Cornering Lights

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja coupedeville, 17.3.2003.

  1. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Saavatko toimia nykyään Suomessa vai on oltava pois kytketty?
     
  2. kane

    kane 1st gear

    Saattaa katsastushenkilö asiasta huomauttaa, ei kait saa näyttää kirkasta valoa sivulle?!!
     
  3. capriceman

    capriceman Gearhead

    Itse valo olisi erittäin hyvä mutta, sivuvalo ei saa näyttää valkoista valoa sivulle.
    Tätä voisi kiertää laittamalla keltainen valo ko. paikalle.
     
  4. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Corner light ei ole sallittu. Mutta kun vilkut katsastuksessa testataan, peilit ovat edessä ja takana. ei nääs huomaa. Olen itse katsastanut corner lightsit toimivina. Ne on aika cooleja.
     
  5. Timmo

    Timmo 1st gear

    Joo ei edes huomauttanut vaikka vissiin näki ne. Mulla ne muuttuu vielä vilkuiksi kun vilkuttelee.
     
  6. kane

    kane 1st gear

    Heh, kysyinpä tätä Katsastajat.com:sta...

    "Lähettänyt Kaitsu 17.03.2003 13:24
    Saako ojavalot (cornering lights) olla kytkettynä, eli siis kirkasta valoa sivulle jonne kääntymässä (kytketty vilkkujen yhteyteen toimivaksi)?

    - Mikäli valosarja on hyväksyttyä mallia. "

    Millaiset on "hyväksytyt"??
     
  7. Peterpan

    Peterpan 1st gear

    Mulla ainakin celebrityssä on cornerit ja pskankaan vertaa inssi ei ollu kiinnostunut totes vaan että jaa noikin palaa.. se on varmaan kiinni monista asioista ja varsinkin siittä on kyseisellä henkilöllä a): Krapula b): p-skahätä c): Tyttö/poika ystävä on/ei Ole "antanut" jne.jne.....
     
  8. Hyytiäinen

    Hyytiäinen Gearhead

    Uusissa euroautoissahan nuo on keksitty uudelleen. Ainakin uudessa A8:ssa on muitaakseni tuollaiset vastaavat valot. Ei taida inssi niistä marista, mutta kun tulee jenkillä, niin on eri asia...
     

Kerro tästä muillekin!