Coronet -58 nappiautomaatti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja 240163, 7.2.2017.

  1. 240163

    240163 Gearhead

    Mulla nappiautomaatti sekoilee. Pistän vaihteen eteenpäin. Niin se meneepäälle. Mutta kun laitan vapaalle. Niin vapaa ei kytkeydy vaan vaihde jää eteenpäin kytketyksi. Sama toistuu pakilla. Laatikon kyljestä olen yrittänyt säätää säätövaran päästä päähän. Mutta ei tule muutosta. Onko ollut napeissa vikoja? Näyttää hyväkuntoiselle päällisin puolin. Ei kulumaa missään. Siellä on pitkät hennot jouset siirtäjissä. Onko mahdollista, että vaapaa asennon napin jousi olisi kuoleentunut? Käsin kun siirtää vivusta jossa siirtäjän kaapeli on kiinni. Toimii aivan normaalisti. Onko kellään kokemuksia? Jos vinkkejä niin voit soittaakkin 0400 887772. Helpompi spekuloida asiaa. :)
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    En muista eikä kirjallisuutta ole lähellä että onko tossa jo, forward pakassa belleville jousi. Jos levyt on kulunu liikaa niin toi voi jättää "pännin" päälle.
     
  3. 240163

    240163 Gearhead

    Kurkkas kirjastas jos sulla sellanen on. Mulla ei ole kirjallisuutta tohon vehkeeseen. Toden mukaiselta kuulostas. Mutta taas se tekee saman pakilla.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Meneekö kolosella ihan normaalisti?
     
  5. 240163

    240163 Gearhead

    Vähän olen tiellä ajanut. muuta pitihän se yks yö käydä ajelee. (Ei ole kilvissä) Kyllä mun mielestä mennee vihteet läpi. Eli kulkee kolmosella normaalisti. Ja vaihtaa normaalisti kaikki. En ole huomannut ainakaan mitään poikeavaa. Ainoo että ykköseltä vaihtaaheti kakkoselle. Eiks tossa oo ns. pg. Niin ja sillon kun on vapaalla. Niin laatikko pitää laahaavaa ääntä. Ajattelin säätää pannan. Pitää hommata vaan tarpeeks pieni momenttiavain. Loppu kiristys momentti oli muistaakseni aika pieni.
     
    Muokattu: 7.2.2017

Kerro tästä muillekin!