Continental kit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Buddy, 1.3.2008.

  1. Buddy

    Buddy 1st gear

    Ajattelin tehä -49 chevyyni continental kitin. Olenko aivan hömelö?
    Onko sellaisen asentaminen enää nykyaikana mitenkään suvaittua? :lol:
     
  2. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Vaikken mistään mitään tiijä,niin sanoisin että itsetunto kysymys.

    Huono itsetunto:tekee niinkuin kaikki muutkin

    Hyvä itsetunto:tekee just niin kuin hyvältä tuntuu
     
  3. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Mitäs sitä toisten mielipiteitä kyselemään, jos sä haluut tehä omaan autoosi jotain (ilmeisesti?) itseäsi miellyttäviä rakennelmia... :odroll:
    En mäkään osaa sanoa, milloin noi on olleet enemmän tai vähemmän "muodissa", mut asiallisesti toteutettuna ihan mukavannäköinen ja epäkäytännöllinen (lue: takapaksilla asiontia haittaava) varuste... :wink:
     
  4. Nomad59

    Nomad59 1st gear

    Samaa mieltä, ittelles kai oot autoo tekemässä? Yhden kesän kokemuksella voin sanoo, että mun autoon ei enää tuu, vaikka ulkonäöllisest edelleen sopis. Aina, kun auto oli jossain parkissa, ennen liikkeellelähtöä piti "laituri" tyhjentää kaljapulloista (ei omia), muusta roskasta ja tuntemattomista ihmisistä :poff:
     
  5. Buddy

    Buddy 1st gear

    Toi on hyvä pointti!
    Mä olenki tehny pahimpien teinikriisien jälkeen yleensä asiat omalla tavalla elikkä, jos se on out, niin laitan sen varmasti ja jos se on must, niin laitan sen silti. :rotfl:

    Mitä enempi tulee kritisoivaa kommenttia, sitä todennäköisemmin se pahkura perseeseen ilmestyy...

    Kyselin vaan nykysuuntauksia. :D
     
  6. Buddy

    Buddy 1st gear

    Meinasin laittaa sellaset saranat, jotta se pahkura poistuu kokonaan pois tieltä, kun takaluukkua availee. En tiedä onko mahdollista, mutta suunnitelmissa on. ( niinkuin tuhat muutakin asiaa) :rotfl: :lol: :wink:
     
  7. JanneK

    JanneK 3rd gear

    No ei ehkä pelkästään sekään, jos kaikki muut ovat toista mieltä on ehkä hyvä tuumailla asiaa vielä toiseen kertaan.
     
  8. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Kittejä rakennellaan nykyään verrattaen vähän ja olisi piristävää nähä niitäkin joskus. 8) ...Tosin siitä voi saada ruman pikku töppäyksillä. Ehkäpä hillitysti kantsii lähteä kokeilemaan. :wink:
     
  9. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Kyllä suunnitelmissa olis impalaan semmonen laittaa. Toteuttaminen vaan on eri asia, eipä oo koko rojektille mitään ruostumista ihmeellisempää aikoihin muutenkaan tapahtunu :poff:
     
  10. Buddy

    Buddy 1st gear

    Joo. Mä ajattelin, että -56 thunderbird tyylinen olis mun makuuni enemmän, kuin sellanen ns. mattolaituri. Lisäksi ajattelin, että siitä tekis irrotettavan. Voin laittaa kuvia lähipäivinä.
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Just luin pitkästä aikaa vanhaa veekasia, jossa oli juttua parista rusehtavan punaisesta 40-50 vaihteen letukasta joihin oli pojjaat rakentanu tollaset hillitymmät kitit. Kylhän ne menee. Varmaan olis tosin näyttäneet paremmalta , jos olis ollunna nuo koslat hieman matalampia... :lol:
     
  12. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead


    Mulla oli 53:n kitin esikuvana Harry Bradleyn La Jolla -Chevy.

    [​IMG]

    [​IMG]


    Siihen piti tehdä muutkin muutokset kuin esikuvassa. No ehkä vielä joku joskus jossain...
     
  13. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Tuo ei olekaan paha esikuva. Takasiipen jatko tietty antaa vielä lisää kitin pituudessa pelivaraa... On tainnu tuo chevy '53 nimim. entinen? letukka olla joskus veekasissa (Talleissa tapahtuu osiossa?) punaisena näytillä?
     
  14. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Joo kyllähän näin pääsi käymään... :oops:
     
  15. Buddy

    Buddy 1st gear

    Tollanen takasiipien jatkamisella aikaansaatu kitti oliskin kaikkein parhaimman näköinen, mutta mä en raaski muutella autoni muotoja. :-?
     
  16. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Nyt on muistettava sellainen seikka, että siihen aikaan kaikkien mielestä parhaan näköinen auto oli sellainen, mistä oli perää nostettu.
     
  17. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Kyl, kyl ja olin itekkin noihin aikoihin lapsena/varhais teininä trenditietoisena samaa mieltä! :wink:
     
  18. Buddy

    Buddy 1st gear

    Panin yhen kuvan blokiin, mutta huonohan se on.
    Pitäisköhän niitä puskuria vasten olevia reunoja pyöristää?
    Tää kitti on tehty ylimääräisistä orkkispuskureista... :eek:
     
  19. alteredmag

    alteredmag 1st gear

    ASIAA!
    mattolaituri on äärimmäisen kuul!
     

Kerro tästä muillekin!