DEFA Finals 31.8 - 2.9.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja B.B.Chevy, 21.8.2007.

  1. hejo

    hejo 1st gear

    :eek: Toi on just tän nettikeskustelun huono puoli että monet eivät opi tuntemaan sangen iloista,hurmaavaa ja avuliasta miestä joka välillä innostuu näillä näppäimillä hieman hurvittelemaan...
     
  2. Cata

    Cata 1st gear

    Vaikka en noita ole itse laskenut, enkä julkaissut, enkä edes niin lukenut että olisin tuon itse ennen huomannut niin uskallan sanoa että kyllä se on ihan VIRHE. Ei se moottoripyöräpuolenkaan pistelaskusysteemi mitään rakettitiedettä ole :) eli on vaan varmaan jollakin excelillä valmiiksi laskettu ja tehty kaava, joka poistaa huonoimman riippumatta siitä montako kisaa on ajettu. Tämä on ns. "valistunut" veikkaus koska näin noita pisteitä kisoissa laskettavan excelillä sunnuntaina :D.

    Sinänsä hyvä pointti, Street Bikessä sijat 6-13 on hieman väärässä järjestyksessä, SGB:ssä sijat 4-8, ProSB:ssä sijat 5-10, SPSB:ssä sijat 6-9, JrB:ssä sijat 4-6. Mestaruudet sentään on selvät, kärki kaikissa ryhmissä on ajanut kaikki kisat.

    -Cata-
     
  3. askut

    askut 1st gear

    pillerit joka ukolle säännöllisesti=helpottaa uskokaa mua
     
  4. Tea

    Tea 1st gear

    Näin mä epäilin kanssa. No, eiköhän tuo korjaannu :D Se voi olla tuollaisella junnukuskilla esimerkiksi hyvinkin tärkeä että onko siellä sijoitus neljäs vai kuudes. Tosin on se kyllä varmaan vähän vanhemmillakin... ehkä jopa enemmän :D
     
  5. Oli muuten keskisuomalainen kerrankin huomioinut jyväskyläläisten menestyksen, kun olivat tän aamun lehteen kirjoittaneet jutun finaaleista Niskavaarasta ja Niemestä oikein kuvan kanssa. Onneksi olkoon Late ja Mikko!
     
  6. OL550

    OL550 1st gear

    Onnittelut kaikille voittajille! Ja kiitokset tukijoillemme, FHRA:lle ,muille kilpailijoille ja katsojille jotka mahdollistavat tämän paletin läpiviemisen.
    Ensivuonna nähdään taas uusin kujein 8)

    t.BlackOrange Racing Team
     
  7. kime2

    kime2 Gearhead

    Hienot oli kisat,kiitos siitä kaikille kuskeille tiimeineen ja FHRA:lle,unohtamatta tietenkään rataravintolan henkilökuntaa jotka valmistivat todella hyvää ruokaa ja juomaakin sieltä kait sai...
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mulla oli eka kerta-viikonloppu:

    Ekaa kertaa ajoin kisabussin kisapaikalle... :eek:

    Ekaa kertaa ostin auton alastarossa... :eek:

    Ekaa kertaa toimin kommentaattorina... :eek:

    Ekaa kertaa söin salaattia... :eek:

    Todella hauska viikonloppu oli, kyllähän taas sattu ja tapahtu, mä olen yrittäny olla nauramatta täs kax päivää, mun atleettivartalon :rotfl: olemattomat vatsalihakset on kipiät nauramisesta...

    Ja muuten hei, mul on Nurmoon nopein jippo eli hoodee iisiraiterilla... :lol: :rotfl:
     
  9. OL550

    OL550 1st gear

    Mutta hienostihan se meni :D nyt mäkin osasin yhdistää naaman ja äänen 8)
     
  10. offimoppe

    offimoppe 1st gear



    200.nen alkaa olla jo hallussa :D
     
  11. Fast67

    Fast67 1st gear

    No niin, kisakausi on pulkassa ja nyt lienee kiitosten aika:

    Kiitokset FHRA:n toimitsijoille vaivannäöstä kisojen järjestämisessä, kiitos myös yleisölle paikalle tulemisesta ja kannustuksesta. Kiitos Mopoilijalle upeista kuvista! Ja kiitos tietysti myös kilpakumppaneille, peli oli kovaa mutta reilua.

    Kiitos myös henkilöille, jotka auttoivat auton osien hankinnassa, eli Make Laakkonen / Racer's Place, Marko Someroja / Hi-Car sekä Mika Rajamäki (alias Slow66). Kiitos myös Antti Kivinummelle vaihteiston ja turbiinin toimittamisesta.

    Lisäksi haluan erityisesti kiittää minua kauden aikana kisoissa avustaneita herroja, eli P. Vatanen (alias chevy 2), M. Knuuttila ja S. Hautamäki (alias Parta-Seppo) mahdollistivat avullaan meikäläisen osallistumisen. Kiitos myös muille tutuille ja kavereille, joiden apua on kauden aikana tarvittu.

    Tavataan ensi kesänä kisoissa, jos auto ei mene kaupan niin kenties viivalla, mutta kenties ei :D

    Hape
    DS310
     
  12. BB615

    BB615 Gearhead

    Suurenmoiset onnittelut Hapelle Street D:n mestaruudesta ja erittäin hienoista ajoista :D

    Onnittelut myös muiden ryhmien palkittaville!!

    Palautit Camaron sille tutulle paikalle, voittajaksi :D

    DS311
     
  13. Fast67

    Fast67 1st gear

    Kiitos vaan Kimmo,autohan on aikanaan hyvin opetettu. :rotfl: :rotfl:
     
  14. Hate

    Hate 3rd gear

    Onnittelut täältäkin Hape!
    Melkein unohtuu onnitella ku tää mestaruus tuntuu jotenki niin ittestäänselvältä kun tietää tason millä oot viime vuosina Mussen,Novan ja
    Camaron kanssa ollu liikkeellä.Tästä on aika paha enää kenenkään parantaa.
    Näitten sääntöjen mukasella vapariautolla tota 8,665:sta tuskin rikkoo
    kukaan....koskaan!
    ...jos et itte sitä tee ens suvena.
     
  15. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kyllä on kovan luokoan tulos toi, siitä ei mihinkään pääse. Ja kun auto ja kuski vielä pelaa kun kello, niin lopputlos on ollut huikea. Mut on mulla sellanen tunne vielä, että kyllä tosta ainakin kymppi, ehkä parikin lähtis, ellei sitten vaikkapa kansia kesän mittaan palautettu lähtökohtaansa. Aika kovilla moteilla on ajettu ennenkin, mutta ykskään ei tuon painoisena tuon kokoisella moottorilla ole yltänyt edes likimainkaan samalle planeetalle. No joo, Hellman tais olla likeimpänä, ja kolme kymppii noissa vauhdeissa ja noilla rajoilla on hirveesti. Eli onnittelut oivasta kaudesta täältäkin suunnalta.
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Niinpä :eek: Onhan se ikuisesti ja iankaikkisesti Auliksen entinen :poff: :poff:

    Sori :cry: Oli pakko :poff:
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mut mis on Auliksen entinen '55?
     
  18. Tea

    Tea 1st gear

    Olis muuten kiva ihan huvikseen alkaa kerään tietoo noista kilpureista ja niiden vaiheista, ja laittaa ne jollekkin nettisivulle. Hmm... (jaa mullako tekemisen puute...)
    Niinkun vähän historiaa, edelliset omistajat ja muutokset vuosien varrella. Kuvien kanssa tietenkin.
     
  19. Cuda

    Cuda 1st gear

    Se meni Kivirinnan jälkeen Kauhajoelle. Sen nykyinen omistaja valitteli viime talvena yrittäjän kiireitään (täysin ymmärrettävää) ja tuumas et jos joskus ehtis laittaa sen taas iskuun ja ajoon. Kisaan vaiko kadulle, siitä ei ollut puhetta.
     
  20. anaz

    anaz 1st gear

    SM ennätykset

    Niin onkohan kellään tietoa milloin 1/4 mailin tämän vuoden ennätykset julkaistaan.?
    Olettaisin että niitä tuli.? :eek:
     

Kerro tästä muillekin!