D´Agostinon uusin kustom Suomeen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Chevy ´53, 25.7.2003.

  1. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mikähän noista John D´Agostinon uusimmista luomuksista nähdään Tampereella ensi keväänä...?
    http://www.johndagostinokustomkars.com/ ... uction.htm

    Jos saan vaikuttaa HR&RS:n järjestäjiin, niin tuo -41 mieluumin kuin -67... :smile:

    Pakko myöntää, että nuo valmiit autot on hienoja, vaikka tuo John-heppu ei sitten olisikaan niitä omin käsin tehnyt!!
     
  2. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Hienojahan ne, mutta siitä en tykkää että lähtökohdat on yleensä vähän ajettuja orkkis/priimakuntoisia harvinaisuuksia.
    Olen kertonut tämän mielipiteeni ennenkin OD:lla ja olin vähällä joutua lynkatuks... :grin:
     
  3. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ai niin, siitähän onkin jo keskusteltu, ei siis siitä itsetekemisaiheesta enempää. Jos sopii? Eikä siitäkään, että tekeekö hyvästä vai huonosta aihiosta...

    Olikohan huono keskustelunavaus, voi mennä taas väittelyksi. No yritin rajata sille suunnalle josta alunperin ajattelin keskustelua herättää...
     
  4. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Valitan, meikäläinen lähti taas sivuraiteelle. Omasta mielestäni olisi mukava nähdä vaikka kaikki D´Agostinon tekeleet, itse kun en ole livenä nähnyt yhtään. Ei vaan ole koskaan tullu lähdettyä tuonne Tampereen näyttelyyn...
     
  5. HerkkuJerkku

    HerkkuJerkku Gearhead

    Samaa mieltä en itse pidä siitä että orkkis kuntosii autoja aletaan pilokkomaan.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HerkkuJerkku 2003-07-26 10:18 ]</font>
     
  6. Vicky55

    Vicky55 1st gear

    Jussin kustomeista seuraavana varmaan tulee 58 eldorado brougham jonka esittely on tuoreessa rod&customissa.Itse näkisin mielelläni parin vuoden takaisen 59 caddy kustomin joka muistuttaa enemän 50 luvun protoja.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    taas meni pussihousuilla herne nenään... kukin tekee omalleen ninnkuin haluaa..
    aika komeita pelejä ton äijän kustomit!
     
  8. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Toivottavasti tulisikin. Upea laite!
     
  9. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Ei oo helppoa olla harrastaja Amerikassa. Monissa osavaltioissa on kiellettyä säilyttää avattuja alkoholijuomia liikkuvassa autossa. Lähde siinä sitten laulureisulle. Nuokin autot oli järkiään kuvattu tyhjänä palmupuun alla tai näyttelyssä.
     
  10. -zzz-

    -zzz- Gearhead

    Tuosta 58 Broughamista... olin tossa kesällä sellaisen kyydissä ja kun lopulta olin saanut housut kuivattua niin ei voinut sanoa muuta kuin että näin hienoa autoa ei ole olemassakaan! Nimittäin ne käsintehdyt puskurit, maailman terävimmät dagmarit, upeat korimuotoihin istutetut kromidetaljit. Niin että se tavallisen viiskasin puskuri siinä AgoAnkan vaunussa on tietysti erilainen. Olihan pulkasta tehty skooppikin erilainen ramplerissa...Broughameja
    valmistettiin jotain runsaat tuhat kappaletta kahden vuoden aikana ja tavallisia Käkkyjä jotain sataviiskyt tuhatta...

    Kokonaisuutena herran autot ovat usein hienoja, mutta nk "tyylikkyys" tuppaa tuomaan mukanaan vähän tylsiäkin yksityiskohtia. Tää puskurivalinta on kuitenkin kaikkien kustomkikkojen äiti!
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eiks o oikeus jokasella omaan mielipiteeseen, varsinkin kun kirjoittaa omalla nimimerkillä? Mä näkisin ennemmin enemmän kotimaisia kustomeita näyttelyissä ku suurenmailman show vehkeitä, mut se on tosi et järjestajät haluu jonkun ison tähden paikalle...
     
  12. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    Asiahan on niin että meillä ei ole kun kourallinen kustomeita eikä niitä voi vuodesta toiseen käyttää samoissa näyttelyissä niin onhan niitä tuotava jostain muualta.Et ei muuta kun kaikki joukolla rakentamaan toinen toistaan komeempia pelejä,siinä samalla saatais jotain kirjotettavaa surullisen kuuluisiin hotten totti lehtiin.
     
  13. Cleveland

    Cleveland 1st gear

    mun juttuja, unohtu vaan kirjautuminen...
     

Kerro tästä muillekin!