Cuda vs Enzo ???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRC1, 13.12.2009.

  1. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    ...edes suoralla... :)
     
  2. Henkseli

    Henkseli Gearhead

    Melkein yhtä lujaa... et sit hokannu kuinka tuo sarjavalmisteinen jäi jälkeen kiihdytyksessä. Oisko se aerotynamiikka, joka hoitelee suurimman nopeuden, taikka vaikka se, et kuskilla ei ollu munaa ajaa kovempaa.
    Ei sulle just nyt muut naura kuin kaikki.
     
  3. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Mitäs tuosta vaikka Enzo ja Cuda olisivatkin suunnilleen samanvertaisia, mutta tää allaoleva on aika rankkaa Suomen valtiolta.

    Maksa perintöverot sen mukaan minkä arvoinen auto on. Enzon ja aidon avo-Hemi-Cudan tapauksessa taitaisi olla samanverran?

    Jos tää menee läpi niin ei taida paljoa naurattaa wanhempia muskeliautoharrastajia.

    http://www.taloussanomat.fi/raha/2009/1 ... 925673/139
     
  4. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Just niin tyypillistä suomen neuvostotasavaltalaista toimintaa, ollaan piilossa byrokratian ja anonyymiyden takana ja sanotaan ei voi mitään. Miten niin muutoksen voimaantuloa EI VOI lykätä. Miten niin EI VOI?? Maapallo lakkaa pyörimästä? Aurinko sammuu? Mitä? Kaikkea VOI muuttaa jos tarpeeksi moni niin haluaa, piste.
     
  5. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Ei voi = Ei halua (tässä tapauksessa ainakin) :mad:
     
  6. jknR

    jknR Gearhead

    Bowtie perässä taitaa päästä kovempaa...

    http://www.bigredcamaro.com/newsite/mainpage.html

    Ja perään sellainen kännihymiö.
     
  7. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Bigred on ikuisesti ja aina kaikkien gofast autojen äiti mutta aika tekee tehtävänsä. Seuraavana haaskalla Norjan poikein 253MPH 86 trans am..


    Vyöt kiinni http://www.youtube.com/v/eEKpw9H9u1A
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    JES! Gottlieb oli minunkin mielestä eka gofast. 69 Camaro ''vain' 540 vaparilla ja 17 tuuman rinkuloilla.
    Mitä tulee ekaan viestiisi, niin ei 14 vaan me pussihousut hyväksytään myös 15 tuumaiset. :rotfl: :poff: ja muut hymiöt..
    JES-58
     
  9. Uoti

    Uoti 2nd gear

    Villin näköstä kun nopeus tippuu 400->300km/h, ei näytä 300km/h enää miltään... :eek:
     

Kerro tästä muillekin!