Diesel tärisee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jyrahia, 18.9.2018.

  1. jyrahia

    jyrahia 1st gear

    Diesel tärisee lähes kaikilla kierrosluvuilla. Tärinä on samaa kaasuttamalla paikallaan tai ajossa. Sekä samaa vaikka ajaisi ilman kaasua eli vaihteella pyörittäisi konetta.

    Mikähän vaiva?

    Auto Rover 74 cdt eli siinä on Bemarin diesel moottori.
     
  2. dbltrbl

    dbltrbl Gearhead

    kaksoismassa loppumetreillä?
     
    Sounderi ja Powerstroke tykkäävät tästä.
  3. zero

    zero 3rd gear

    Jos vika pysyy myös moottorijarrutuksessa niin luultavasti pois voi sulkea kaiken polttoainepuoleen liittyvän. En nyt äkkiä pääse jyvälle tarkalleen mikä moottori siellä on, mutta jos on mekaanisella polttoaineen ruiskutuksella niin tietysti oikein rajusti vuotava suutin voisi aiheuttaa ravistusta myös moottorijarrutuksessa. Enemmän kyllä nyt lottoisin kytkimen seutuun tai johonkin siivapyörään.
     
  4. kalvetinhet

    kalvetinhet Gearhead

    :rotfl:
     
    sdfsd tykkää tästä.
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Sinänsä hauska kysymys, koska diesel tärisee lähes kaikilla kierrosluvuilla. Tai ainakin bensaan tottuneesta tuntuu siltä.
     
    kapa73, sdfsd ja kalvetinhet tykkäävät tästä.
  6. Masa71

    Masa71 Gearhead

    Kampiakselin hihnapyörä?
     

Kerro tästä muillekin!