Dart ja Valiant stw:t Suomessa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Anonymous, 5.9.2006.

  1. kinde

    kinde Gearhead

    Niin on ja sama Ukko, enemmän kuvia :D
     
  2. Fireball

    Fireball Gearhead

  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oih x 2 , on hiano!
    Tolla kyllä kelpais neppailla...
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Noniin tuli, tossa videossa oli tasan kaksi syytä miksi mä haluaisin opetella lencon käytön, slantti ja farmari-Valiant....

    Olihan kommeeta menoa ja riittävän nopeakin näytti olevan, huikee juttu!

    Ja toi ääni :D jos mä olisin Korpela mä sanoisin "aivan mahtavaa, kertakaikkiaan!" mutku en oo niin mä sanon aivan mahtavaa!
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Käkö! :soosoo: Sullahan on aina automaatti? :eek:
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, automaatti se olla pitää mut ton Valiantin kohdalla vois tehdä poikkeuksen :eek: hemmetti, slantti/lenco/farmari a-koppanen, aika ylpeetä vai? :rotfl:
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

  9. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Olikos noita Kartano A-koppasia tehty 2D versioina vai onko kaikki runsaasti ovia sisältäviä koreja?
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^^Ei ole tehdas tehnyt pitkäkattoista A kehoa 2 ovisena. Full sizea on.
     
  11. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Pitkällinen keskustelu emännän kanssa, ja rinnastus romuja haalivaan (vaan ei niitä valmiiksi saattavaan) appiukkoon on saanut aikaan epävarmuutta aarteen säilytyksen mielekkyydessä. Saattaisin olla kypsä luovuttamaan entisöitäväksi/kustom-projektiin taltioimani 61 Lancer STW:n. Osiltaan melko täydellinen, mutta täysprojekti. Sopisi vain mielenterveytensä menettäneelle A-body-fanaatikolle. Kannattaako säilöä vai pitäisikö jo luovuttaa ehtivämmälle? Onko näille ottajia? :-?
     
  12. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Harmillista, olisi vaan sellainen 2D peli rehvakas, eiku vielä rehvakkaampi 8)
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^^Älä sie Maxvo2 huoli, onhan noita tehty ja nähty täälläkin Räyskälässä kun swedut kävi sellaisella tekeleellä täällä ajamassa kilipaa. Ei ollut kaunis ei. Mutta jos sen tekisi huolella niin ei olisi paha. Anna palaa Max jos tuntuu siltä..
     
  14. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Jeps, huoli pois. Minun taidoilla ei peltiä taivuteta kuin puun ympäri, jos innostuu koheltamaan.
    Jotenkin vaan tuo A-koppa, paljon lasipintaa kartomallisena tuntuisi murealta.
    Saisikohan jonkun innostumaan oikeen tekemään siististi. Mä voisin sponssata rojektiin ovet. :wink:
     
  15. kinde

    kinde Gearhead

    Jaa , ovia tarjolla. Mä voin ottaa talteen samaan varastoon jossa on jo kolme paria ovia........

    Rojekteista en sitten tiedä.
     
  16. Power

    Power 1st gear

  17. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

  18. Fireball

    Fireball Gearhead

    Tosta tommonen edukkaampi dartsi hauturi :eek:

    Sama setä kaupitellu parit HemiBelvet, toinen semmonen tehtaan alsakeula... Jooh, toisilla on toisilla ei :rotfl:
     
  19. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Fireball (BUICKIN MOOTTORI!) onneksi Pekka sai omansa takaisin. Muuten sille olisi saattunu tulla farmarikuume. Not bad it at all.. Mutta 95k menee yli mun lompakon.
    Miksi silloin kun mulla on rahua joudun näistä maksaa big$$$. Mutta kun joudun niistä ja osista luopuu niin ilmasex menee.
    Ai mix?
    No Six!

    Edit ot ym jne tms. Pekka on mulle joskus avautunu ku se katteli mun 58 avo Buickkia että 62 avo Dart vois ollaa.. ..hmm..
    Eipä nyt kiusata Pitkää liikaa ku se on saanu vanhan Dartin takas himaan..
    Vielä..
    58
     

Kerro tästä muillekin!