Dodge Charger -68

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja JuhoS, 16.1.2015.

  1. JuhoS

    JuhoS 1st gear

    Ei jäänyt kyllä se pakko on loppuun tehdä :D
    Yritän saada vapuksi kuntoon mutta katsotaan nyt pitänee varmaan alkaa arkisin tekee yövuoroa tallissa no katsotaan sitten kasaus vaiheessa.

    Kiitosta vaan nuorella on nuoruuden into :)
    Juu on mulla tosa hyvät tallit. Vanhempien vanha talo ja isä joskus tehny auto hommia työkseen ni on alhaalla maalaustilat ja ylhäällä sitten kahden auton talli. Tosin toiselle puolelle on tota romua kertyny.
    Kesällä sitten siivoo tallit ni saa taas jonku uuden projektin talveksi :rotfl:


    Tänään tuli haettua kannet koneistamolta ja vietyä moottorivelholle :p
    Sais vaa se amerikan joe lähettää sen jakopään ja nokkakepin muuten oliski kaikki muut konetta varten hommattu.
    ja tietenkin lisää hiomista ja kittailua.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Hyvä tuosta tulee. Ei kannata turhaan kiirehtiä noin hienon klassikon kanssa.

    Mikä on värivalinta?
     
  3. LPV

    LPV 3rd gear

    Onko toi alkuperäinen väri "jade-vihreä"???
    Mun mielestäni hieno väri, ainakin vaihtelua niille kaikille mustille... ;)
     
  4. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Taitaa olla alkuperäinen väri. Itse myös maalauttaisin alkuperäiseksi.
    Ja sen kanssa sopii tuo nykyinen tummanvihreä verhoilu. Tai valkoinen tai musta.

    Mutta annetaan omistajan päättää... :wink:
     
  5. Blower 69

    Blower 69 2nd gear

    Ja Juhon pyynnöstä vähän tietoa tulevasta tekniikasta,eli 383:sesta stroukattu 434cid isolohko,jossa sisällä nyt takokampura,H-profiili veivit,flat top männät,edelin 84cc performer kannet,joista "fiilattin" nyt 1mm pois,jotta saavutettiin toivottu staattinen n.10,6:1 puristus,sekä comp camsin hydrauli nokka,kera niin ikään comp camsin valmistaman säädettävän jakopään.

    Venttiileitä käskyttää crane camsin "gold race" rullakeinut.

    Kipinästä vastuun kantaa kärjetön MSD.

    Kaiken päälle nostetaan edelin dual plane performer imusarja,ja joku Juhon valitsema kaasari...

    Toivon mukaan näillä eväin saavutetaan katu-uskottavasti rähisevä,ja miellyttävästi käyttäytyvä kokonaisuus,manualivaihteiston kaveriksi.
     
  6. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    Go black
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ei mustaa. Niitä on jo maailma täynnä. Jokin alkuperänen väri. Ja kun auto on noin nätisti nosturilla, niin akselit irti, puhallus niille ja väriä pintaan. Tulee huomattavasti siistimpi.
     
  8. wedge44068

    wedge44068 2nd gear

    Hyvä hyvä :D

    Mitäpä maalia/maaleja oot käyttäny akselistojen jne maalaamiseen?
     
  9. JuhoS

    JuhoS 1st gear

    Autosta ei ole tulossa mustaa :p Väri paljastuu sitten kun auto on maalattu joten pidetään hulluja jännityksessä :D

    Katsotaan tuleeka akselistoja maalattua vai jätänkä sen ensi talveen.
    Oli muutenkin suunnitelmissa alustan päivitystä

    Itse ainakin olen maalannut epoxilla ensiksi ja sitten raskaankaluston maalit päälle :)
     
  10. LPV

    LPV 3rd gear

    Mii Laik !!! :rotfl:
    Me hullut on ansaittu tää jännitys! ;)
     
  11. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Hienoa hommaa.

    Veikkaan alkuperäiseksi värisävyksi F4 eli light green. Entisöin parasta-aikaa samanväristä Challengeria
     
  12. JuhoS

    JuhoS 1st gear

    Uskoisin kans näin. Se yksi mun kuva vähän hämää väri on oikeasti vaaleampi.
     
  13. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Tuo lienee sen alkuperäinen värisävy?

    [​IMG]
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Toi on upee väri
     
  15. JuhoS

    JuhoS 1st gear

    Juurikin tuo :) onhan se siisti väri
     
  16. WBBC

    WBBC Double Gearhead


    No niin on. Ja sulla on sen koodin auto alunperin, joten kannattaisi ehkä vetää sama kun on tehtaalta lähtenyt?
     
  17. Blower 69

    Blower 69 2nd gear

    Mä oon sitä mieltä,että annetaan Juhon tehdä autosta just sen värinen ku itte omistajana haluaa.

    Ja mun mielestä se ajatus jota mulle väläytit,on kyllä helvetisti paljon "rokimpi",kun toi orggis...kun ei tässä nyt kuitenkaan mistään pussihousuentisöinnistä oo kysymys.
     
  18. JuhoS

    JuhoS 1st gear

    Juuri olinkin kirjoittamassa että kuten jo ensimmäisellä sivuilla taisin mainita tai jos on maininnu nyt kerron tästä ei ole tulossa entisöinti projektia vaan rakennan autoa itselleni enkä niin miten muut haluaa tai kannattaa tehdä.

    Vaikka orkkis väri onkin hieno niin on mailmassa muitakin hienoja värejä tuolta aika kaudelta :)
     
  19. Blower 69

    Blower 69 2nd gear

    Mutta jos nyt kuitenki muutat mieles,niin ruvetaan ettimään rauta kansia ja pelli venakoppia ym. jostain,ku eihän tommoset syntiset "köykämetalliosat" kuulu siihen moottoriin uutena... :odroll:
     
  20. jrasi

    jrasi Gearhead

    Miksei slanttia suoraan!
     

Kerro tästä muillekin!