Dodge Challenger 1970

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja 440Mag, 9.12.2016.

  1. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Kiitos =)

    Eihän tuo täydellinen ole, mutta tuollaista keskivertoa parempaa käyttökunnostusta tuossa toki haettiin.

    Dartin kanssa ulkonäöllisesti viimeistely jäänee suosilla paljon heikommaksi kuin Challengerissa. Siinä panostetaan kiihdyttelyominaisuuksiin enemmän. Alunperin piti tehdä Challengerista ns. Ralliauto, mutta kunnostus lähti sen verran käsistä että enää ei sitten raaskinnutkaan vaan oli hommattava Dartti siihen tarkoitukseen.
     
    Herje tykkää tästä.
  2. Jopas_jotakin

    Jopas_jotakin 3rd gear

    Ainakin minun ajama m5 oli manuaalilla. vuosimallista ei tietoa.
    Seuraavassa m5:ssa oli se v10. Auto painaa melkeen 1900kg, mutta taipuu mutkiin kyllä.

    Mutta mun mielestä mutkapätkäauton pitää olla kohtuu kevyt ja jäykkä.

    Niin ja kiitokset kiitoksista projektin aloittajalta. :D

    Meni vähän off-topiciksi, mutta mun mielestä kukanenkin saa rakentaa minkälaista autoa haluaa, ja miten haluaa. Mun moraali on muutenkin samanlainen, tehkööt kukanenkin mitä tekee, kunhan ei satuta muita.
     
  3. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Uutta ei taida saada manuaalina, mutta vanhempia kyllä. Mullakin ollut useampi M5 ja onhan ne hauskoja kepittää mutkapätkällä. Myös tuollaisella uudehkolla m550xd:llä on tullut ajeltua, mutta sitä en taas olisi voinut manuaaliksi kuvitella.
     
  4. 66monaco

    66monaco Gearhead

    2005 asti m5 sai pelkästään manuaalina, siittä ylöspäin 7-vaihteisena smg vaihteistolla
     
  5. Mac

    Mac Gearhead

    Kyllähän noita uusiakin saa manuaalilla.
     
  6. 66monaco

    66monaco Gearhead

    kyllä
     
  7. 440Mag

    440Mag Gearhead

    M5 on todettu nyt sen verran moneen kertaan että jatketaanko takaisin aiheeseen =)
     
  8. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Jokainen päättäköön itse minkä laatikon autoonsa laittaa. Hienohan tuo on kuin mikä, ja nykyinen väritys sopii paljon paremmin autoon. Hemi Orange? Löytyyköhän sille vastaavaa RAL-numeroa? Väri saattaisi sopia '79 Civiciin..?:)
     
  9. Wade-

    Wade- Gearhead

    Täytyy sanoa että on kyllä hieno Challengeri :cool:
     
  10. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    Kyllä,samaa mielipuolta..HIENO!!Nyt joku saattaa taas ampua(hemi orange ukot) mut tuo go mango on magee väri E-bodyyn ja tosiaan ei tolla sävyllä olevia oo joka pihalla...hemi oransseja taas..niin:rolleyes:

    No mutta hienoa että näitten parissa puuhaillaan ettei mee ihan tuuninki hommiksi!

    Muuten,onko tuo Dartti alkujaan isolohko??Arvokas peli jos on!
     
  11. arskazone

    arskazone Double Gearhead

  12. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Ei oo alkuperäinen isolohko, mutta ollut vissiin jo 80 luvulta isolohkolla liikenteessä. Alunperin 273. Rullaavana hommasin ( paitsi 8 34 lukkoperä ja kardaani on paikallaan), muuten osiltaan melko täydellinen ja koppa täysin ruosteeton joka oli yhtenä kriteerinä uuden projektin valinnassa.
     
  13. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Jaa ei tämä olekaan Hemi Orange.o_O No, hieno on jokatapauksessa.
     
  14. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    Hemi orange varmaan jo nimensäkin puolesta suositumpi ku go mango,,,mielestäni go mango hienompi väri.
     

Kerro tästä muillekin!