devilbiss vs sata jet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Anonymous, 29.11.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    ku yrittää ettiä googlesta ivata paint gun tai ivata jotain ei löydy mitään, on kyll niin pieni merkki ettei mitään rajaa.. Kuinkahan siihen löytyy sit myöhemmin sparepartsia..
     
  2. SC 285

    SC 285 1st gear

    Eipä joo löydy. Ivata on kyllä vanha merkki ja tehny mm. kynäruiskuja maailman sivun, ja on käsittääkseni kova merkki maailmalla. Varaosia pitäisi kyllä löytyä. Voin vielä selvittää asiaa. Pistän tänne viestiä kun asia aukee...
     
  3. SC 285

    SC 285 1st gear

    Joo pieni kirjoitusvirhe. :oops: Siis tupla wee. eli iwata. Tuolta löytyy... :lol:

    www.anest-iwata.co.jp/

    Olen nyt saikulla, enkä muista ulkoa mallia mikä mul on duunissa, mut soitan aamulla jätkille duuniin ja kysyn... pistän tähän sitten jatkoa kun tiedän mallin...
     
  4. SC 285

    SC 285 1st gear

    No niin... Mulla on duunissa tota W 400-sarjaa noi ruiskut. Vesi kamalle omat suutinmallit 1.4 reiällä ja lakalle perinteisellä suuttimella 1.3 ja 1.4

    1.3 ehkä lakalle ja akryylille parempi... 1.4:sta tulee ehkä vähän liian paljon kamaa. Olen kyllä silläkin paljon vetäny mutta jos ei oo paljon ruutannu niin 1.3 parempi...
     

Kerro tästä muillekin!