Cruising

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja linttaritari, 18.5.2011.

  1. linttaritari

    linttaritari Gearhead

    Oisko huono idea? järjestää romutorin jälkeen ns:vapaa muotoinen cruisin m
    esim: tykkimäki - abc / Koria , tai ei kai sitä ees tarvii järjestää jos vaan sovitaan et illalla kokoonnutaan tykkimäkeen ja ne tulee ketkä haluu... :poff:
     
  2. kaasari

    kaasari 3rd gear

    älä hätäile kaikki aikanaan. Sen voin kertoa että tapahtuman päätyttyä raviradalta lähtee cruising letka. reitti vielä suunnitteluvaiheessa. ja iltapileethän järjestetään House of Rockissa...
     
  3. linttaritari

    linttaritari Gearhead

  4. linttaritari

    linttaritari Gearhead

    Eipä näkyny...cruisailijoita...ei se oo mikään "Cruising" jos hemmot istuu jossain Baaris....tietty Kouvolas oma tyyli....??? :poff: vai onko joku "salainen" mesta mis kokoonnutaan..."assa" ? tms... :pinup:
     
  5. yykoo

    yykoo 1st gear

    Cruising...

    Hello! Ei ollut salaista tai muuta cruisinkia... :wink: Tekijäjoukko sen verran pieni ja ylityöllistetty, ettei siihen löytynyt resursseja- piti vielä jäädä purkamaan paikat kuntoon samantien ja hiukka hengittää kun taas kunnialla suoriuduttiin rankasta mutta :D mahtavasta päivästä!!! Tervetuloa mukaan järjestämään kaikkea pientäkin kivaa- kerho on kiitollinen kaikesta avusta ja kaikkea kivaa yritetään järjestää...! :eek:
     
  6. kaasari

    kaasari 3rd gear

    Re: Cruising...

    kylläpä meillä kaikilla on niiin muuukaaavaaa!
     
  7. yykoo

    yykoo 1st gear

    8)
     
  8. Nina

    Nina Gearhead

    Niin, olisihan se kivaa jos kaikkea järjestettäisiin. Järjestävä porukka vaan on NIIN pieni, että ei pysty ei kykene järjestelee kaikenlaista.

    Veikkaisin, että swap & meet-tapahtumassa suurimman työn teki työssä käyvä neljän lapsen isä. Eri tehtäviin oli omat vastuuhenkilöt, mutta kaikki eivät niitä vastuita erityisen hyvin hoitanut :soosoo: , joten tämä ko. isä paikkaili hommia omien vastuualueiden lisäksi.

    Itse seisoin lipunmyynnissä klo 7 - 16 (puoli tuntia olin pois). Kyllä miulla oli takki sen verta tyhjä, etten ois enää muuta jaksanut touhuta. Varsinkin kun kotona odotti lenkitystä kaipaava koira.
     
  9. kaasari

    kaasari 3rd gear

    Onko kaikilla nyt hyvä mieli? voi anteeksi kauheasti jos nyt oon jotain syyttäny ynnä muuta. tuhannesti anteeksi! mun mokahan tämä tais olla... mut nyt jatketaan motorssporttia alastarossa. kiitoskii kauheesti yhelle kauniille naisellekin tietokoneen lainasta!
     
  10. vani75

    vani75 2nd gear

    vyyra

    täähän o niinko aina enneki :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :argue: :rotfl: :argue: :rotfl: :rotfl: :argue: :soosoo:
     
  11. kaasari

    kaasari 3rd gear

    eli eiköhän trehdä niin että järjestäköön ne cruisingeja jotka osaa... a minä tiedän ketkä sen homman myös osaavat
     
  12. M.S

    M.S 1st gear

    Sehän onkin älyttömän vaikeaa ja vaativaa hommaa, lähes käsityskyvyn äärirajoilla. Vaatii varmaan jonkun koulutuksen ja kortin? Oisko ainakin jotain esim. Tulityö, Tieturva1, EA1, Järjestysmieskortti? Eihän sitä nyt kuka tahansa kykene/saa järjestää. :rotfl:

    Niin, ja selvyydeksi että tämä EI ole missään nimessä vinoilua cruisingeja järjestäviä henkilöjä kohtaan. Vastine vaan tuohon kaasarin hieman outoon toteamukseen.
     
  13. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Joskus kun viittis olla selvinpäin, niin kertosin miten nää hommat skulaa. Siihen asti; miettikää, että joku bulgarialainen ravihevonen kuskeineen nauttii enemmän Pv:n luottamusta, kuin SA:n käynyt mokkeri. Turbot ja V8:t on ehkä Suomen pahin vihollinen.
    Ps. Cruisin´ jos voisin"
     
  14. signet

    signet Gearhead

    Jos puhutaan oikeesti hyvin järjestetyistä cruisingeista,niin niitä ei suomenmaalla ole montaa,niinkun joku totes Lahticruising topikissa et kerran kesässä/paikkakunta...Lähtekääs joku kerta mukaan kattomaan miten Oldtime Cruisers sen järjestää...nimim.kesän kohokohta jo toistakymmentä vuotta...
     
  15. Karva

    Karva Gearhead

    Voi teitä lapsukaisia ... :rotfl:

    Vahvasti-keski-ikäistyneenä alan harrastajana voin sanoa ettei mikään voita vanhoja kunnon Kymi cruisinkeja, tapahtumat ovat vähintäänkin legendaarisia.

    Kunnon perhe-cruisinki alkaa aina hyvissä ajoin jotta aikaisin aamulla heräävät perheen isät ja äidit puunaavat aamutuimaan autonsa kuntoon, pitäähän se perhe farkku saada cruisinki kuntoon, jotta tosi harrastajat voivat viisastella, he kun ovat rakentaneet cama-fire-tangia vasta 10 vuotta.

    Tosi harrastaja ajaa tontolla ja laittaa joka kk max 30 € ameriikan rodi-custom projektiin, kaikki jotka tekevät toisin ovat ainakin Kymen suunnalla väärässä.

    Ihan sama minne mennään niin jo aamutuimaan kylän kolli-pojat ja surina-sussut tulevat paikalle räkimään, kuseskelemaan pitkin parkkipaikkoja ja jatkamaan edellisen illan viron tuliaisten tuhoamista. Mitä tahansa tapahtuu, niin nämä +30 poikaset ei lopu, tämä jos mikä on Kymessä uudistuva luonnonvara, selvänä symppis - kännissä kuninkas. Mukana on aina pari lutkaa ja paavoa.

    No, kun sitten paikallinen kerhon edustaja nöyrtyy grillaan jäisiä makkaroita, puolet porukasta on jo lähtenyt. Lopputulos on taas sama, mikään ei muutu samalla kaavalla mennään ... taas ja taas ...

    Mitäs jos tehtäisiin 2012 jotain toisin, eli cruisingit löytyy kerhon kalenterista jo tammikuussa. Kokeillaanko tehdä näistä la tai su aamupäivän perhetapahtumia. ??

    Se aika kun ukot ja sussut oli teinejä, roikuttiin Aspenin ikkunasta cruisingissa, on mennyttä.

    Jos cruisingeista halutaan sellaisia että niihin osallistutaan, edes oman kerhon porukalla ne pitää siistiä ja tuoda kaupunkiin sekä ihmisten ilmoille. Kaikkien näkysälle, siistinä ja yksinkertaisena.

    Se mitä sakki tekee illalla cruisingin jälkeen on kokonaan toinen asia.
     
  16. repecab

    repecab 1st gear

    Nykyisin kaikki on toisin, kaikki pitää järjestää. Silloin kun minä olin parikymppinen cruisattiin kaupungilla lähes poikkeuksetta joka ilta, kuka minnekkin suuntaan ja kokoonnuttiin ehkä jollain porukalla milloin minnekkin ja oli sitten vitun kivaa. Meikäläisestä on aina tuntunut vieraalta ajatus että pitäis ajella jotain määrättyä reittiä peräkanaa jonossa kuin jotkut päiväkotilapset, ei ole mun juttu.Älkää vetäkö herneitä sieraimiinne tämä on vain minun mielipiteeni, olenkin epäsosiaalinen henkilö.
     
  17. jyrgen

    jyrgen 3rd gear

    Pieksämäen big wheelssissä oli hieno cruisinki!

    Ensi vuonna kun saataisiin samantapainen kouvolaan.

    Itse voin olla auttamassa sen järjestämisessä. Tarvittaisiin puuhamiehiä ja naisia siihen tietysti enemmänkin.
     
  18. linttaritari

    linttaritari Gearhead

    Oikeesti, jos vaan olis sovittu päivä esim, kk eka pe,ei siin tarvii muuta sit vaikka assan parkkiin tai torille kahville,tulee ketä tulee ja kaikki tervetulleita. Ei vaadi "tutkintoa!" ja ois kiva nähdä amerikan ihmeitä liikenteessä...tietty kaikki "vanhat" romut ja niitten vielä vanhemmat omistajat kans,ja varmaan vois vapaamielisest kokoontua ABC;ten (Koria/Utti) parkeilla,tai Kymen Paviljongin P-paikalla,ei mitään jonossa ajelua vaan pyörimistä ympäri ämpäri...kommentii... :poff:
     
  19. kaasari

    kaasari 3rd gear

    Kerho aktiiveja puuttuu. eli:
    jos kerta intoa piisaa ni ala järjestään vaan ni eiköhän sinne kuitenki jokunen ainaki tule. minä voin ainaki tulla ihan jo siitä uteliaisuudesta että näen kuka on "linttaritari" paitsi että ei mulla kyl just ole ajokuntosta amerikan autoa...
    ja ei sit ainakaan kuun eka perjantai koska silloinhan on aina tunnetusti stadin cruising
     
  20. linttaritari

    linttaritari Gearhead

    Joo tarkoitin vaan et aika vitun vähän näkyy kalustoa "Suur Kouvolan" alueella, eikä toi ajankohta ollu mikään "kiveen veistetty" jos vaikka joka kk
    toka pe...vaan ajeltas Kouvolas,ei mitään "pakko Pullaa"...vapaata ajelua
    ja samanhenkisten tapaamista....ja kaikki vaan messiin. Kokoontumispaikkoja kyllä löytyy, ja jos joku haluaa suddailla niin "väbä välii", itsehän vastaa seurauksista...ja maksaa omat kuminsa.... :argue:
     

Kerro tästä muillekin!