Classic Motorshow 5-6.5.2018 Lahti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Marklin, 2.4.2018.

  1. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Karraa jututettu ja teeman mukaisesti Jaggeja, Rovereita ja Lotuksia kuolattu. Kyllä kannatti taas kerran, vaikka jäikin Stetsoni ostamatta sopivan koon puutteessa.
     
  2. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    https://makejalava.kuvat.fi/kuvat/Lahti+CMS+2018/IMG_4954.JPG

    Mitä tän chevyn keulalla tapahtuu? -73 lienee vuosimalli, mutta siinä ei pitäis olla tommosia vilkkuja ja puskurikin on suora. Aika hieno toteutus, kun antaa silmän tottua. On yhtä tehdastekoisen näköinen, kuin tietyt Aussi-versiot.
     
  3. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    Tuo oli mulle se pysähdyttävin auto. Tuosta halajaisin lukea artikkelin, jostain lehdestä .
    Iso peukutus.

    Sitten vielä ainakin meikäläiseen upposi se Autostrada uusi lehti. Siinähän on haastaja juttua, ja muuta mielenkiintoista...
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Mut jos se onkin -74?
     
    leivonharri tykkää tästä.
  5. felix200SX

    felix200SX 2nd gear

    sämpy, ata, valpas ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

  7. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    *laittaa aasinhatun päähän*
    Miten on jäänyt miehelle yhden vuoden aukko sivistykseen, tattista tunnistamisesta.
     
  8. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Kiitokset "Felixille" kuvista, lämmittää työn sankaria joka oli viikonlopun töissä.

    Vaati varmaan lehmän hermoja, että sai autot kuvattua noin hyvin ilman että oli ihmisiä edessä.

    Ja kuvissa oli monipuolista kalustoa laidasta laitaan. Jostain syystä itelle jäi parhaiten mieleen tavallinen hopeinen neliovinen kasariHonda. Sekä tietty uuden naapurin 20 vuotta entisöity Fordson kuormuri, mutta jotenkin tuo Honda oli mukamas "eksoottinen näky".
     
  9. OpelGT

    OpelGT 1st gear

    Tuli oltua koko viikonloppu paikalla, ja oma auto Opel 60`s & 70`s club:in osastolla.;)
     
  10. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Mulla löytyi kamerasta parkkikselta kuva lasipylly-civicistä. Tarkoitatko tuolla Hondalla sitä Acclaimia joka olikin joku badge-engineering?
     
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Minut pysäytti se 70-80 lukujen taitteen viininpunainen minttikuntoinen Galant. Itellä nuorena poikana ekana käyttöautona samanikäinen ja -värinen Tredia.
     
  12. ramman

    ramman Double Gearhead

    Isäukolla oli mitsu cordia. oli hieno peli tuolloin.
     
    Pertti K tykkää tästä.
  13. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Juu tihrustin kuvasta että onko muka Rover. Olikin trumppa. Hieno kumminkin, en tiennyt että noita badgettiin jo tuolloin, luulin että yhteistyö tuli vasta seuraavassa korimallissa.

    Tuttu Vantaalta sai aikoinaan halvalla Cordian, jossa oli vielä muovitkin sivuverhousten suojana uudenveroisessa sisustassa. Oli pohjastaan mielestäni hienossa kunnossa joskaan ei uusi, vähän maalivikaa kyljissä jotka fiksasin. Jossain pohjasaumassa pikkasen ruosteenpilkettä.

    Kuulemma vuotta myöhemmin konttorilla uhkasivat laittaa ajokieltoon kun oli niin mätä ??? Tais mennä paaliin.
     
  14. karra

    karra Double Gearhead

  15. Jape105

    Jape105 Gearhead

    jknR tykkää tästä.
  16. jknR

    jknR Gearhead

  17. Ikonen-82

    Ikonen-82 3rd gear

  18. valpas

    valpas Gearhead

    Eikö kukaan ollu kiinnostunut, ja kuvannut sitä hienoa peltityötä siihen Porschen koriin?
     
  19. spinneri

    spinneri Gearhead

    Itselläni oli aikanaan juuri tuon näköinen, konttiperäinen TE71-malli, joka siis on 75-heppaisella 2T moottorilla ja 5-vaihteisella T50 vaihteistolla varustettu. Muistaakseni vuosimallia 1983. Ainakin Suomeen tuodut olivat aina DX-varusteisia. KE70 malliin verrattuna huonompaa oli ohjaus, se kun oli tilasyistä johtuen toteutettu hammastangon sijaan kierresimpukalla.

    Useampi KE70 Corollakin tuli omistettua. Ja yksi AE86 GT Corolla, mitä on vieläkin ikävä...


    Toyotalla kurvaillut

    Jari Sjöman
    ex-Spinneri Magazine
     
    Jape105 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!