Classiciin uusi runko, mitä laki sanoo?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja Tapi, 11.6.2010.

  1. Tapi

    Tapi Gearhead

    Mitä jos tekee Classiciin kokonaan uuden rungon "tyhjästä"? Alkuperäistä joutuisin muuttelemaan niin ettei ole enää mitään itua käyttää sitä edes aihiona.

    Prosentithan siitä tietysti menisivät mutta onko tuolle mitään estettä katsastuksen näkövinkkelistä?

    Uusi runkohan ei olisi enää edes vanhan näköinen vaan jotakin tällaista:
    http://www.sriiimotorsports.com/images/ ... all_C6.jpg

    Rungontekijöitähän löytyy ameriikan maalta vaikka kuinka monta, Art Morrison, SRIII Motorsport, Progressive Automotive, Newman Car Creations jne jne. Tuollainen valmis runko kiinnostaisi kovasti mutta toisaalta kiinnostaisi tehdä ihan omakin.
     
  2. ChevaMan

    ChevaMan 2nd gear

    Juttelin kasurin kanssa viime vuonna (2015) ja hänen sanomansa oli, että itse tehdyn rungon kanssa leima voi olla hankala, mutta ei mahdottomuus... Sanoi myös suoraan, että jos ostat uustuotanto esim. Art Morrison rungon tai rungon takapään leima tulee "helposti" jos on näyttää tilauskuitit ja jne...

    Kiinnostais tietää, että teitkö uuden rungon vai ostitko jo valmiin? Itse, kun olen miettinyt, kokonaan uutta runkoa tai aiankin takapäänrungon täydellistä uusimista...
     
    Muokattu: 8.8.2016
  3. Tapi

    Tapi Gearhead

    En tehnyt enkä ostanut. Projekti seisoo edelleen ja tulee seisomaan vielä useamman vuoden ennen sen kimppuun pääsemistä. Saa nähdä mikä on rakenneltujen autojen kohtelu sitten vuosien päästä.
     

Kerro tästä muillekin!