Darttiin tankki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja signet, 10.7.2008.

  1. signet

    signet Gearhead

    Onko kellään tietoa mistä sais ostaa uuden tankin Dart-69:nSuomessa,ei jaksa ruveta ameriikasta tilailemaan.Myös hyvää käytettyä voi tarjota.Muutamasta paikasta kysytty ja aika iso on hintahaitari,mutta kellään ei ole ollut varastossa ja selkeetä toimitusaikaa ei ole kukaan vielä kertonut.
     
  2. ahdinmoppe

    ahdinmoppe 3rd gear

    jaa

    hmm mulla vois olla yks tankki tallessa mutta kuntoa tohdi sanoo vielä et minkä kuntoinen et palailen aiheeseen kun tarkistanut
     
  3. PJP

    PJP 1st gear

    Minulla 0n 1965 Valiantissani uudemman vuosimallin hyväkuntoinen tankki. Kauppaisin, jos tietäisin, mihin A-koriseen kuuluu. On vetoisuudeltaan n. 58 litraa; alkuperäinen oli 65 litraa. Mistä tankin vuosimallin voisi tunnistaa?
     
  4. duster73

    duster73 Gearhead

    mulla on yks -71 vallun tankki,kävisköhän se?
     
  5. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    eiköstä alle -66 ollu yhdellä poikittaisella pannalla ja -67 up ollu kahdella pitkittäin olevilla pannoilla...mullakii ois -73 darran tankki tartteis kattoo kans kunto...0405933720 -toni
     
  6. signet

    signet Gearhead

    Uuden tankin hintahanuri ollut 200-450e mutta ei ehdi tämän kesän kruisailuihin jos ei kellään satu olemaan hyllyssä eli käytettyä kysellään.
    Pantahomma on just niinkun Dusteblower kertoi mut muistaakseni täyttöputken halkaisija on kans eri vanhemmissa vuosikerroissa,tunkemalla ne käy kyllä 63-76 muistaakseni tankin koko muuten on sama.
     
  7. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    jeps. jos tosiaan toi käytetty versio kelpaa niin katson mieluusti huomenna kunnon ennenkun sanon enempää :lol: ja tosiaan aivan ylimääräisenä on kun ajoautossa ja projektissa on kontissa tankin rähjä :wink:
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    panta

    Näin oli pannat ja reiät tankissa. Omaan -65 valluun laitoin tuoreemman A-bodyn tankin. Siinä tuoreemmassakin oli "alakulmiss lovet" johon sopii vanha poikittainen panta. Vanhan 2" täyttöputken ympärille silikoniputkea pätkä ja öljyn avulla liuttelin paikalleen. Tiukka tuli ja vahva usko että menovesi pysyy sisällä. Siis eikun saisi joskus poistumaan vaan kaasuttimen kautta.
     
  9. styke

    styke 3rd gear

    määki hommasin tankin ameriikoista!
    Maksoi huutokaupassa bauttiarallaa satasen taaloina siis.Ja rahti oli 80 Taalaa.
    Kotimaassa Tullin täti otti 20€ Tullia...
    Ja tuli viikossa.Mate in Kanata lukee kyljessä.
    Ps.Vanha olis myynissä(se o ehjä,mutta mulle tulee kaikki muukin uutta)
     

Kerro tästä muillekin!