DEFA Finals 31.8 - 2.9.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja B.B.Chevy, 21.8.2007.

  1. BBC

    BBC Guest

    Voi mahoton

    Onpa hirviää vittuilua. No, minä jätän ne omaan arvoonsa ja toivon että jokainen miettii itse mitä kirjoittaa.

    Mulle on sama mitä kukin ajaa ja rakentaa. Itse aloin 87 hangossa kun menin sillä "surullisen kuuluisalla" kokeilemaan ja silloin ajoin 13 sekuntia ja olin tyytyväinen sekä aikaan että siihen että osallistuin.

    En ole rakentanut autoa tuohon kuosiin ja itseasiassa itseäni ei katukisahomma kiinnosta juuri tällä hetkellä vaan on hienompaa pääsetellä yli 20 000km/kesä rodilla all over,....

    Kaikki katuautot, museovehkeet, linjurit, rekka ja rodit on olleet täyttä paskaa, mutta ehkä vielä joskus opin ruuvaamaan ja rakentamaan.
    Osakauppa on taas homma, joka toimii siinä laajuudessa kun jaksan ja pystyn tekemään niin että kaikki saavat tavaransa. Siinä riittää että saa ennakot, mahdoll. jälkiverot ja alvit maksettua ja vähän itselle työpalkkaa ja sekään asia eli firma ei ole mikään ihmejuttu vaan ne kysyy ja ostaa jotka haluaa ja paikkojahan riittää.

    Minoon saanut aikonaan camarosta Luoman lasselta hyvän hinnan vanhaa rahaa ja sen jälkeen minun nimeä ei ole ollut rek.otteessa ja ei tarvi käyttää sanontaa sen ja sen entinen. Piste.

    Auliz.fi

    Kyllä sää luiki oot kova, mää ihailen sua.
     
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  3. Putte

    Putte 1st gear

    Harmi vaan, että jäi tekniikkaongelmien takia ajot kahteen lisenssilähtöön ja lisenssi jäi toistaiseksi saamatta.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Tekniikkaongelmia MOPARISSA? Nyt muistat kyllä Putte väärin....
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Hajonnut osa tuotiin kyllä mulle näytille line upiin ja ilmoitettiin, että kotimatka edessä, kun tuli laukeaminen. En nyt tosin muista mikä osa oli kyseessä, mutta moottorista se oli peräisin. Ei se Moppe ole Chevyn veroinen ikikestäjä.
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tekosyy. Täytyy olla, osa oli jonkun leetukan jäljiltä kerätty. Tai no, on mullakin kerran sylkässy osia pois, kun oli Moottorissa leetukan hihnapyörä. Motori huomas sen kesken matkan, ja kun ei muuten meinannut hellittää oli pakko katkasta pultit, jotta siitä pääs eroon. Onneks se oli helppo homma, kun noissa ei oo hihnapyörä kun kolmella pultilla kiinni. Sen verran kuitenkin leetukkaosa yritti kostaa, että otti kimmokkeen radan pinnasta, ja teki reiän lootan öljypohjaan.
     
  7. SG 448

    SG 448 Gearhead

    Re: Voi mahoton

    Kyllä se on Auliz niin ettei tuosta rasitteesta pääse noin helpolla eroon ainakaan niinkauan kun on Jami kuuluttamassa on nääs omakohtaisia kokemuksia oman Camaron kanssa kenen entinen se on ja yksi asia oli epäselvä mulle auton ostettuani vuonna 1992 jolloin sain pyynnön olla myymättä sitä Tsadiin KOSKAAN mutta tätä palstaa lukiessani havainnut jännitteitä akselilla Pohjanmaa-Pääkaupunkiseutu niin sekin alkaa selkiytymään.
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Re: Voi mahoton

    Mua on kylla kovasti mietityttanyt etta kenen vanha se sun nykyinen autos on? Edellisesta kylla on tullu jo aikalailla selvaksi etta kenen vanha se on :rotfl: Vasta 15 vuotta omistanut ja kilpaillut autolla ja AINA tulee Jamilta etta: ''Seuraavana tulee K#####lan vanhalla Kamarolla.....'' :mad:
     
  9. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Eiköhän toi pohjanmaa/tsadi vastakkainasettelukin oo lähinnä muutaman dinosauruksen omassa päässä, ei ainakaan tossa streetpuolella oo ite sellasta asetelmaa havainnut. Puheet on yks juttu, löylytystähän pitää pikkasen aina olla, mut ei kai niitä kukaan tosissaan ota. Toivottavasti.
     
  10. SG 448

    SG 448 Gearhead

    Re: Voi mahoton

    Ei uskalla niistä tänne kirjotella alkaa nääs juttu leviämään.
     
  11. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Re: Voi mahoton

    Kiitos :rotfl: jotain tällaista odotinkin :poff:

    Enkä näköjään edes turhaan, sillä tarkoituksella sohaisin tikulla jäätä kokeillen löytyykö vastausta jonkinlaisella totuuden siemenellä oikaisemaan näitä FHRAn kisojen hehkutuksia tai sitä mitä kukin on tahnyt ja mitä ei. Ei mulla oo oikeasti mitään sua tai sun rakennelmia vastaan, sillä enhän mä oikeasti edes tiedä mitä sä oot tehnyt tai ootko edes tehnyt mitään. Mutta kun kuuntelet kisoissa ihme hehkutuksia asioista, mistä kukaan ei tiedä mitään, selittelet muutamille asioista mitään tietämättömille, kuten minä itse, että onkohan noissa mitään perää. Ei ollut, joten se siitä ja vielä anteeksipyyntö kenties painokelvottomasta tekstistä ja asiattomista kirjoituksista. Tarkoitus oli kuitenkin vaan saada asianomainen kertomaan asioista oikeaa laitaa ja epäilen ettei tota olisi koskaan tullut ilman pikku hiillostusta. Kerro ihmeessä jos olen väärässä.

    Mutta että mua oikein ihaillaan :poff: :poff:
     
  12. BBC

    BBC Guest

    samaro

    Niin, kyllähän pohojalaanen mies saa olla siinä ylpeä tekemisistään kuin muutkin ja kaikille jotka tekee jotain eikä vain puhu paaritiskillä ja essonpaarissa (nykyään abc) nostan hattua. Se mitä jami sielä puhuu, ei paljon kiinnosta. Itse yritin hieman auttaa FHRA:ta kehittämään kuulutushommaa, mutta en oo niin innokas että talkoilla sitä tekisin,....


    En ole kyllä itse ikinä kehunut että olen ko auton rakentanut ko. kuosiin vaan minulla se oli enemmänkin siinä kuosissa että kierrettiin näyttelypystejä yrittämässä ja hangon katukisoissa (muita kisoja ei ollut). Sen verran auto on tuttu että kun hartikainen rakensi sen ekakertaa kisa-autoksi, olin mukana suunnittelemassa ja toimittamassa tavaroita koko tekniikkaan ja hieman oon Hapenkin projektiin tutustunut viim.2vuoden aikana.

    No, se siitä ja muista entisistä kilpavehkeistä (55 chevy, nova stw, sassin dragsteri, ,...) jotka on myös maksettu ja maksaja omistaa!!!!
    Silti ex. alteredini (jota rakensin n. 600h) on edelleen Ex. Christer Säfströmin entinen (Pro Mod kuski Roger Johansonin mekaanikko nyk.) kun hän sen toin 75 Eurooppaan ja kilpaili sillä ensimmäisenä tällä mantereella. Christer on yksi niitä "old grand man" ja minusta hyvin sopii että auto muistetaan hänen nimellään,....

    Saat anteeksi, minen oo kellekään kateellinen enkä vihaanen kun täällä middle of nowhere riittää muutaki aateltavaa ja rakenneltavaa on joka talvelle niin paljon kuin kehtaa alakerrassa aikaansa viettää. piste.

    Aulis ex.

    (Täälä kylillä puhuvat että se sun ex akallakin on uus,...... eikä haittaa yhtään, jos ny joku on hualinu)
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Re: samaro

    Onneksi meni kaupaksi kun tällä nykyisellä :pinup: on noi jutut kuitenkin paremmin kohillaan :rotfl:

    Siis niinku.... :poff:
     
  14. Tea

    Tea 1st gear

    En muuten vieläkään jaksa olla hehkuttamatta sitä, että finaalikisa meni meidän tiimin kohdalta kyllä ihan loistokkaasti. Tiimin kuudesta kuljettajasta NELJÄ oli finaalilähdöissä... :eek: Tää tuli vaan nyt mieleen kun oli tossa ajokauden päätösbileet Vantaalla, ja siitä aika moni jaksoi tuolla vielä hehkuttaa. Niin, ja sitten luonnollisesti haluan kiittää kaikkia niitä, jotka olivat viikonloppuna paikalla pippaloissa. Oli hurjan hauskaa :D
     
  15. Henski

    Henski 1st gear

    Kiitos ja kumarrus "tuotteista". Eikä se kausi kokonaisuudessakaan huonosti mennyt teitin tiimillä!
     
  16. Tea

    Tea 1st gear

    No ei menny... kolme mitalia: kulta, hopea ja hopea.
    Siinä on vähän esimerkkiä muille monipäisille tiimeille :wink:
     
  17. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Monipäinen on hyvä termi, muutama vielä puuttuu siitä, että olis täyspäinen. Vaikka olihan ne päät kyllä aika täys tossa viikonloppuna. :rotfl:
     
  18. Tea

    Tea 1st gear

  19. Chevy ll -65

    Chevy ll -65 1st gear

    Vähän viiveellä mut!
    Kiitoksia kaudesta 2007. Tiimille ja sponsoreille!
    Ja spesial kiitokset DS325 lotjan lainasta finaaleihin!
     
  20. Jza

    Jza Double Gearhead

    Potkitaas vähän ylöspäin tätä. Joko sivusto alkaa olla kohta valmis? ;-)

     

Kerro tästä muillekin!