi kuskata matkustajia maantiellä, laitetaan kaverit julkisella menemään ja otetaan vasta perillä kyytiin.....

    Mitenhän halpaa on amerikassa noiden ns museo autojen käyttö jos ne hyväksyvät moiset pakotteet..
     

Kerro tästä muillekin!