DEFA Finals 2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 8.8.2008.

  1. heikki_vag

    heikki_vag 2nd gear

    :lol: Onnittelut myös meidän tiimiltä!
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Vaikka vakavahenkisiä ja raskasmielisiä ovatkin, niin kyllähän ne tulosta tekee. Tai ehkä juuri siksi?
     
  3. Tea

    Tea 1st gear

    Katoppa joo, hyvä kun korjasit. Koita nyt ryhdistäytyä siinä valmennuksessa :D
     
  4. Henski

    Henski 1st gear

    Kyllähän se niin on tässäkin lajissa, että tulos tai ulos!

    Ei tullu menestystä tollakaan rintamalla, joten jotain uutta on keksittävä :odroll:
     
  5. hejo

    hejo 1st gear

  6. supo

    supo Double Gearhead

    Heiskanen,aamulääkkeet on otettu mutta se on tosi asia että sinä olit paras!!!Ps.saiko tällä jo kaljan risteilyllä!!
     
  7. gremlin

    gremlin Gearhead

    Jos sai niin munkin mielesta Heiskanen on paras.
    Ja kaikki muukkin on parhaita ketka tarjoo kaljan :rotfl:
     
  8. Hesus

    Hesus 1st gear

    Kyllä mä tiedän et teiltä on tiimistä rahat loppu, mut aika epätoivoista toi risteilybudjetin luonti teillä on.
    Jos et kerro kellekkään muulle, niin kyllä mä sulle kaljan tarjoon. Pidetään tää vaan näin meidän tietona.
     
  9. Henski

    Henski 1st gear

    Joo. Pidetään vaan. Mä otan sit Sol:lii :poff: Mitähän nää muut ottaa?
     
  10. Tea

    Tea 1st gear

    [​IMG]
    Muut ottaa kai kalanmaksaöljyä?
    Hitto että muuten pysytään taas otsikon mukaisessa aiheessa... :D
     
  11. Henski

    Henski 1st gear

    Kai toi kuitenkin nautitaan oraalisesti? Ettei oo mitään peräöljyä :eek: :eek: :eek:

    Ihan Finaalissahan nää jutut mun mielestä on :soosoo:
     
  12. Harald

    Harald 1st gear

    Heiskanen Hei.Mulle kans olut,tai kaks.Olinhan Kalajoen hengessä mukana.Tai puikottamassa busaa.Ps.En ostanutkaan Kalajoelta mökkitonttia
     
  13. gremlin

    gremlin Gearhead

    Vai tarkottiks Henski perinteikasta suomalaista LaSol kesajuomaa? :odroll:
     
  14. triniemi

    triniemi Gearhead

    Taas pääsi ET- ja streetryhmät telkkariin finaalikisoista, aivan mahtavaa, kertakaikkiaan! Omaa änkytystäkin pääsin ihailemaan hetkeksi.
     
  15. gomopar

    gomopar Gearhead

    Ohi meni :( Mahtaako tuo tulla uusintana.
     
  16. Jza

    Jza Double Gearhead

    Sama täällä. Kuten myös viime viikolla... Ei näyttäs uusintoja olevan tulossa, eikä nettitv:kään niitä näytä. Taidetaan olla kotinauhoittajien varassa :(
     
  17. triniemi

    triniemi Gearhead

    Uusinta uhreilukanavalta maanantaina klo 18:00.
     
  18. Jza

    Jza Double Gearhead

    Wow, thanks!
     
  19. gomopar

    gomopar Gearhead

    Laitankin samointein nauhottaan. Muuten menee ohi taas :odroll:
    Ja täytyyhän ne triniemen änkytykset päästä kuuleen :) :poff:
     
  20. omega16

    omega16 1st gear

    Silmät auki :soosoo: , jos pääsee missaamaan maanantainkin niin torstaina tulee vielä klo 19.00 uusinta.
     

Kerro tästä muillekin!