Coronetti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja wasaa, 8.6.2008.

  1. wasaa

    wasaa 1st gear

    Noonnii! :) oli iha pakko rekisteröityä näille sivulle ku oon lueskellu noista coroneteista! :lol: elikkä ny ois tallissa 69 coronetti.tekemistä riittää ainaki parix vuodex,aika paha projekti.318cid904/83vartti2dht.mut ei haittaa! :lol:
     
  2. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    Onnea erinomaiselle ostokselle :wink:
     
  3. Tervetuloa hermannin nuorisoseuraan. Onko autosi jompikumpi nettiautossa myynnissä olleista sinisistä Coroneteista, vai kävitkö Ruotsista? Taitaa muuten kaikki 3 tämän vuoden puolella suomeen tulleista -69 2d ht Coroneteista olla saman sinisiä (omani mukaanlukien B7)?
     
  4. wasaa

    wasaa 1st gear

    kiitos,kiitos.kyl tätä on ootettu et pääsee taas pitkästä aikaa harrastamaan jenkkiautoa,huh! :) juu,täält kotimaasta ostin ja ei siin kauaa nokka tuhissu ku näin ilmoituksen et tollanen oli myynnis!heh!se o alkuperältään vihree ja sit joskus maalattu punaseks ja sit siniseks.toi sininen ois iha hyvä väri ja valkoisella vinyyylikatolla...toisaalta pitäs ensin katto vaihtaa,on se niin läpimätä,hui! :-?
     
  5. ply72

    ply72 1st gear

    pikkuvinkkinä, Haukiputaalla on osina ´69 4 ovinen, en ole nähnyt mutta kannattee tarkistaa mitä siinä on, se on tuolla Myydään osat ja tarvikkeet palstalla kun selailet niin löytyy
     
  6. Olen käynyt hakemassa kyseiseltä kaverilta peilin ja konepellin listan ym. Hyviä osia siinä näytti olevan tarjolla.
     
  7. Tämä minun on alunperin B7 sininen valkoisella viinyylikatolla (V1W). Katto on onneksi ehjä, vaikka florida auto onkin. Väriksi Bahama yellow + kukka mod top suunnitelmissa, SuperBee kloonaus mielessä.
     
  8. wasaa

    wasaa 1st gear

    juu,,mä oon soitellukki jo hänelle.sunnuntaina ois tarkoitus käyä siel..eiköhän sielt jotain löydy?peltiosaa menee hirveesti,katto,koko lattia,peräkontin lattia ym.koneki o jumissa...kiinnostais laittaa erillispenkit ja lattiavaihteisto.tai sit pitäis vain alkuperäiset sydeemit.sormet syyhyää jo et pääsis purkamaan!! :p mut taloremppa ensin..äh!
     
  9. CandyBee

    CandyBee Gearhead


    :lol: niinhän sää luulet

    t. nimimerkillä keittiö edelleen kesken ja maalatakki pitäis
     
  10. wasaa

    wasaa 1st gear

    niiin..meil o tääl kunnon vallihauta talon ympäril...!
     
  11. Katto ei käy neliovisesta ja voi muuten olla suomessa 2d ht katot aika kortilla. lattiaa ei kannata laittaa vanhaa, uuden uustuotanto kokolattian kardaanitunneleineen saa 600 $:lla. samoin peräkontin lattian saa uuden varsin kohtuulliseen hintaan.
     
  12. wasaa

    wasaa 1st gear

    niihän se tietenki onpi et ei käy.,uuttahan se pitäs laittaa jos hyvää haluaa.mut ei o kokemusta tosta tilaamisesta suoraan ameerikasta. :odroll:
     
  13. ply72

    ply72 1st gear

    saako kysyä mistäpäin kemiä auto (ja omistaja) löytyy, jos kävis joku kerta katsomassa sitä, voihan se olla että tunnetaankin, nimimerkki ei vaan sano mitään :D
     
  14. wasaa

    wasaa 1st gear

    juu,pistin sulle yv:tä
     
  15. Voin myydä Coronettiin tilaamani peltiosat sulle omakustanne hintaan, jos kiinnostaa. Mulle on tulossa ruosteinen -70 Challenger jenkeistä ja joudun siihen kuitenkin tilaamaan paljon peltiosia ja samalla voin ottaa uudelleen Coronetin pellitkin.
     
  16. wasaa

    wasaa 1st gear

    no voi helevata!totta ihmeessä kiinnostaa!!!!!! :D pistä vaik yhteystietoja niin soittelen.
     
  17. superB

    superB 1st gear

    CLUB 69 :eek:

    moneskohan pohjois suomen vm 69 B-Body tämä nyt olikaan :-?
     

Kerro tästä muillekin!