crysler sebring -05 vikakoodia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja ss-65 2d coupe, 12.10.2014.

  1. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    ..pukkaa ja rupee käymään 2-3 pytyllä ku nostaa auton ylös ja renkaat riippuu vapaana? ja sit vaihdoin tulpat ja toimi hyvin 20-30 km ja taas löi koodia päälle. no akun napa irti hetkeks ja taas toimii pari päivää, eli täytyykö mennä marmoritiskille kuittaan noi vikakoodit, vai olisko kellään ideoita? (joo, vaihda auto!)
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    No mitäs vikakoodia se tarjoaa?

    Ei se huvikseen niitä anna, aina on joku syy miksi valo syttyy.
    Jos et saa itse luettua, vie jollekin joka osaa homman.
     
  3. starcraft

    starcraft Gearhead

    Chrysler vikakoodit näkee kun laittaa 3 kertaa avaimesta virta päälle ja pois melko nopeassa tahdissa. Ajotietokone kertoo vikakoodit ja sitten vaan googlelta kysymään mikä vikana. Skinnarsilla onnistuu vikakoodien luku ja muistin tyhjäys myös.
     
  4. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Auto ei ole mun. mutta ihmettelin vaan sitä, kun tulpat vaihtaa ja pakoputken, niin tulee vikakoodit päälle kun nostaa pyörät ilmaan! Eli onko joku varkauden esto kyseessä, eli ei pysty nostaan autoa liinoilla kyytiin ilman, että lyö vikakoodin päälle? ja alkaa hetken päästä käymään miten sattuu? ei luulis tulppien vaihdolla olevan mitään tekemistä, koska auto toimii päivän, kaksi normisti ja pitäiskö aina käydä kuittaamassa 1000e autosta koodit veke, jos vaihtaa pakoputken tai öljyt tai tulpat tai muuta olematonta? suosittelin jo itekkin auton vaihtoo...
     
  5. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Ei kait,paskaa säkää vaan että viat ilmaantu vaan. Aika normi settiä nää valojen sammuttelu nykyvehkeissä.. Piuhan päähän vaan,vieläkö tuon ikäisessä tuo "key dance" homma on?! Kait siellä nyt jokin obd-pistoke luulis olevan?
     
  6. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    siis alunperin piti kysyä sitä, että lyö heti vikakoodin (moottorin kuva koelaudas)päälle, kun autoa nostaa joko etu, tai takapäästä niin että 2 tai 4 pyörää ilmassa. onko tää joku jenkkien keksimä varkauden esto juttu? vai miksi tekee tota?
     
  7. puu

    puu Gearhead

    Tuostahan en tiedä mitään mutta aikanaan oli tuollainen auto joka ilmoitti mitä ihmeellisimpiä vikakoodeja ja joskus koko ajan.
    Loppujen lopuksi syyksi selvisi tarvikeakku jonka muovikuori ulottui niin ylös akunnavan ympärillä, että se laattaliitin, vaikka on kiinni ruuvilla, ei saanut riittävää kosketusta. Homma parani kahden millimetrin verran muovia vuolemalla.
     
  8. GRA-55

    GRA-55 1st gear

    En tiedä onko mitään yhteistä tässä jutussa, mutta ainakin mulla 300M Chryslerissä pukkas vikakoodia ja luistonesto hävis kun nosti akku kiinni auton ilmaan keulasta. Koodi poistui kun käytti akun irti.
     
  9. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    Samaa tekee sebringin, mutta vaikka heivaa akun jorpakkoon ja laittaa takas, niin vika palaa muutaman päivän päästä. No, pitää vaihtaa taka-iskarit ja raidetangon pää vielä, eli vielä auto ylös ja sit kuittailemaan....Ps. mitenkä katsastuksessa, ku nostelee autoa edestä ja takaa, niin lyökö taas koodeja päälle?
     

Kerro tästä muillekin!