DEFA Finals 2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 8.8.2008.

  1. heikki_vag

    heikki_vag 2nd gear

    Sitten, kun radiossa rupee soimaan Mamba niin minä heitän radion ulos ikkunasta! On ne niin Teroja ne jannut :mad: Oikee Anteroita!
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Mutta eikös nämä juurikin ole nekaamikkojen asusteita. Ei noi mun mielestä ajopuvuilta näytä, ja jos noita Käkölle tarjotaan, niin eihän se ainakaan toistaiseksi ole kuski. :rotfl:
     
  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mä vähän luulen että jos tollasia tarjottais Käkölle niin se olis hyvinkin nopiaan kuski :rotfl: Hyppäis välittömästi slant sixin puikkoihin ja poistuis koko kisa-alueelta :poff:
     
  4. Putte

    Putte 1st gear

    Voi olla, että noinkin kävis.
     
  5. askom

    askom Gearhead

    Kuva jarrutuksesta?

    Hienot kisat!
    Eka kertaa tällä vuosituhannella kasin kaavio "oikeilla" Funny Bike'illä (ei CB, ei TFB, ei STTF tmv)! Ja mulla oli jus ny peli vaan 3,5 pytyllä mukana! Oli vähän kakkosen mäntä saanu siipeensä perjantaina tai just ennen ja ohivuotoa n. 60%. Eikä mitään mahdollisuutta rakentaa parempaan kuntoon! Eli ei voinu käytää ahtoo, ei ennakkoo, mut mentiin silti kaseja (siis KASEJA eikä niitä ysejä mitä joillakin foorumeilla mitään ajamattomat on kertoneet musta; no hard feelings, you just suck ;) ) Ahtoa oli 1,1 bar, ennakkoa 25,5, astetta jne mut me vaan rokattiin!!!

    Kai se pyttykin fyyran toimesta joskus kotiin tulee...

    ONNEA Rajaniemen Mikolle voitosta!!!

    Mutta ASIAAN!!!

    Saiko kukaan kuvaa mun (FB45) sunnuntain semivedosta jarrutusalueelta joskus klo 18 aikaan? Oli meinaan sen verran tilannetta että ei sitteen Kalajoen -03! Kysykääs vaikka Patelta. Tilanteen seurauksena taittui motin alla oleva öljynkeräyskaukalon kulma. No, vähän jänskätti, mut onneks en vetäny kyljelleen kuten ko. tilanteessaa olin varma...

    Eli siis: olisko sopivaa kuvaa?
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Aivan oikein, veli hyvä, aiva oikein, ei tarvitse luulotella, slantilla mutkasta tietä näkymättömiin!

    :mad: v*tun :mad: manpa :mad: :mad: :mad:

    Cruisinkiin en muuten varmaan lähde, ko.paska :mad: :mad: on vantaalla joten liian vähän välimatkaa...
    Ja radiokin pysyy kiinni...
     
  7. heikki_vag

    heikki_vag 2nd gear

    Käkö on niin äijä! 8) Rupeehan se ottamaan pattiin jos mampa on Vantaalla samaan aikaan, en mäkään lähtis mihkään sillon. :lol:
     
  8. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Nonniin viimein hyvissä ajoin päästy tännekkin...

    Kiitoksia hyvästä kisasta järjestäjille!

    Sekä tietysti taasen meitin Raketin kuvista kuvaajille.

    Tultiin kokeilemaan SM mittelöintiä Finaalikisoihin ja heti tuli kilpailun kolmossija, eli ei voi muuta kuin olla tyytyväinen kisaan.

    Etenkin, kun oli lajittelussa eka veto 0,180 reaktiolla ja neljä seuraavaa -0,006...-0,035 punavaloja, siis lajittelun viimeinen sija, siitä sitten sekavin mielin itse kisaan sunnuntaina, jolloin yllätys yllätys olikin breikkinappula ja kuski kohdillaan ekaan lähtöön 0,115 reaktio ja 0,031 sekä 0,082 seuraaviin lähtöihin.

    Siis kierretään SM rundi näillä näkymin vuonna 2009.

    Myöskin viittä vaille keulimista havaittavissa mopoilijan kuvassa, vaikka on vakiotukivarret! :eek:

    http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat ... 08_354.jpg

    Pro ET 1555
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Käkö ei voi tulla cruisinkiin, kun Mamba on Vantaalla, sillä Käkönkin pitää olla villoin Vantaalla. Onhan Mamban suurin fani tietenkin tietoinen Maban keikkakalenterista, jotta osaa olla itsekin paikalla fanittamassa. :rotfl:
     
  10. Putte

    Putte 1st gear

    Re: Kuva jarrutuksesta?

    Ehkä sä just sen takia pääsitkin maaliin, että et voinut käyttää sitä ja ahtoo ja ennakkoo ja stumppaa 2-6 metriin. :poff: OK. Onhan se hienompi ajaa maaliin, kuin työntää paluutietä himaan. :rotfl:
     
  11. askom

    askom Gearhead

    Re: Kuva jarrutuksesta?

    Sepä se; "Oi teitä pitkämielisiä..." ... vai miten se virsi meni...

    ... kun kahteen vuoteen en oo stumpannu viivalle ja vieläkin muistetaan! Ks. teksti mun mopossa, Jamilta se meni ohi tai ei tajunnu ennenkuin kävin tornissa.

    Kannatta uhota, joudut muuten ens vuonna työntämään sen minkä olet menny lupaamaan... 8) ...sveduissa,
    ja ainakin Mantorpissa ... (kysy Tepalta, mä en ny uskalla...;) ..
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Re: Kuva jarrutuksesta?

    Kattellaan niitä ensi vuoden työntöjä sitten ensi vuonna, jos vaikka Mantorpissa. Sen aika sitten näyttää.
     
  13. Tea

    Tea 1st gear

    Tulipa tossa mieleen että Red Black Racingilla meni toi kausi ihan mallikkaasti.

    (Sonax Spring Nats - keskeytetty sateen vuoksi)
    Kamasa Tools Nats: Turpeinen 1.. ja Heiskanen 2..
    FHRA Nitro Nationals: -
    FHRA Summer Nationals: Turpeinen 1., Heiskanen 2. ja Paavola 2.
    DEFA Finals: Heiskanen 1.ja J Tukiainen 2.

    Ja kauden saldona sitten sijoitukset:
    Jussi Tukiainen Super Comp 3.
    Tea Turpeinen Super Pro ET 2.
    Timo Heiskanen Pro ET 1.
    Janne Paavola Junior Bike 2.

    Ei hullumpi tulos yhdeltä tiimiltä :D
     
  14. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Joo, ei ollenkaan hullumpaa. Onnittelut koko poppoolle :D
    Tolleen kuitenkin ihan harrastepohjalta tehtynä toi alkaakin varmaan olla aika homma pitää jo noinkin monen kilpailijan tiimi koko kauden ajan toimintakunnossa :p
     
  15. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Nimenomaan, toimintakunnossa, koko ajan!
    Ei vaan, hieno suoritus eikä toi oo hirveen huono ollut aiempinakaan vuosina. Tossa näkee mikä etu saavutetaan doupingilla kun vaan tarpeeks riittää hulluutta. :rotfl: Ei meinaan oo mikään pieni organisaatio ylläpidettäväks kilpailukaudella ja sen ulkopuolella.
     
  16. Henski

    Henski 1st gear

    Heiskasta voi hyvällä omallatunnolla onnitella kohtuullisesta kaudesta, muille tiimin kuskeille ehdottaisin lajinvaihtoa :poff: :rotfl:

    Korjausta Tean Finaalitulokseen, että V.Tukiainen putos semissä, eli sijoitus 3.-4.

    t. Valmennusporras
     
  17. mauni

    mauni 3rd gear

    ajoneuvon vaihto on enempi todellisuutta tai bussin tai aineskin jotain on vaihettava henski mihin vaihdat sun motin
     
  18. Henski

    Henski 1st gear

    Sopivaan nippuun sileitä €-seteleitä :soosoo:
     
  19. supo

    supo Double Gearhead

    Hienoa jälkeä taas!!!Onnittelut koko teamille kaudesta!!!Terv:pro Et 1337Ps:Heiskanen on paras!!!
     
  20. Hesus

    Hesus 1st gear

    No no Supo, ota rauhallisesti, vai onko pillerit jääny ottamatta aamulla.
     

Kerro tästä muillekin!