Classic Motorshow Lahti 3.-4.5.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Arttu T., 15.4.2014.

  1. sbc350

    sbc350 Gearhead

    juurinäin..
     
  2. T5

    T5 Gearhead

    Kyllä monetkin ne noteeraa siten, että katsovat ne läpi. Kuten esim. minä.

    Tulisi hiukan tylsä topikki, jos minäkin jokaisen kuvalinkin jälkeen laittaisin viestin "kiitos kuvista".
    Mutta kuitenkin, kiitos kaikille kuvansa jakoon laittaneille!
     
  3. Zege

    Zege 3rd gear

  4. Zege

    Zege 3rd gear

    [Offtopic]

    Silläkin uhalla, että tämä käsitetään väärin ja palkokasveja menee henkilökohtaisiin imuaukkoihn.

    En ole varma minkälaista noteerausta odotatte, mutta olette varmaan huomanneet minkälaisiä määriä noita kuvalinkkejä monenkin tapahtuman alle tulee. Eikä se määrä ole varmaankaan laskussa.

    Toki on selkeästi havaittavissa, että esim. Protypellä on kuvankäsittely paljon paremmin hallussa, kuin itselläni.

    Mutta on täällä monta muutakin joilla on se kuvaus, että kuvankäsittely taitoa.

    Kun tänne itsekkin tule silloin tällöin heiteltyä noita kuvia näkösälle, niin en kyllä ole odottanut mitään erityistä mainintaa. En näe kuka niitä kuvia käy katsomassa, mutta näen kyllä että joku sentää käy.
    Saattaapa joku erehtyä silloin tällöin kyselemään kuvien perään. Riittää minulle "noteeraamiseksi".

    Ymmärrän toki erittäin hyvin, että voi tuntua turhauttavalta kun käyttää rahaa ja aikaa saadakseen kuvat näytille ja kukaan ei sano sanaakaan.

    Toisaalta asiaa voi lähestyä siitäkin näkökulmasta, että kukaan ei ole ainakaan minua näitä kuvia pyytänyt tänne laittelemaan, joten koko se työ ja vaiva mitä niiden kanssa näkee on kyllä ihan oma valinta ja sen voi myös lopettaa samantien kun tuntuu täysin turhalta.

    Mutta jos kuvien käsittelystä ja kuvaamisesta kaipaa palautetta, niin overdrive tai ainakaan tapahtumien topicit eivät ole sille paras paikka.
    [/Offtopic]
     
  5. lazy cruisers

    lazy cruisers Gearhead

  6. Lintzi

    Lintzi 3rd gear

    Tässäpä sitä palautetta nyt sitte: ^^ Tossa on mukavasti laitettu näyttely ja harrasteparkki-kuvat erikseen. Ei yhtään paskempi juttu.
     
  7. Moparisti

    Moparisti Gearhead


    Samaa mieltä 8)
     
  8. Protype

    Protype 1st gear

  9. Protype

    Protype 1st gear

    Ja mikä parasta. Se ei maksa mitään.
     
  10. lazy cruisers

    lazy cruisers Gearhead

  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    Syytön mä siihen olen. niin se mieli vinksahtaa :poff:
     
  12. raaseriruiseri

    raaseriruiseri 2nd gear

    Nooo jos suvaitsematon yksisilmäisyys on jonkinasteinen hyve, kai mä sit oon vinksahtannu... :odroll:
     
  13. jaketin

    jaketin Gearhead

    No just, tämä selvä.. eli minä olen sitten "väärässä" :odroll: :odroll:

    huomaathan, että "vinksahtanut" oli huumorimielessä kirjoitettu

    tässä ei ole kyse suvaitsemattomuudesta, en vaan pidä kaikkia autoja niin hienona / hyvinä, että jaksaisin lähteä niitä katsomaan näyttelyyn.

    Pitänee selventää asiaa asiaa sen verran, että tuolla näyttelyssä olleet autot eivät olleet kiinnostavia, muutamia yksilöitä lukuunottammata. Enkä noilla kiinnostavilla yksilöillä tarkoita pelkästään jenkkejä. On vaan todella harva ei jenkkivehje, josta innostun. Yksisilmäisyyttä? ehkä? mun mielestä on kysymys mieltymyksestä. Minkäs luonnolleen mahtaa..
     
  14. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Kuvista voi antaa palautetta, että..
    Miksi ei kukaan kuvannut minun autoani harrasteparkissa, häh?? :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!